Wat is er dom aan? Wat is nou 2000 euro rente op 3 jaar ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef Hyaenidae het volgende:
En dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan.
Een extra vakantie?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat is er dom aan? Wat is nou 2000 euro rente op 3 jaar ofzo?
Naast dat lenen/schuld hebben ook een psychologisch aspect kan hebben, nee, want het kost geld.quote:
Owh.. Dit is gewoon een kijk mij veel geld hebben zodat ik 2000,- door de plee kan spoelen zonder dat een punt te vinden topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat is er dom aan? Wat is nou 2000 euro rente op 3 jaar ofzo?
Je kan natuurlijk ook gewoon geld bijlenen en dat op je rekening zetten. Lijkt het net of je nog meer geld hebt!quote:
Niet zo aanstellen, als jij voor je 30e nog geen pak em beet 75K-100K gespaard hebt heb je waarschijnlijk andere keuzes gemaakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Owh.. Dit is gewoon een kijk mij veel geld hebben zodat ik 2000,- door de plee kan spoelen zonder dat een punt te vinden topic.
Ik heb nog nergens een rentepercentage gezien dat gegeven wordt over kapitaal dat hoger is dan het rentepercentage bij lenen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als je rente over je kapitaal hoger is als de rente over de lening dan ja.
Ik stel mij niet aan, ik geef enkel aan waarom je dit topic hebt geopend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:33 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, als jij voor je 30e nog geen pak em beet 75K-100K gespaard hebt heb je waarschijnlijk andere keuzes gemaakt.
Oh ok, dankquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan, ik geef enkel aan waarom je dit topic hebt geopend.
Je hebt dus niet gestudeerd. De rente op een DUO lening is dusdanig laag dat het soms zelfs loont om te lenen en dan dat geld op een spaarrekening te zetten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een rentepercentage gezien dat gegeven wordt over kapitaal dat hoger is dan het rentepercentage bij lenen.
Goh, no shit sherlockquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:40 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een rentepercentage gezien dat gegeven wordt over kapitaal dat hoger is dan het rentepercentage bij lenen.
Ja maar dat is dus niet voor iedereen toegankelijk + het is een maandelijkse lening.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:20 schreef miro86 het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gestudeerd. De rente op een DUO lening is dusdanig laag dat het soms zelfs loont om te lenen en dan dat geld op een spaarrekening te zetten.
Missen wel een combinatie van allebei. Als ik iets wil kopen (dat ik ook kan betalen), maar ik wil nog geld achter de hand houden voor onvoorziene omstandigheden, dan is een gedeelte eigen geld / gedeelte financiering een optie. Als ik dus puur naar de betaalbaarheid zou kijken dan kan ik het object financieren met eigen middelen, maar ik kies er dan voor om een gedeelte te lenen en een gedeelte eigen geld te gebruiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |