Ik luister niet zo vaak meerquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alleen wel sneu dat d4v1d er maar 2 had
Dat is geen seksquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat let je
Filmpje op, lul uit de broek en gas op die krukas
Jammerquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister niet zo vaak meer(bijna niet meer eigenlijk
)
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is geen seks
Ik wil gewoon een lekker natte egel met een open ruggetje
Gaat vanaf 23.15 al zoquote:
Komt wel weerquote:
Heerlijke band ditquote:
Vrolijke nachtelijke deuntjes om rustig op mee te wiegen.quote:
Ja daarom, en heb alleen maar rundvlees in huis, dan is het net of je een oud wijf ligt aan te duwenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]dan moet je even wat anders regelen.
Er is ook nog de kipfilet mod, maar dat kost weer energie om te maken enzulks.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt wel weer
Maar dit is echt even een overgang van het requiem van Fauré naar ahum..... from heaven to hell zo'n beetje
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja daarom, en heb alleen maar rundvlees in huis, dan is het net of je een oud wijf ligt aan te duwen
Leuk tochquote:
Succes en wellicht tot zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
Even de zooi naar m'n slaapkamer verslepen. Misschien tot zo.
Doet me denken aan een show van ValHallen of Sinterklaaskapoentje van lang geleden!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Benighted
Live ook verschrikkelijk awesome
De enige die hij er standaard in heeft zitten is Satyricon, volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk toch
Goffer ik kom niet meer op de death metal band naam (Ruler heeft die standaard in zijn metal shows zitten) die eens een voor mij onverstaanbare en ook niet duidelijk hoorbare cover van een Bowie nummer heeft gemaakt
Ik moet mij schamen, want die heb ik nog gedraaid in mijn Bowie cover show
Uh, jaah, ik weet wat de lullabies kunnen zijn in huize Fogelquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrolijke nachtelijke deuntjes om rustig op mee te wiegen.
Zeker leuke show tot dusverquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk toch
Goffer ik kom niet meer op de death metal band naam (Ruler heeft die standaard in zijn metal shows zitten) die eens een voor mij onverstaanbare en ook niet duidelijk hoorbare cover van een Bowie nummer heeft gemaakt
Ik moet mij schamen, want die heb ik nog gedraaid in mijn Bowie cover show
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De enige die hij er standaard in heeft zitten is Satyricon, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |