moet je wel doen hequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Alleen ook nog niks gegeten en gedronken vandaag
brief op zondag?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
Vind het echt super kut dit.
Krijg ik een brief van de ING met daarin mijn gebruikersnaam voor internetbankieren, staat er:
''Wachtwoord kun je afhalen bij het ING Servicepunt.''
Dus kan pas morgen naar de ING toe om daar mijn wachtwoord te halen en dan kan ik pas internetbankieren.
Brief van de Rabobank zou ook wel morgen komen denk ik.
Rabobankquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
Vind het echt super kut dit.
Krijg ik een brief van de ING met daarin mijn gebruikersnaam voor internetbankieren, staat er:
''Wachtwoord kun je afhalen bij het ING Servicepunt.''
Dus kan pas morgen naar de ING toe om daar mijn wachtwoord te halen en dan kan ik pas internetbankieren.
Brief van de Rabobank zou ook wel morgen komen denk ik.
alleen als je fylax bentquote:
overal je lezer mee naar toe slepenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rabobank
Gewoon je pasje in dat apparaat en inloggen
Nee volgens mij gister al gekregen, moeder kwam er vandaag pas mee.quote:
Dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rabobank
Gewoon je pasje in dat apparaat en inloggen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
overal je lezer mee naar toe slepen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Die rabobank app is trouwens al helemaal geniaal
direct geld overmaken zonder random reader
kan maar tot een bepaald bedrag toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
heeft de ING ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Bij een rekening waar je nog nooit naar hebt betaald kun je max 250 zonder reader overmaken, daarna voor bekende rekeningen max. 1000 euro per weekquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:06 schreef appelen het volgende:
[..]
kan maar tot een bepaald bedrag toch?
gratis geld voor dievenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een rekening waar je nog nooit naar hebt betaald kun je max 250 zonder reader overmaken, daarna voor bekende rekeningen max. 1000 euro per week
Dat is wel beter. Bij ABN kun je niks overmaken naar een nieuwe rekeningquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een rekening waar je nog nooit naar hebt betaald kun je max 250 zonder reader overmaken, daarna voor bekende rekeningen max. 1000 euro per week
wist ik heul niet, dacht gewoon 250quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, want die kunnen heel makkelijk inloggenquote:
lekker sjecurquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Bij ABN kun je niks overmaken naar een nieuwe rekening_!
ff meekijken, je telefoon jatten en klaaaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, want die kunnen heel makkelijk inloggen
Gast, ze moeten eerst mijn telefooncode hebben + de code van mijn ABN. Die derde code boeit dan ook niet meerquote:
niemand gaat z'n code invullen als mensen meekijken...quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ff meekijken, je telefoon jatten en klaaaar
Mijn pincode is niet dezelfde als de ABN codequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:09 schreef donald_dick het volgende:
of nog beter, met een thermal camera je pincode aflezenmoar gratis geld
vette vingers furr laijfffquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gast, ze moeten eerst mijn telefooncode hebben + de code van mijn ABN. Die derde code boeit dan ook niet meer
Want dan weet je ook de volgorde? Knap!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn pincode is niet dezelfde als de ABN code
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |