Omdat Google je zoekresultaten aanpast aan je gebruikquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom krijg je trouwens tieten als je zoekt op stormlooptopic?
Nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat Google je zoekresultaten aanpast aan je gebruik
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:07 schreef Maraca het volgende:
CUL / Culinaire recpeten met knakworst
Moest een beetje overgeven
Wel perfect voor de TV SC meetquote:
Omdat Stu een lastige eter is.. misschien dat hij dit wel naar binnen kan werkenquote:
Ongekookte worstjes?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat Stu een lastige eter is.. misschien dat hij dit wel naar binnen kan werken
't is een vreemd jochquote:
Iets anders dan pizza?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Knakworstdingen voor Stu, ik weet wel gewoon lekkere dingen
Oeh.. die met kaas is lekkerquote:
Jij onthoud wel veel van mij hèquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat Stu een lastige eter is.. misschien dat hij dit wel naar binnen kan werken
Het is middag, je opmerking is hierbij ongegrond verklaard, probeer het opnieuw.quote:
Mijn telefoon heeft geen Ctrl alt of deletetoetsquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het is middag, je opmerking is hierbij ongegrond verklaard, probeer het opnieuw.
Druk CTRL+ALT+Delete om verder te gaan
#kuttelefoonquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft geen Ctrl alt of deletetoets
quote:
Vergelijk.me.nooit.meer.met.dat.kutkindquote:
JE BENT HET ZELFquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vergelijk.me.nooit.meer.met.dat.kutkind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |