Wanneer gaan wij nou eens geslachtsgemeenschap hebben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb jij vandaag je grapjas of je lolbroek aan?
Bazigheden welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef LompeHork het volgende:
Je zou toch in de ghetto van Hoorn wonen en dit nu uit je speakers hebben knallen
Hoi.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef LompeHork het volgende:
Je zou toch in de ghetto van Hoorn wonen en dit nu uit je speakers hebben knallen
Hoi.
*stampvoet* Maar ik wil eerst mijn Chinese tekenfilmpjes nog afkijken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi schat, poets je wel je tanden zo?![]()
![]()
Jij bedankt voor dit verzoekjequote:
Nee jongeman, we moeten morgen weer fris en fruitig zijn om naar de kerk te gaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*stampvoet* Maar ik wil eerst mijn Chinese tekenfilmpjes nog afkijken!
En hoequote:
Ik moet af en toe mensen wat lokale Noorse metal bijbrengenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij bedankt voor dit verzoekje![]()
"Want de metalscene in Noorwegen is zo klein"quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet af en toe mensen wat lokale Noorse metal bijbrengen
Moeten we weer naar de kerk? De pastoor wilt steeds mijn kruisje slaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee jongeman, we moeten morgen weer fris en fruitig zijn om naar de kerk te gaande pastoor ziet je áánkomen zég!
Daar ben ik best wel blij meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet af en toe mensen wat lokale Noorse metal bijbrengen
Daar heb ik reeds over gesproken met hem, je hoeft de volgende keer alleen maar op schootquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten we weer naar de kerk? De pastoor wilt steeds mijn kruisje slaan.
Platbranden die kerkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten we weer naar de kerk? De pastoor wilt steeds mijn kruisje slaan.
Dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan iemand deze jongeman unblocken?
Er komt binnenkort een nieuwe band die caveman metal combineert met folkmetal, zat tzt wel even een tip geven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar ben ik best wel blij mee
Je mag me best een lijstje sturen met meer van die herrie die ik kan binnenharken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een nieuwe band die caveman metal combineert met folkmetal, zat tzt wel even een tip geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |