SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je daar geweest? lijkt me een geweldige plekquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens naar Persepolis gaan...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens naar Persepolis gaan...
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:55 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ben je daar geweest? lijkt me een geweldige plek
Mensen zoeken steeds meer het extreme op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
De jonge generatie is conservatiever. Hoe is het mogelijk mensen.
Like DUH.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
Ooooh fixen in de zin van plastisch chirurgie
Die vieze baardenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
Identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.
Deur is daar Levo, doei.
Staan ze daar om bekend ja?quote:
Ik dacht ik doe eens beleefdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meng je gewoon in een discussie, aandachtsvrager.
Hoi.
Na regen komt zonneschijn, jwz.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ja hè...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
Persepolis, ik heb de film gezien, was wel leuk
Welke Midden-Oosten kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Staan ze daar om bekend ja?
Ik dacht aan uithuwelijken ofzo
Dat heeft ZarGon in de OP gezet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.
Deur is daar Levo, doei.
Koerdistanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke Midden-Oosten kwam jij ook alweer?
Linksmiddenoosten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke Midden-Oosten kwam jij ook alweer vandaan?
Zeggen ze.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws.
Borte, Amar i kov. Of is het kof? Ik weet niet hoe je het spelt
Cem Garipoglu is dood.
Die ligt ergens op een prive strand te chillen, y don't know.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws.
Borte, Amar i kov. Of is het kof? Ik weet niet hoe je het spelt
Cem Garipoglu is dood.
Viel me 100 procent mee iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel effectief Stimo, het woordje homo's gebruiken.
O gitsin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef De_Guidance het volgende:
Geen zorgen arcadia. We gaan weer weg hoor.
Keyfini bozmim, doe wat je wilt hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef De_Guidance het volgende:
Hij leeft nu ergens samen met MJ en Elvis Presley.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mossad heeft 'm naar Israël gesmokkeld, jatoch...
Lijkt meer op een Indiër. Maar daar mag het ook inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet aantrekkelijk. Daarentegen...
[ afbeelding ]
Wist je al dat ik Arcadia was of heb je dat nu te horen gekregen van iemand per DM? Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is wel vriendelijk van je.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Keyfini bozmim, doe wat je wilt hoor.
Saoedische prinses.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt meer op een Indiër. Maar daar mag het ook in
Nee, even serieus. Die gast komt uit een rijke familie met veel connecties. Ik heb in het verleden ook heel veel vage shit over die familie gelezen. Werknemers in hun fabrieken die bij hele vage werkongevallen om het leven kwamen enzo. Iets stinkt gewoon aan die hele zaak en familie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck. Is die eikel nu misschien dood. Heeft zich zeker op het strand vervoegd waar Elvis P zat?
Wist ik al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wist je al dat ik Arcadia was of heb je dat nu te horen gekregen van iemand per DM? Vragen, vragen, vragen.
Als je daar van houdt, dan wel jaquote:
Denk dat pschyopathie in de genen zit bij hun.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Die gast komt uit een rijke familie met veel connecties. Ik heb in het verleden ook heel veel vage shit over die familie gelezen. Werknemers in hun fabrieken die bij hele vage werkongevallen om het leven kwamen enzo. Iets stinkt gewoon aan die hele zaak en familie.
Jahor. Met jou altijd bby, mag ik eerst je insta dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je daar van houdt, dan wel ja
Instagram is echt een teken van slechte dingen in onze tijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahor. Met jou altijd bby, mag ik eerst je insta dan?
Even alle dames unfollowenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahor. Met jou altijd bby, mag ik eerst je insta dan?
De mensheid maakt me zo droevig. Ik zou bijna een zak chips leegeten. Helaas evde yine yok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Die gast komt uit een rijke familie met veel connecties. Ik heb in het verleden ook heel veel vage shit over die familie gelezen. Werknemers in hun fabrieken die bij hele vage werkongevallen om het leven kwamen enzo. Iets stinkt gewoon aan die hele zaak en familie.
Je bent gewoon jaloers. Ik kan daar altijd alle plaatjes kwijt die ik op facebook niet kwijt kan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Instagram is echt een teken van slechte dingen in onze tijd.
Haha, wat?quote:
We zullen het nooit weten. Aan doofpotten geen gebrek in Turkije.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Denk dat pschyopathie in de genen zit bij hun.
Ik probeer je al te regelen via DM.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Ik kan daar altijd alle plaatjes kwijt die ik op facebook niet kwijt kan.
[..]
Haha, wat?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Ik kan daar altijd alle plaatjes kwijt die ik op facebook niet kwijt kan.
[..]
Haha, wat?
Ik heb net uit frustratie driekwart van mijn chocolonely reep gesnoept. Was eerst een hele week ziek, werd toen beter, gisteren weer ziek - twee/drie uur lang zitten kotsen, en vandaag voel ik weer een verkoudheid opkomen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De mensheid maakt me zo droevig. Ik zou bijna een zak chips leegeten. Helaas evde yine yok.
Waar blijven je DM's dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik probeer je al te regelen via DM.
Geef dan.quote:
Kom niet aan mijn privé ja. Ik doe daar niet aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar blijven je DM's dan.
[..]
Geef dan.
Ik heb een appelrondo opquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net uit frustratie driekwart van mijn chocolonely reep gesnoept. Was eerst een hele week ziek, werd toen beter, gisteren weer ziek - twee/drie uur lang zitten kotsen, en vandaag voel ik weer een verkoudheid opkomen.
De oldbies in dit topic maken mij wel weer happy though.
geef je snapchatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn privé ja. Ik doe daar niet aan
Heb ook insta. welgeteld 2 foto's van mij. de rest zijn van mijn neefje en familie hoor. Ga met je narcisme.quote:
Wat is een appelrondo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een appelrondo opMama en alle anderen die me dat niet gunnen
Welke oldbies>
Sharia willenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef De_Guidance het volgende:
What is wrong with this planet.
Toch maar sharia dan?
Wat is dit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo schijnheilig jij.
[..]
Heb geen snapchat.
Wtf is Genus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is een appelrondo?GENUS.
Levo
Guidence enzo
Wacht twee jaar. Snapchat neemt alles overquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik dan van instagram af kan komen...
Genus is echt leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf is Genus?
Levo is te arrogant.
Guidence is wel ok.
Enzo derken ben umarim?
Appelrondo is koekMachtig wel. Mierzoet ook
Oh no you didn't.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf is Genus?
Levo is te arrogant.
Guidence is wel ok.
Enzo derken ben umarim?
Appelrondo is koekMachtig wel. Mierzoet ook
In Iran kon ik instagram gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik dan van instagram af kan komen...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In Iran kon ik instagram gewoon gebruiken.
Maar mijn foto's niet likenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS ECHT LEUK WAS. AMBI!!!!quote:
Ja, met ambi kon ik wel goed overweg ja. Jammer dat ze weg is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WEET JE WIE PAS ECHT LEUK WAS. AMBI!!!!
Ik ken Geno niet. Hou dat graag zoHetzelfde gevoel heb ik bij Arcadia.
Facebook deed altijd stom via de VPN en met insta kon ik toch de foto's op facebook krijgen.quote:
Ga gewoon.quote:
En Facebook niet? Instagram is toch ook van Facebook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Genus is gay en grappig en hij maakt leuke grappen. En hij vindt Koerden ook leuk enzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, met ambi kon ik wel goed overweg ja. Jammer dat ze weg is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Facebook deed altijd stom via de VPN en met insta kon ik toch de foto's op facebook krijgen.
[..]
Ga gewoon.
Ik dacht dat jij Ambipur was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op atheisten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genus is gay en grappig en hij maakt leuke grappen. En hij vindt Koerden ook leuk enzo.
En hij is niet gelovig.
O, oké doei.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op atheisten.
Truequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo is te Koerdisch voor mijn doen.
Erdogan sagolsun. Wallah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo is te Koerdisch voor mijn doen.
Die was baas toch. Had een jongere man gescoord en getrouwd ofzo?quote:
Facebook alleen via VPN.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En Facebook niet? Instagram is toch ook van Facebook?
Klaar met jou, srs.quote:
Bilmiyorem is zelf ook nog jong en getrouwd met Burakius. Jij bedoelt Min-e.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erdogan sagolsun. Wallah.
[..]
Die was baas toch. Had een jongere man gescoord en getrouwd ofzo?
Jonger?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Oh em geee als zelfs Iraniers naar hem gaan moet hij wel goed zijn!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef Unlabeled het volgende:
Borte! Wil je een neuscorrectie laten doen? Ik ook! Ik ken een chirurg uit Istanbul. Ercan Demiray. Hij schijnt goed te zijn. Hij heeft ook veel Iraniers als patient
Blijf gewoon jezelf mensenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef Unlabeled het volgende:
Borte! Wil je een neuscorrectie laten doen? Ik ook! Ik ken een chirurg uit Istanbul. Ercan Demiray. Hij schijnt goed te zijn. Hij heeft ook veel Iraniers als patient
Je binding met een volk/mensen laten beïnvloeden door politici.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Waaat?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef De_Guidance het volgende:
SC liefdes
Emel-Triggershot
Bilmiyorem-Burakius
Mine-Cliosport
Guidance-Genusbuteo (ooit)
Wie volgt?
Zagros vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef De_Guidance het volgende:
SC liefdes
Emel-Triggershot
Bilmiyorem-Burakius
Mine-Cliosport
Wie volgt?
En maken Grieks/Armeens/Koerdische kinderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Ambi is getrouwd met een Grieks-Armeense man hoorde ik, zij verkoopt nu baklava in de weekenden in Beverwijk op de Oosterse Markt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En maken Grieks/Armeens/Koerdische kinderen?
kill it with fireee
"quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef De_Guidance het volgende:
SC liefdes
Emel-Triggershot
Bilmiyorem-Burakius
Mine-Cliosport
Wie volgt?
Het heeft mij wel bewuster gemaakt van mijn geschiedenis en nationaliteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je binding met een volk/mensen laten beïnvloeden door politici.
Met Burakius, ja, maar hij was juist ouder dan haar.
Degmez bosver.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het heeft mij wel bewuster gemaakt van mijn geschiedenis en nationaliteit.Ik laat het niet door hem afhangen dus.
Borte, zag vandaag trouwens een Armenier. Wilde hem schieten in jouw naam ama dacht bosver.
Uh grotendeels niet man.quote:
Erdogan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ging naar de mediamarkt vandaag, 1 x raden aan wie ik moest denken?
What happened to her.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Je wilde alles kapot maken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
SPOT ON.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Armeniër zijn is al een straf genoeg......
[ afbeelding ]
Armeniërs zijn tof. Meeste kunnen gewoon Koerdisch pratenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Armeniër zijn is al een straf genoeg......
[ afbeelding ]
Nooit geweten van Trigger, hehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uh grotendeels niet man.
Mine en Clio zijn gewoon getrouwd.
Emel Triggershot is niks geworden.
Zargon en Julis zijn gelukkig samen.
De rest is een grap.
Meeste is ook een beetje overdreven, lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Armeniërs zijn tof. Meeste kunnen gewoon Koerdisch praten
Plastische chirurgie is net make-up alleen het resultaat is permanent. Er zijn mensen die heel erg kunnen overdrijven maar met make-up is dat net zoquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Illegale actie gedecteerd, je IP wordt opgeslagen.
wth
Ik ken er drie en alle drie kunnen het. Echt grappig, want uitspraken/klank/grammatica kloppen gewoon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meeste is ook een beetje overdreven, lijkt mij.
*bibbert*quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En maken Grieks/Armeens/Koerdische kinderen?
kill it with fireee
Chucky in levende lijf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
*bibbert*
Die wezens kunnen zo in een horror terecht.
Volgens mij is er niets mis met Borte's neus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Plastische chirurgie is net make-up alleen het resultaat is permanent. Er zijn mensen die heel erg kunnen overdrijven maar met make-up is dat net zo
Maar Borte als je neus je onzeker maakt zou ik het doen als ik jou was. Ik ken een paar (zelfs mannen no hommo) die het hebben laten fixen en ze zijn er heel erg blij mee. Het resultaat is ook gwn natuurlijk vind ik
Nein. Aan Maidenstower. Die hier ook weleens ging posten.quote:
Oh. Is zij er zo eentjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What happened to her.
Ze kreeg ruzie met Syl en toen verwijderde ze mij van facebook.
Juist wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zij is Armeens? Zou ik niet zeggen.
En dat generaliseer je naar de gehele bevolking?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ken er drie en alle drie kunnen het. Echt grappig, want uitspraken/klank/grammatica kloppen gewoon.
Jij hebt mij nooit gezien. Shadap serieus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets mis met Borte's neus.
Oja, spannende verhalen had zij altijd...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein. Aan Maidenstower. Die hier ook weleens ging posten.
En zag in de zaak ook een enorm aantrekkelijke heerschap, die ik logischerwijze compleet negeerde.
Hij had een baard. En toen dacht ik aan bzzzzttt electricity.
[..]
Oh. Is zij er zo eentjeGeen idee, wallah.
Gehackt voor een minuut ja?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik was gehackt denk ik, zei telkens dat ik bij een ander ip ook was ingelogd.
was best eng, al mijn DM's openbaar.
Jij had toch ooit foto in US geplaatst?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien. Shadap serieus.
Aan een rode cocktailjurk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Je noemde haar sillik manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oja, spannende verhalen had zij altijd...
Enkele minuten! Maar goed, mijn wachtwoord is dan ook zo simpel. Ik werd steeds uitgelogdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gehackt voor een minuut ja?
Keej, jeetje, chill.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien. Shadap serieus.
Wow ja 100 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij had toch ooit foto in US geplaatst?
Nee vast niet. Maar ik begrijp het wel. Bij vrouwen kan onzekerheid een enorme complex worden. Ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets mis met Borte's neus.
Stond bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik was gehackt denk ik, zei telkens dat ik bij een ander ip ook was ingelogd.
was best eng, al mijn DM's openbaar.
Ik zei meeste tochquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dat generaliseer je naar de gehele bevolking?
N = 3
Tell 'm sis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee vast niet. Maar ik begrijp het wel. Bij vrouwen kan onzekerheid een enorme complex worden. Ik spreek uit ervaring
Wachtwoord verandert in iets racistisch, mijn ware aard kwam naar boven astaghfirullahquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stond bij mij ook.
Servers worden geüpdate
Wachtwoord123?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Enkele minuten! Maar goed, mijn wachtwoord is dan ook zo simpel. Ik werd steeds uitgelogd.
Misschien moet je dan eerst beginnen te werken aan dat complex. Ik denk niet dat het normaal is een complex te krijgen door een lichaamsdeel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee vast niet. Maar ik begrijp het wel. Bij vrouwen kan onzekerheid een enorme complex worden. Ik spreek uit ervaring
Oh ja die moet ik ook nog fixen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eerst beginnen te werken aan dat complex. Ik denk niet dat het normaal is een complex te krijgen door een lichaamsdeel.
Of het moet een penis zijn kleiner dan 15 cm.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eerst beginnen te werken aan dat complex. Ik denk niet dat het normaal is een complex te krijgen door een lichaamsdeel.
Als je een kleine penis hebt, dan gewoon een fok account makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar wel vrijuit midye en kokoreç kunnen eten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was jij nog naar Turkije geweest tijdens de ramadan?
Nee, impossible. STOMME SHERLOCK DOET HET NIET. IK GA HET VINDEN.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pardon? Je verwart me kennelijk weer met iemand anders.
Koerdenmoetenweg123?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wachtwoord verandert in iets racistisch, mijn ware aard kwam naar boven astaghfirullah
Lijkt net of je uit ervaring spreektquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen commentaar gehad, niks?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar wel vrijuit midye en kokoreç kunnen eten.
JA, EN DAAROM ZEG IK WEG ERMEE.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Lijkt net of je uit ervaring spreekt
oehquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JA, EN DAAROM ZEG IK WEG ERMEE.
Zo briljant die man, gewoon zelf inzingen.quote:
ptatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef AMAR420 het volgende:
Ik ga ff douchen, ik ruik naar gefrituurd voedsel..
Volgens mij was er iemand die telkens zeurde over haar gewicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is bewezen zelfs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef De_Guidance het volgende:
Indiërs hebben vaak kleine hoorde ik
Doe ik niet meer, man. Ik hou teveel van eten om af te kunnen vallen. Ik heb mijn lichte overgewicht en de daarbij behorende big ass geaccepteerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Volgens mij was er iemand die telkens zeurde over haar gewicht.
Daarom zijn ze ook zo creatief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef De_Guidance het volgende:
Indiërs hebben vaak kleine hoorde ik
Geef mij een beetje assquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik niet meer, man. Ik hou teveel van eten om af te kunnen vallen. Ik heb mijn lichte overgewicht en de daarbij behorende big ass geaccepteerd.
Als tiener had ik een vriendinnetje die een halve teen (aan de voet, ja) miste, enorm complex had die.. Ik staarde slechts naar haar borsten en het kon mij dus echt niks schelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben een complex. Nee het is niet rationeel, maar ja het gebeurt gwnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer, Amar, gaat niet door. Heb je Indische zwarte magie gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik heb gwn normaal, als ik ooit verschijn op een meet mag je kijken ok?
Zo slecht, maar ik heb gelachen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als tiener had ik een vriendinnetje die een halve teen (aan de voet, ja) miste, enorm complex had die.. Ik staarde slechts naar haar borsten en het kon mij dus echt niks schelen
Maarja... Vrouwen he
Lelijke voeten of teenduimen zijn voor mij echte afknappers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als tiener had ik een vriendinnetje die een halve teen (aan de voet, ja) miste, enorm complex had die.. Ik staarde slechts naar haar borsten en het kon mij dus echt niks schelen
Maarja... Vrouwen he
Of ze hebben een complex of ze zijn (een) complex.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben een complex. Nee het is niet rationeel, maar ja het gebeurt gwn
ooit zei ik..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer, Amar, gaat niet door. Heb je Indische zwarte magie gedaan ofzo?
Noooo whyyyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lelijke voeten of teenduimen zijn voor mij echte afknappers.
Jeeej.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag wat tiet en reet hebben. Goze cok batiyor. Seve seve.
AHKJSDHGOSIHDGSJSPJA TIS NET OF IE IN ZIJN BROEK GEPOEPT HEEFTquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef AMAR420 het volgende:
deze gast is niet vegatarisch ga maar naar zijn kruis kijke ofzo..
[ afbeelding ]
jij kijkt dat..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo creatief.
Kamasutra enzoo
Die 'teenduimen', shit kom steeds vaker mensen tegen met zulke duimen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
*doet nummer verwijderen uit telefoonlijst, verwijderen van kik, blokkeren op facebook, ontvolgen op twitter, etc*quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noooo whyyy
Mijn tenen zijn naar binnen gebogen.
Het was mij geeneens opgevallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bent op het internet man, waarom zo eerlijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noooo whyyy
Mijn tenen zijn naar binnen gebogen.
nouen, het is de zee..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AHKJSDHGOSIHDGSJSPJA TIS NET OF IE IN ZIJN BROEK GEPOEPT HEEFT
Juist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals Megan Fox die heeft, geloof ik.
I knew itttquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
*doet nummer verwijderen uit telefoonlijst, verwijderen van kik, blokkeren op facebook, ontvolgen op twitter, etc*
Huyum kurusun.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bent op het internet man, waarom zo eerlijk?
Hier ben ik 120 kg aan droge spiermassa.
Beyoncé ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals Megan Fox die heeft, geloof ik.
Google op teenduimen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
Mag ik n foto van teenduimen, ik snap het niet zo....
en Megan Fox is een en al plastische shit.
Als je teveel je nagels bijt krijg je dat denk ik. Ik heb dat althans ook zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bent op het internet man, waarom zo eerlijk?
Hier ben ik 120 kg aan droge spiermassa.
Megan Foxquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik met plastische chirurgie op haar kon lijken zou ik sparen for life en wel 100 operaties laten uitvoeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
Gaan jullie samen naar de sauna ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Google op teenduimen.
Toevallig twee mensjes uit mn projectgroep die zulke duimen hebben. Blijf gefascineerd staren elke keer ernaar.
Hè wat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan jullie samen naar de sauna ofzo?
Over 10 jaar is ze konko(wilde eens gebruiken) lelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik met plastische chirurgie op haar kon lijken zou ik sparen for life en wel 100 operaties laten uitvoeren.
Hoe zie je haar blote voeten dan?quote:
Had een klagenoot die wel wat van haar weg had. Vind dat persoonlijk niet mooi. Net als ik Kate Perry echt fugly vind.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik met plastische chirurgie op haar kon lijken zou ik sparen for life en wel 100 operaties laten uitvoeren.
Y broke my heart MT.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik zie Maidenstower online voor het laatst: 11 oktober..
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij denkt dat teenduimen aan de voet zitten ofzo.
Duimtenen?
Het zijn hun duimen die op de grote teen lijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zie je haar blote voeten dan?
Ze lijken misschien wel op elkaar maar qua aantrekkelijkheid is Megan Fox 100394839 keer mooier. Katy Perry vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had een klagenoot die wel wat van haar weg had. Vind dat persoonlijk niet mooi. Net als ik Kate Perry echt fugly vind.
Ja ik ook. Maar dan ben ik tenminste ooit zo HOT geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 10 jaar is ze konko(wilde eens gebruiken) lelijk.
Jij hebt zeker zulke duimen hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gegoogled op duimtenen en teenduimen en snap het nog niet hoor?
Zal ik eens ff zoeken naar een chick die ik zeker zou doen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijken misschien wel op elkaar maar qua aantrekkelijkheid is Megan Fox 100394839 keer mooier. Katy Perry vind ik ook niks.
''Megan Fox thumbs''quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gegoogled op duimtenen en teenduimen en snap het nog niet hoor?
Doe maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal ik eens ff zoeken naar een chick die ik zeker zou doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]FUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ga weg. Iedereen is knap op zichzelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dan ben ik tenminste ooit zo HOT geweest.
[..]oh mi gado... ik dacht dit is een photoshop...........................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Te fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Oppervlakkigheid alom weer. Kan zij toch ook niets aan doen?
Nooo even serieus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef Levolution het volgende:
Katy Perry >>> Megan Fox sowieso
Maar mijn hart gaat ook voor haar niet sneller kloppen.
Betere versie van Katy Perryquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef Levolution het volgende:
Ameerah al-Taweelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef Levolution het volgende:
Meh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Borte,
Wat vind je van haar?
[ afbeelding ]
Ja, en naar het schijnt 6,99 miljard andere mensen ook nog.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Levolution het volgende:
Er is ook zo'n Bollywood acteur met twee duimen toch?
Nee eerlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooo even serieus.Dit zeg je gewoon om niet mainstream te zijn. Ik geloof je nietttt.
Ja duh. Ik zag dit en dacht cuuuuus. Ready to go.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meh.
Ik zie haar gezicht niet echt.
Zag ooit een interview van haar waar ze haar tekeningen liet zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd van deze chickkk.
Oke maar Katy Perry is gewoon echt niet mooi.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee eerlijk.
Megan Fox heb ik echt nooit iets gevonden.
Lol, op één hand bedoelde ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, en naar het schijnt 6,99 miljard andere mensen ook nog.
Ze is van mij. Ga weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag ooit een interview van haar waar ze haar tekeningen liet zien.
Maakte haar wel veel aantrekkelijker
Katy Perry is ook niet echt wat nee, maar als je ze naast elkaar zet en ik moet kiezen dan wordt het Perry.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke maar Katy Perry is gewoon echt niet mooi.En zeker niet mooier dan Megan.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mislukte forehead to chin ratio.
Wow. Bah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Katy Perry is ook niet echt wat nee, maar als je ze naast elkaar zet en ik moet kiezen dan wordt het Perry.
NEE.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Katy Perry is ook niet echt wat nee, maar als je ze naast elkaar zet en ik moet kiezen dan wordt het Perry.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso.
Ne tatli bisey o ya. Masallah.
Lol brah sowieso naturel foto's even buiten beschouwing gelaten. Mijn mening is gevormd op basis van wat ik op televisie zie. Het zijn celebs dus naturel is even niet van belang, ik ga er niet mee trouwen ofzo. Zonder make up zijn ze sowieso allemaal vies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
NEE.
Ik geloof je niet!
Katy Perry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(even 'naturel' foto's gezocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |