Ik denk dat er weinig Belgen en/of Vlamingen dat als een thuiswedstrijd zien waar iemand van wakker ligt, hoogstens als een relatief makkelijke manier om veel WT-punten te scoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:04 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De Eneco Tour is een World Tour meerdaagse,zo heb je er maar één in Vlaanderen.
Tijdens de Eneco Tour starten alle belangrijke Belgen. Tom Boonen,Gilbert,Van Avermaat,Van Marce.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig Belgen en/of Vlamingen dat als een thuiswedstrijd zien waar iemand van wakker ligt, hoogstens als een relatief makkelijke manier om veel WT-punten te scoren.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik kijk liever naar KBK of de Driedaagse de Panne dan naar de Eneco Tour.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Tommeke het volgende:
KBK?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Is dat ook niet de reden dat men vorig jaar Romandië niet meer uitzond?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou overigens zeggen dat het bezuinigen op een buitenlandse koers meer besparing oplevert.
Eurosportquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:01 schreef theodoor9 het volgende:
Is parijs-tours nog ergens te zien op tv eigenlijk?
Sporza zo, denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:01 schreef theodoor9 het volgende:
Is parijs-tours nog ergens te zien op tv eigenlijk?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:37 schreef TheArt het volgende:
Clean sweep voor Rabo Development in Parijs-Tours voor beloften. Teunissen wint voor Tusveld en Oomen.
Die lopen 45 km achter iddquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza is er nu ook bij, alleen niet live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |