ik heb het even voor je teruggezocht, maar het is een mozaiekbord van een oude vaas.quote:
quote:
Nee hoor, ik vond het wel lelijkquote:
Die zijn niet grijs, duh.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:44 schreef Syntos het volgende:
Die plastic paaseieren die je voor een paar cent kan kopen waren zeker te logisch om te gebruiken?
die eieren die ze volstorten met beton toch ook niet?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
en ik heb antwoord van de mevrouw van dat moziekbord van een stukje hierboven
dr staat tapas
Oh verrek ik zag niet eens dat er een woord stondquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat tapas
dit prachtwerk dus :
[ afbeelding ]
Ik las Faraoquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat tapas
dit prachtwerk dus :
[ afbeelding ]
ik zat ook te twijfelenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik vroeg me al af of het letters waren. Ik had net besloten van niet
Prachtig, kan zo naast de Mona Lisa.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat tapas
dit prachtwerk dus :
[ afbeelding ]
ja dat heeft ze idd gedaan (denk ik)quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef Muntdrop het volgende:
Maar die chick heeft dus een vaas kapot gemaakt en daar een soort van bord ofzo van gemaakt met letters en een spiegel? Ik snap het niet
Het blijkt toch elke keer toch weer erger te kunnen als de vorige foto.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat tapas
dit prachtwerk dus :
[ afbeelding ]
Ja, huuu, stel; je voor, er is iets echt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is verdorie nog niet eens half oktober
Ik heb hierbij steeds het idee dat die kinderen dood zijn.quote:
hadden we daar ooit niet een schouderklopjestopic voor?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En offtopic:Kudo's voor Gerda Yvonne dat ze het topic weer terug gezet heeft.![]()
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
dr staat tapas
dit prachtwerk dus :
[ afbeelding ]
Dat zat ik ook al te bedenken: handig bord voor tapasquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.Geen idee dat de S zo ook geschreven kan worden.
En waarom zet je tapas op een bord waarvan duidelijk niet gegeten kan worden?
En waarom dat spiegeltjequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zat ik ook al te bedenken: handig bord voor tapas![]()
Ik mag hopen dat die cijfers nog te veranderen zijn of dat ze precies op die datum bevalt. Anders moet ze een nieuw bord makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |