Ik vind dat vooral erg makkelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:20 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zeker maar zoals ik het begrijp gaat het om de representativiteit van haar functie
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:16 schreef Jellereppe het volgende:
Damn. Hoe kan een mens zo dik worden. Bij 100 kilo gaan de alarmbellen toch rinkelen.
Zo, een mens met een normaal gewicht kan met zoveel zoetigheid zijn hele familie trakteren en houdt nog wat over aan het eind van de dag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit allemaal in de genen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sharon Dijksma is ook zeker niet de dunste, maar ze is echt lang niet zo dik als die De Block. Let vooral ook op het gezicht. Ze is bovendien vrij klein, waardoor ze dikker lijkt dan ze werkelijk is. Ik denk dat je raar opkijkt wanneer je Dijksma naast die De Block zet.quote:
Dat ze ook nog De Block heet trouwensquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sharon Dijksma is ook zeker niet de dunste, maar ze is echt lang niet zo dik als die De Block. Let vooral ook op het gezicht. Ze is bovendien vrij klein, waardoor ze dikker lijkt dan ze werkelijk is. Ik denk dat je raar opkijkt wanneer je Dijksma naast die De Block zet.
Maar die kon in de jaren '60 van de vorige eeuw nog snel zwemmen. En Terpstra is nogal enthousiast bij sportwedstrijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:02 schreef SpecialK het volgende:
Het lijkt in de Nederlandssprekende wereld een traditie te zijn.
[ afbeelding ]
je vergeet haar rol in Pluk van de Pettefletquote:Op zondag 12 oktober 2014 07:44 schreef Resistor het volgende:
[..]
Maar die kon in de jaren '60 van de vorige eeuw nog snel zwemmen.
Ton Elias en Sharon Dijksma zitten er ook inquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze is Edith Schippers en Lodewijk Asscher in één....
Is gewoon een terechte klacht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:30 schreef Reya het volgende:
Tiens, waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Simpel. Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Kan deze corpulente dame geloofwaardig functioneren als minister van Volksgezondheid?
Nou nee, ze is uiterst competent, dat bewees ze reeds in asielbeleid,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onbeschoft en incompetent in één dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |