Nogal ja.... als ze zich wel werkelijk realiseerden waar ze aan begonnen dan waren ze uitzonderlijk begaafd.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou lijkt het sterk dat twee meisjes van vijftien geen flauw benul hadden waar ze aan begonnen? Jij denkt dat ze met hun puberbrein een realistisch beeld konden vormen van wat ze te wachten stond? Ik denk dat dat een gevalletje overschatting van het puberbrein is.
Niet iedereen is dus zo helder van geest. Wie weet; als jij de juiste condities was tegengekomen was je er ook in gestonken...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef bijdehand het volgende:
Jup. Maar toch wist ik wel dat ik niet naar een land in burgeroorlog moest reizen om daar een beetje te gaan doden.
Erg veel kwaad kunnen ze niet meer doen hequote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef bijdehand het volgende:
Ja, ik geef alleen mijn mening. Hoe het wettelijk zit weet ik ook wel.Ik vraag me ook af hoe goed het zou zijn als deze meisjes terug zouden komen, na alles wat ze gezien en eventueel gedaan hebben.
Oke. Dat mag jij uiteraard vinden maar ik deel die mening niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:05 schreef SicSicSics het volgende:
Zeker niet op zo'n aanmatigende manier als jij je hier uitlaat.
Dat is dan weer een pluspunt.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Erg veel kwaad kunnen ze niet meer doen he.
¤1000,- vergokken en te veel uitgeven aan kleding is een fout. Dit is een levenskeuze geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?
Dit. Ik heb ook wel eens rare dingen gedaan als 17 jarige, maar me aansluiten bij IS is nooit bij me opgekomen.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:13 schreef Trommeldaris het volgende:
Sommige mensen doen wel alsof mensen van 15 of 17 echt totale retards zijn.
Ja dit valt echt onder puberaal foutje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een fout maken in hun puber jaren?
Kelderbox gaat ietwat ver, maar van die meisjes deugt vaak weinig tot niets. Ook geen medelijden mee. Sowieso is medelijden een fout concept, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Eigenlijk zeggen sommige mensen hier dat de slachtoffers van loverboys maar fijn in hun kelderbox moeten blijven liggen en niet zo moeten janken, omdat ze 'ervoor gekozen' hebben
Ze hebben geweten dat ze naar een genocidaal clubje afreisden. Ze hebben mogelijk zelf verschrikkelijke misdaden gepleegd tegen minderheden. Dat is genoeg informatie voor mij om het nieuws van hun dood te verwelkomen met een koud glas bier.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou lijkt het sterk dat twee meisjes van vijftien geen flauw benul hadden waar ze aan begonnen? Jij denkt dat ze met hun puberbrein een realistisch beeld konden vormen van wat ze te wachten stond? Ik denk dat dat een gevalletje overschatting van het puberbrein is.
De meeste van die meiden zijn gewoon naïef en vaak zelfs wat beschermd opgegroeid, het probleem met meisjes die ten prooi vallen aan loverboys is meestal dat ze een laag zelfbeeld hebben en daarom gevoelig zijn voor die mooie jongen die ze nog mooiere verhalen voorspiegelt.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kelderbox gaat ietwat ver, maar van die meisjes deugt vaak weinig tot niets. Ook geen medelijden mee. Sowieso is medelijden een fout concept, maar dat is een andere discussie.
Nee, hoewel Abu Mohammed as we speak bezig is met penis-in-vagina-reanimatie. In-uit-in-uit-in-uit.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen ze ook niet meer gereanimeerd worden?
Wees trots op jezelf!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:48 schreef Morendo het volgende:
Ze hebben geweten dat ze naar een genocidaal clubje afreisden. Ze hebben mogelijk zelf verschrikkelijke misdaden gepleegd tegen minderheden. Dat is genoeg informatie voor mij om het nieuws van hun dood te verwelkomen met een koud glas bier.
En in de puberteit willen jongeren vaak heel graag "ergens" bij horen.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste van die meiden zijn gewoon naïef en vaak zelfs wat beschermd opgegroeid, het probleem met meisjes die ten prooi vallen aan loverboys is meestal dat ze een laag zelfbeeld hebben en daarom gevoelig zijn voor die mooie jongen die ze nog mooiere verhalen voorspiegelt.
Als het ventjes waren geweest hadden we allemaalquote:Op woensdag 25 november 2015 13:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
En in de puberteit willen jongeren vaak heel graag "ergens" bij horen.
Ik vind het sneu voor de meisjes. Dachten dat ze de wijsheid in pacht hadden en dan zo'n domme keuze maken; en dat met je (jonge) leven moeten bekopen.
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef Toefjes het volgende:
Als het ventjes waren geweest hadden we allemaalicoontjes geplaatst bij een overlijdensbericht.
Nee? Ik vind knaapjes in die leeftijd die zo'n keuze maken net zo tragisch als meisjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het ventjes waren geweest hadden we allemaalicoontjes geplaatst bij een overlijdensbericht.
Gelukkig zie ik FOK! wat dat betreft niet als afspiegeling van de maatschappij.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef Toefjes het volgende:
Bijna allemaal dan. We kennen allemaal het verloop van zulke topics.
Ik mag hopen dat dat inderdaad niet zo isquote:Op woensdag 25 november 2015 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik FOK! wat dat betreft niet als afspiegeling van de maatschappij.
Al even afgezien van het feit dat die meiden in april 2014 amper geweten kunnen hebben waar ze werkelijk naartoe gaan, pas halverwege 2014 begon ISIS wereldwijd bekend te worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
En in de puberteit willen jongeren vaak heel graag "ergens" bij horen.
Ik vind het sneu voor de meisjes. Dachten dat ze de wijsheid in pacht hadden en dan zo'n domme keuze maken; en dat met je (jonge) leven moeten bekopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |