quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
" Jouw seksleven; beste grap ooit." is het geworden
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh die fake account spam ik dood met " Gefeliciteerd u heeft zojuist 100.000 euro gewonnen, stuur uw naam, adres en telefoonnummer.. etc. " De laatste twee nep accounts hebben de match zelf opgeheven
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gelukkig vind ik alcohol en seks niet vies. Als ik er weer 1 dicht kan kitten... So be it
[..]
Ooh die fake account spam ik dood met " Gefeliciteerd u heeft zojuist 100.000 euro gewonnen, stuur uw naam, adres en telefoonnummer.. etc. " De laatste twee nep accounts hebben de match zelf opgeheven
Of " Lust jij er pap van ? Proef dat van mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als dat niet werkt, dan weet ik het niet meer.
Godverdomme, ik kom zo ruimte te kortquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of " Lust jij er pap van ? Proef dat van mij"
![]()
![]()
Whahahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Godverdomme, ik kom zo ruimte te kort
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Voor de Blendr/Badoo mensen:
met het kennismakingsspel, like/unlike je zo'n stuk of 10 mensen en daarna verschijnt op de Blendr app:
-jij vind deze 10 vrouwen hot. Stuur hen en je kennissen een facebook verzoek.
Stuur je ze dan een Facebook verzoek? En dan zien je Facebook vrienden dat je op Blendr zit? Zou ik wel matig vinden...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zet er wel neer "wil je een leuke one-liner, stuur dan een bericht".
[..]
Stom spel dan.quote:
Voor elitaire meiden moet je ook bij het studentencorps zijn. Niet op Blendrquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Overigens: wtf is er mis met Blendr. Alleen maar ordinaire wijven.
Tja corpskutjes heb ik ook wel gezien. Heb al een aantal deuren geregeld voor die dames.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor elitaire meiden moet je ook bij het studentencorps zijn. Niet op Blendr
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:21 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ook zelf maar even een profieltekstje verzinnen.
Of een hele shitload aan minderjarigenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Overigens: wtf is er mis met Blendr. Alleen maar ordinaire wijven.
Vrouwen zijn sowieso wel vatbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Vrouwen zijn er vatbaar voor
Dat viel me ook op. Weinig trek in, dus app verwijderd.quote:[..]
Of een hele shitload aan minderjarigenHad laatst letterlijk een handjevol achter elkaar
waarvan ik dacht, nee die zijn geen 18 jaar of ouder... En ja hoor " Ik ben eigenlijk nog maar 15"
Heb ze tussen de 14 en 17 gezien. Bij elk profiel gerapporteerd.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ga zo hard naar rechts, dat de foto's niet meer geladen worden maar het witte vlakken zijn
Same here. Soms best kut, want enkelen zijn echt gruwelijk knapquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso wel vatbaar.
[..]
Dat viel me ook op. Weinig trek in, dus app verwijderd.
Ja, de laatste keer dat ik een 16-jarige gepaald had was ze in de heilige overtuiging dat we een relatie hadden - ondanks dat we elkaar nog maar net een paar uur kenden. Dat soort shit moet je ook niet willen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here. Soms best kut, want enkelen zijn echt gruwelijk knap
Enfin, toch maar verstandig doen
Trek nog een biertje open...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:03 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik een 16-jarige gepaald had was ze in de heilige overtuiging dat we een relatie hadden - ondanks dat we elkaar nog maar net een paar uur kenden. Dat soort shit moet je ook niet willen.
Haha, best wel. Ik ga maar eens een kwartiertje swipen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trek nog een biertje open...
Begint beetje stoere stamkroeg praat te worden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |