SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon pacen ja togquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou Wynne alsnog gewoon met 7 chem op RB zetten ipv op CB voor die giant throw.![]()
Hier gaat het nu ook goed. Ik had Ragatzu in een pack en daarna Arsenal Tula home kit (op een ander account) Ragatzu is duurder dan Raimondi terwijl die betere pace en dribbling heeft en hij is ST ipv CF.![]()
Fokquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)![]()
![]()
Is er een youtuber geweest die heeft gezegd dat iedereen maar 352 moet gaan spelen met pacehoeren voorin, waarbij je eindeloos achterin moet blijven rondtikken en moet over de hele moet verleggen tot er ineens miraculeus ruimte voorin is voor de lange bal? Kom ze echt vaak tegen afgelopen dagen. Gasten hebben 65% balbezit en geen lage pass op mijn helft gegeven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
FOK is echt vaak onbereikbaar afgelopen maand ofzo. Zo erg is het nog nooit geweest volgens mij. EA en FOK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eerste Corluka verkocht voor 15.25k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Je zusje is misschien pas 14 maar ze eet nu [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo machteloos in dit spel. Ene dag lukt alles, andere dag vliegt iedere pacemongool erlangs. Nog 100x erger dan andere jaren,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ah leuk, het kankergezwel gaat me nu ook sshen. Maar vanaf nu post ik dit wel in mijn dagboek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrijdag,zaterdag en zondag zijn sowieso top dagen om te tradenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Alles gaat als warme broodjes![]()
![]()
Maak daar gewoon een speciaal topic voor aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
ah leuk, het kankergezwel gaat me nu ook sshen. Maar vanaf nu post ik dit wel in mijn dagboek.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ooit had ik 18 IF's, en dat was maandagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrijdag,zaterdag en zondag zijn sowieso top dagen om te tradenNog maar 3 van over allemaal minstens 6k boven laagste bin
Elke dag![]()
Tim & Timmy's huilhoekjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak daar gewoon een speciaal topic voor aan
Kom je ook?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim & Timmy's huilhoekje
Kom je ook?
Elke dag![]()
Ohnee
Elke dag![]()
Het is ook echt een kut spel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo machteloos in dit spel. Ene dag lukt alles, andere dag vliegt iedere pacemongool erlangs. Nog 100x erger dan andere jaren,![]()
Fifa 15 topspel
Elke dag![]()
En toen werd ik random van de servers afgetrapt midden in de match. Internet werkt gewoon nog
Servers waar kapoet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is die tyfes momentum die EA doodleuk aankondigde aan het begin. Extra realistisch enzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo machteloos in dit spel. Ene dag lukt alles, andere dag vliegt iedere pacemongool erlangs. Nog 100x erger dan andere jaren,![]()
Maar gaat dat van dag tot dag? Naja soms wel een paar uur goed of kut en dan slaat het om, maar het is echt debiel. Het is ook zo gek dat je dan ineens helemaal enthousiast bent en denkt dat je het allemaal wel onder controle hebt en de volgende wedstrijden draait alles dan weer omquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is die tyfes momentum die EA doodleuk aankondigde aan het begin. Extra realistisch enzo
Ik kom niet meer op de servers. Mijn tegenstander hopelijk ook niet..zou lekkere karma zijn
Al hing mijn gelijkmaker nog wel in de lucht (4-4)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
En toen werd ik random van de servers afgetrapt midden in de match. Internet werkt gewoon nog
Servers waar kapoet?
Maar ik was toch aan het verliezen met 2-1 van Bale en nog 10 anderen, Bale is echt veruit de beste speler in FUT dit jaar denk ik.![]()
Ja ik stond ook achter. Voor mijn gevoel eerste keer dat dit gebeurt terwijl ik achter sta. EAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik was toch aan het verliezen met 2-1 van Bale en nog 10 anderen, Bale is echt veruit de beste speler in FUT dit jaar denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Merk je iets van Low/Low van Balo?Kan me ergens wel voorstellen dat hij uit zichzelf geen stap zal verzetten.
![]()
Weet ik niet maar volgens mij zou het best dat het over gaat naar de volgende wedstrijden. Totdat ik van jou verloor ging het echt goed, daarna pure tyfes en nu weer redelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar gaat dat van dag tot dag? Naja soms wel een paar uur goed of kut en dan slaat het om, maar het is echt debiel. Het is ook zo gek dat je dan ineens helemaal enthousiast bent en denkt dat je het allemaal wel onder controle hebt en de volgende wedstrijden draait alles dan weer om![]()
sorry, heb ik je letterlijk mijn eaids doorgegeven denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet ik niet maar volgens mij zou het best dat het over gaat naar de volgende wedstrijden. Totdat ik van jou verloor ging het echt goed, daarna pure tyfes en nu weer redelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keane hattrick tegen Gibraltar (echt, waarom moet dat zo nodig een UEFA land zijnapen afschieten en terug aan Spanje geven die rots )
![]()
6'
Keane R. (McGeady A.)
3 - 0
14'
Keane R. (Hoolahan W.)
18'
Keane R. (Penalty)
edit: DSL
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede kans dat ik binnenkort ga stoppen met seasons. Ik krijg nog liever ebola dan dat ik iedere keer divisie 1 moet spelen![]()
![]()
Daarom lekker cups knallen nu. Zeker nu je door die glitch nog steeds een pack krijgt bij iedere cupwinst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef Kiid het volgende:
Goede kans dat ik binnenkort ga stoppen met seasons. Ik krijg nog liever ebola dan dat ik iedere keer divisie 1 moet spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
5k packquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom lekker cups knallen nu. Zeker nu je door die glitch nog steeds een pack krijgt bij iedere cupwinst.
Elke dag![]()
Beter dan geen 5k packquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://www.facebook.com/video.php?v=786491154727917quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef Kiid het volgende:
Goede kans dat ik binnenkort ga stoppen met seasons. Ik krijg nog liever ebola dan dat ik iedere keer divisie 1 moet spelen![]()
Eigenlijk zou dat gaan glitch moeten zijn. 2k is echt een flut bedragquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom lekker cups knallen nu. Zeker nu je door die glitch nog steeds een pack krijgt bij iedere cupwinst.![]()
die track is hardquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:25 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=786491154727917
do da shmoney danceHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, is het ook. Je kan wel zeggen dat je het na 4 potjes al krijgt, maar dat is alleen bij winst, dus on average ben je toch wel net zoveel potjes bezig voor een titel of cup en bij seasons krijg je altijd een bonus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat gaan glitch moeten zijn. 2k is echt een flut bedragAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En die coach is ook wel wat waard, al kun je die beter in je club gooien i guessquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
Pulls gaan echt prima vandaag.
[ afbeelding ]
Gaat voor 6k.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lijken me allebei slecht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:58 schreef zerokil het volgende:
Chiricheş of Kaboul, nu zeggen godverdomme!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vladquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:58 schreef zerokil het volgende:
Chiricheş of Kaboul, nu zeggen godverdomme!![]()
Vertonghen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
H/M WR, kan mij dat niet fataal worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Liever dat dan Kaboul achterin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
H/M WR, kan mij dat niet fataal worden?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Keane 3 goals en 2 assists
McClean 2 goals en een assist, gaat hard daar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gibraltarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Keane 3 goals en 2 assists
McClean 2 goals en een assist, gaat hard daar
Als je Texel onafhankelijk maakt hebben die nog een beter nationaal team.![]()
Er is gewoon gespeeld in de League 1 en 2 vandaag.. leuke wedstrijd. 3 scripted goals in de 90e minuut:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is gewoon gespeeld in de League 1 en 2 vandaag.. leuke wedstrijd. 3 scripted goals in de 90e minuut:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee maar dan zou hij de enige uit dat land zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:14 schreef DutchSL het volgende:
DS2, waarom is Scott Wiseman niet Gibraltariaans (??) in FUT ?
Appiah en Akinfenwa 2 goals trouwens.. ik ben benieuwd of ze in het volgende TOTW alleen internationale IFs doen.![]()
Duitsland - Gibraltar volgende maand gaat echt erg worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kan zelfs Neuer gaan scoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Duitsland - Gibraltar volgende maand gaat echt erg worden![]()
Bohh, Thomas Muller die Archie Thompson uit de geschiedenisboeken gaat schietenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Duitsland - Gibraltar volgende maand gaat echt erg worden![]()
HHHHUUUUUU David Silva. Voor de tweede keer al.Jammer dat die niet heel veel waard is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF afellayquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee maar dan zou hij de enige uit dat land zijn.
Appiah en Akinfenwa 2 goals trouwens.. ik ben benieuwd of ze in het volgende TOTW alleen internationale IFs doen.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:21 schreef wieisboos het volgende:
jezushttps://vine.co/v/OADUB27uMU2
tja, dat krijg je als je keeper de lokale bakker isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:21 schreef wieisboos het volgende:
jezushttps://vine.co/v/OADUB27uMU2
![]()
![]()
Waarom is IF Ivanovic zo duur, toch geen man die een back gebruikt met dat pees
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
IRL is hij wel populair. En back met minder pace kan best dit jaar (met onzichtbare wingers), al heeft hij wel heel weinig..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:44 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom is IF Ivanovic zo duur, toch geen man die een back gebruikt met dat peesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee man trapz heeft een paar keer goed gepackedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:49 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmzz... I smell onraad..
jij hebt gewoon niet zo veel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man trapz heeft een paar keer goed gepacked
jij hebt gewoon niet zo veel.........
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Guys waar kan je instellen welke spelers mee naar voren komen met een corner?![]()
Merk ineens op dat Jérôme boateng achterinblijft![]()
![]()
Kan niet voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef bombmannl het volgende:
Guys waar kan je instellen welke spelers mee naar voren komen met een corner?
Merk ineens op dat Jérôme boateng achterinblijft![]()
4-3-1-2Mertens/Tevez
![]()
Constant lopen kloten tot nu toe, gebruik 4-3-1-2 en van de 7 wedstrijden win ik er ineens 6 en speel ik er één gelijk. Zelf het verdedigen lijkt ineens ergens op. Bonucci (niet de inform) speelde trouwens ook verassend goed.![]()
quote:gr grquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Fijn dit. Al mijn midgets hernanez, dos Santos, Uche, lahm, blaczykowski in de 16quote:
En benatia en boateng achterin of 1 aan de rand :"(![]()
Surprise surprisequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:54 schreef Matedeor het volgende:
4-3-1-2Mertens/Tevez
Constant lopen kloten tot nu toe, gebruik 4-3-1-2 en van de 7 wedstrijden win ik er ineens 6 en speel ik er één gelijk. Zelf het verdedigen lijkt ineens ergens op. Bonucci (niet de inform) speelde trouwens ook verassend goed.![]()
Ik snap er ook niks van. Super random ook. Ene team klopt het wel, andere team niet. Ook altijd een midget die bij de keeper gaat staan uit zichzelf..compleet nutteloos.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Fijn dit. Al mijn midgets hernanez, dos Santos, Uche, lahm, blaczykowski in de 16
En benatia en boateng achterin of 1 aan de rand :"(Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kop anders vaak genoeg raak met Ben Cramer en El Shaaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Super random ook. Ene team klopt het wel, andere team niet. Ook altijd een midget die bij de keeper gaat staan uit zichzelf..compleet nutteloos.
Lijkt me een goede deal, één keer tegen die Neuer gespeeld in FUT en kwam er niet langsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:48 schreef DePresident. het volgende:
Di Maria verkocht en het team geüpgrade met Neuer & Alaba.
[ afbeelding ]Hij leek wel te vliegen die kerel.
![]()
Niemand kan DSL outDSL'enquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet jequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:53 schreef bombmannl het volgende:
Guys waar kan je instellen welke spelers mee naar voren komen met een corner?
Merk ineens op dat Jérôme boateng achterinblijftop B drukken.
![]()
wtf, waarom is dat een vraag? 2e optie is toch 100x beter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:01 schreef rolls-reus het volgende:
Castan + julio cesar of
If bonucci/ Barzagli/ Chiellini + sirigu?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chiellini + Cacheresquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:01 schreef rolls-reus het volgende:
Castan + julio cesar of
If bonucci/ Barzagli/ Chiellini + sirigu?RED ONS HENNIEGOD![]()
Is zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, waarom is dat een vraag? 2e optie is toch 100x beter?maar dan blijf de vraag wie van de drie
denk zelf if bonucci
![]()
Barzagli is hier wel oke, maar ik vind hem ook niet super ofzo. Ga zelf IF Bonucci halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is zomaar dan blijf de vraag wie van de drie
denk zelf if bonucci
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste gouden CB die ik heb geprobeerd is Matip (> Barzagli, Castan, Manolas, Yanga Mbiwa)
edit. o ja ook 1 wedstrijd met de Fransen gespeeld. Mexes kreeg gelijk rood en Kerbrat/Gonalons (die ik tot CB degradeerde na die rode kaart) waren wel ok.![]()
Oke thanksquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Barzagli is hier wel oke, maar ik vind hem ook niet super ofzo. Ga zelf IF Bonucci halen.![]()
![]()
Matip was wel oke ja, maar ik vond Nkoulou een stuk beter. Die stond ernaast. Ik vind geen enkele gouden CB nog echt overtuigen, maar dat ligt meer aan het spel dan aan die arme jongens zelf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Beste gouden CB die ik heb geprobeerd is Matip (> Barzagli, Castan, Manolas, Yanga Mbiwa)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap m al. 'T ligt aan de workrates. Boateng heeft volgensmij low attack. EAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Super random ook. Ene team klopt het wel, andere team niet. Ook altijd een midget die bij de keeper gaat staan uit zichzelf..compleet nutteloos.![]()
![]()
Ingame staat bij de player instructions wel specifiek dat het niet opgaat voor setplays wat je instelt en dat het alleen om running play gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik snap m al. 'T ligt aan de workrates. Boateng heeft volgensmij low attack. EAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onuoha heeft bij mij nog het meest overtuigd, dat zegt al genoeg eigenlijk, daarna vind ik Barzagli en Mangala de beste waar ik mee gespeeld heb. Ga zo Kompany proberenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matip was wel oke ja, maar ik vond Nkoulou een stuk beter. Die stond ernaast. Ik vind geen enkele gouden CB nog echt overtuigen, maar dat ligt meer aan het spel dan aan die arme jongens zelf.![]()
hoe bevalt Guarin op cam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef zerokil het volgende:
Momenteel 2 teams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bronze bank wankersquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Haal net deze uit een pakje
[ afbeelding ]
Ook schandalig dat die nog wat waard zijn...
maar dat werkte toch niet meer?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog niet mee gespeeld, maar zie nu net dat de opstelling niet klopt, speel 433-4quote:
Guarin heeft wel High working rates en zijn stats zijn wel redelijk voor cam.![]()
mja, workrates zijn wel wat anders, maar je zou denken dat het hetzelfde werkt. Mijn CB's die uit corners hebben gescoord zijn wel Koulibaly en Mangala bedenk ik me nu..en kijk eens naar die workrates..quote:
Moeten we serieus onze CB's nu gaan scouten op het NIET hebben van high defensive workrates?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je er in gelooft werkt het.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
bronze bank wankers
maar dat werkte toch niet meer?![]()
Jawel, maar het is onhandig ivm fitnessquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
bronze bank wankers
maar dat werkte toch niet meer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat om matchmaking in single matches vooral..niet een eventuele handicap.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond IF Bonucci erg fijn spelen, heb hem net weer teruggekochtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Barzagli is hier wel oke, maar ik vind hem ook niet super ofzo. Ga zelf IF Bonucci halen.
Om die reden zou ik het al niet gebruikenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is onhandig ivm fitness
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En met med/med gaat hij wel mee bij corners, jeujquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vond IF Bonucci erg fijn spelen, heb hem net weer teruggekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Single matches...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat om matchmaking in single matches vooral..niet een eventuele handicap.Mensen die te slecht zijn voor cups of divisions...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Single matches...Mensen die te slecht zijn voor cups of divisions...
Of mensen die gewoon normaal FIFA willen spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind divisies tot nu toe nog wel mee vallen, maar vorig jaar werd het echt fucking sweaty en EAidsy vanaf divisie 3
![]()
Dit is ook wel een leuk team![]()
Wanneer Pogba betaalbaar is
Duitsland - Polen kijken
Lewa die tijdens een fotoshoot een of andere lamp kapot schiet
"Mano, vielleicht bist du der beste Torwart der Welt, aber heute musst du aufpassen"
(ofzo)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
o'dromo
vond dat in fifa 13 met clubs altijd een chill stadionhad geen regen enzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja, workrates zijn wel wat anders, maar je zou denken dat het hetzelfde werkt. Mijn CB's die uit corners hebben gescoord zijn wel Koulibaly en Mangala bedenk ik me nu..en kijk eens naar die workrates..
Moeten we serieus onze CB's nu gaan scouten op het NIET hebben van high defensive workrates?En mijn benatia (high/high) gaat ook mee naar voren
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Single matches...Mensen die te slecht zijn voor cups of divisions...
Je blijft me verbazen met je uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik zei het verkeerd. Als hij maar geen LOW att heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij mij is de enige CB die gescoord heeft Ogbonna en die heeft HIGHdefAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hipster bitchquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Welk stadion gebruiken jullie eigenlijk? Vind het altijd wel grappig om niet een gouden stadion te gebruiken die iedereen heeft.
Gebruik nu deze en die is op zich prima
[ afbeelding ]
Wil deze nog even uitproberen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Arena hier, want altijd droog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij welke stadions heb je nog meer geen regen? Arena natuurlijk, welke nog meer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
o'dromo
vond dat in fifa 13 met clubs altijd een chill stadionhad geen regen enzo
boooh The Hawthornsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Welk stadion gebruiken jullie eigenlijk? Vind het altijd wel grappig om niet een gouden stadion te gebruiken die iedereen heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]je kan nu natuurlijk in al die BPL stadia spelen
Stadium of Light
![]()
![]()
Gaat low/high niet mee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met med/med gaat hij wel mee bij corners, jeuj
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het gaat denk ik om de totale verdediging. Ik heb pisczek aogo en benetia allemaal high/ high . Dus denkt het spel laat ik boateng achterin (med/med).moet je daar nu ook rekening mee houden als dit kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja, workrates zijn wel wat anders, maar je zou denken dat het hetzelfde werkt. Mijn CB's die uit corners hebben gescoord zijn wel Koulibaly en Mangala bedenk ik me nu..en kijk eens naar die workrates..
Moeten we serieus onze CB's nu gaan scouten op het NIET hebben van high defensive workrates?
Hoe kut![]()
![]()
Jij blijft me verbazen met alles.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen met je uitspraken.Haha, dat is dan het enige hipsterige aan mijn fifa praktijken. Sinds wanneer is de Arena altijd droog? Fifa 13 kon het daar volgens mij gewoon nog regenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hipster bitch
Arena hier, want altijd droog.![]()
Alleen geen Upton Park of het moet anders heten. Ik gebruik Loftus Roadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boooh The Hawthornsje kan nu natuurlijk in al die BPL stadia spelen
Stadium of Light
![]()
![]()
Daar lijkt het op idd. Als ik zo kijk naar al mijn eigen teams dan klopt het precies..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helaas ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen geen Upton Park of het moet anders heten. Ik gebruik Loftus RoadVeel andere BPL stadions zitten ook niet in FUT
![]()
park the bus en counter attack 2 pace hoertjes vooring: kk goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe speelt de formatie 5-2-1-2?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
FIFA 13 nog wel ja..FIFA 14 al niet meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij blijft me verbazen met alles.
[..]
Haha, dat is dan het enige hipsterige aan mijn fifa praktijken. Sinds wanneer is de Arena altijd droog? Fifa 13 kon het daar volgens mij gewoon nog regenen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de rest wel allemaal toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Helaas ja.Veel andere BPL stadions zitten ook niet in FUT
![]()
Zit je dan niet met die fucking kut schaduw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FIFA 13 nog wel ja..FIFA 14 al niet meer.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar krimpt je pik 2cm van per potje. Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe speelt de formatie 5-2-1-2?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totaal geen issue meer dit jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit je dan niet met die fucking kut schaduw?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn backs staan altijd veel te voor op het veld waardoor ik te veel tegendoelpunten krijg. Ik moet wel wat verdedigende spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar krimpt je pik 2cm van per potje. Moet je niet willen.![]()
Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik belangrijk vind met stadions. Geen schaduwlijnen over het veld en bij corners moet de camera gewoon normaal staan. Al weet ik niet of dat laatste bij deze fifa nog bestaat, dat de camera er bij sommige velden heel dicht op zit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit je dan niet met die fucking kut schaduw?![]()
Boleyn Ground zit er toch wel gewoon in?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Helaas ja.Veel andere BPL stadions zitten ook niet in FUT
![]()
![]()
Geen ideequote:Het is me nog niet opgevallen trouwens, misschien dat ik dus inderdaad wel genoeg stadions heb gezien met schaduw..
Korte corner glitch doen. Maakt die camera hoek toch niet uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik belangrijk vind met stadions. Geen schaduwlijnen over het veld en bij corners moet de camera gewoon normaal staan. Al weet ik niet of dat laatste bij deze fifa nog bestaat, dat de camera er bij sommige velden heel dicht op zit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rudiger basis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Boleyn Ground zit er toch wel gewoon in?![]()
![]()
Waarom heb ik dat nog niet eerder ontdekt
![]()
![]()
Nu ik erover nadenk staat Barzagli ook altijd nog achterin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar lijkt het op idd. Als ik zo kijk naar al mijn eigen teams dan klopt het precies..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jup, hier ook. EAquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk staat Barzagli ook altijd nog achterin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
noobquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom heb ik dat nog niet eerder ontdekt
![]()
![]()
Bohh, Benzema heeft hem er al inliggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer onderweg naar huis toe. Was een toffe dag met veel games gespeeld
Driveclub. Bohhhhh. Super mooie graphics en speelt als een sim/arcade. Beetje tussenin.
The Crew. Die gaat er zeker komen voor mij. Offroad rijden is heel erg tof
Evil Within. Wow factor. Lekker creapy horror survival game. Beetje resident evil sausje met silent hill.
The Order 1886. Heel even getest en heeft een tof sfeertje
Until Dawn. Filmische horror game met veel schrikmomenten. Zag er goed uit.
Wilde nog Project Cars spelen met de Oculus Rift maar daar was een giga lange rij dus die niet gedaan.
Nba2k15 ook even gespeeld. Die is gewoon heel erg goed.
Verder nog wat goodies gescoord zoals een Wiiu muts en een beta code voor Evolve dus die gaan we even redeemen thuis![]()
Wat is dit?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Driveclub. Bohhhhh. Super mooie graphics en speelt als een sim/arcade. Beetje tussenin.
Evil Within. Wow factor. Lekker creapy horror survival game. Beetje resident evil sausje met silent hill.
Wilde nog Project Cars spelen met de Oculus Rift maar daar was een giga lange rij dus die niet gedaan.
Nba2k15 ook even gespeeld. Die is gewoon heel erg goed![]()
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Nba2k15 ook even gespeeld. Die is gewoon heel erg goedHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Firstlook zeker. Driveclub graphics vond ik tegenvallen wat ik heb gezien, op de weg was het mooi, daarbuiten was het af en toe gewoon lelijk. The Crew gaat ook tegenvallen denk ik.![]()
oftewel 10 nieuwe games voor maver
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Firstlook in Utrecht. Is elk jaar. Dit jaar was het wel gigantisch druk maar wel gezellig. Ik ben wel ooit eens naar die gameshow van Power Unlimited geweest. Toen was ook net de Xbox er. Zo lang geleden is dat dus al. Was best wel leuk om een keer naar zo'n event te gaan.
Driveclub graphics zijn echt heel goed. The Crew ziet er ook gewoon goed uit. Heb de The Crew gespeeld in een cabine met een hoogwaardige home cinema set. Tering wat een geluidquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:58 schreef Matedeor het volgende:
Firstlook zeker. Driveclub graphics vond ik tegenvallen wat ik heb gezien, op de weg was het mooi, daarbuiten was het af en toe gewoon lelijk. The Crew gaat ook tegenvallen denk ik.![]()
he shit, je had dus gezellig even op de koffie kunnen komen maverke. Maar mooi dat het leuk was in Uutje, ouwe reus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
welke formatie raadde jij ook alweer aan, 4321 toch? Ga denk ik m'n 352 maar daarin veranderenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
he shit, je had dus gezellig even op de koffie kunnen komen maverke. Maar mooi dat het leuk was in Uutje, ouwe reus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
4312quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke formatie raadde jij ook alweer aan, 4321 toch? Ga denk ik m'n 352 maar daarin veranderen
Maar ik ben ook erg benieuwd naar 352, 433(5) en 4321. Lijken me allemaal prima dit jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net op Rotterdam Centraal bij de Doner Company een broodje Doner kalfs Large en me vriendin een Kapsalonquote:![]()
![]()
41212(2) vind ik ook erg fijn. 4321 ga ik zelf ook zeker wel weer proberen. In FIFA13 vond ik die en 4312 echt heel fijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke formatie raadde jij ook alweer aan, 4321 toch? Ga denk ik m'n 352 maar daarin veranderenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
merk in ieder geval niks van de lm en rm in 352quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4312
Maar ik ben ook erg benieuwd naar 352, 433(5) en 4321. Lijken me allemaal prima dit jaar.
352 speelt ook fijn al heb ik het gevoel dat de CDM's verder van de verdedigers staan dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4312
Maar ik ben ook erg benieuwd naar 352, 433(5) en 4321. Lijken me allemaal prima dit jaar.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zijn vast wel betere turken te vinden in Rotterdam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Net op Rotterdam Centraal bij de Doner Company een broodje Doner kalfs Large en me vriendin een Kapsalon
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
he shit, je had dus gezellig even op de koffie kunnen komen maverke. Maar mooi dat het leuk was in Uutje, ouwe reus![]()
Heb die alle drie al geprobeerd, 4312 steekt er bovenuitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4312
Maar ik ben ook erg benieuwd naar 352, 433(5) en 4321. Lijken me allemaal prima dit jaar..
![]()
Gestopt met lezenquote:
utrecht dusquote:
Maar niet in de buurt bij Jaarbeurs ofzo hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doner Company is erg goed hoor. Smaakt beter als dan wanneer je het besteld want dan is het allemaal klef gewordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn vast wel betere turken te vinden in Rotterdam?![]()
Ik heb in Amsterdam namelijk echt een goddelijke kebabtent gevondenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doner Company is erg goed hoor. Smaakt beter als dan wanneer je het besteld want dan is het allemaal klef geworden
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4312
Maar ik ben ook erg benieuwd naar 352, 433(5) en 4321. Lijken me allemaal prima dit jaar.oke thxquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
41212(2) vind ik ook erg fijn. 4321 ga ik zelf ook zeker wel weer proberen. In FIFA13 vond ik die en 4312 echt heel fijn.Ga denk ik wel gewoon voor 4321 aangezien ik Cuadrado als doel wil hebben
Aah ok. Firstlook is er morgen ook nog dus je kan langsgaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
utrecht dus
Maar niet in de buurt bij Jaarbeurs ofzo hoor.![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam namelijk echt een goddelijke kebabtent gevonden![]()
![]()
alsof Tim wat anders speelt dan Batman en Fifaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah ok. Firstlook is er morgen ook nog dus je kan langsgaan
Alleen Kebab of gewoon alles. Kebab is toch dat gekruid gehaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam namelijk echt een goddelijke kebabtent gevonden![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alsof Tim wat anders speelt dan Batman en Fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook nog in een Ferrari gezeten achter het stuur. In een FFX geloof ik dat het was. Zijn wel erg smal en krap als je achter het stuur zit![]()
Webapp en fok weer tegelijk naar de teringAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Papzakquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook nog in een Ferrari gezeten achter het stuur. In een FFX geloof ik dat het was. Zijn wel erg smal en krap als je achter het stuur zit![]()
Welke?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam namelijk echt een goddelijke kebabtent gevondenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ach met je wajong kan je er toch nooit een huren of kopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben 1.88m en me benen zijn te lang daarvoor.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het zou je verbazenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach met je wajong kan je er toch nooit een huren of kopen.![]()
Walker. Peesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Beste BPL rechtsback?
Walker, Sagna? Iemand anders?![]()
Tiendalliquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Beste BPL rechtsback?
Zabaleta lijkt me wel bazig dit jaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ivanovicquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Beste BPL rechtsback?
IF Ivanovic heeft wel aardige stats, maar lijkt me wel heel erg sloom voor een back?
Zabaleta is wel leuk voor mijn argentijns-BPL team
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Milik![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me wat te sloom ja. Zabaleta kan nog wel en heeft op de iets mindere pace na gewoon topstats en fijne WR.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef The_Yakuza het volgende:
IF Ivanovic heeft wel aardige stats, maar lijkt me wel heel erg sloom voor een back?
Zabaleta is wel leuk voor mijn argentijns-BPL teamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax.nl zal zo wel tweeten dat Milik niet gescoord heeft voor Polenquote:
En het Sigthorsson complot gaat voort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds kort Juventus Stadium (silverquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]), heb nog geen regen/sneeuw gehad. Als het te erg wordt weer terug naar King Fahd.
Maar heb sowieso nog geen ene keer schijtschaduw of aidssneeuw gehad dit jaar, wel 1x regen maar was prima te doen. Ook mooi dat trollen met die gekleurde ballen niet meer werkt.![]()
Valt inderdaad nog mee tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of mensen die gewoon normaal FIFA willen spelen. Ik vind divisies tot nu toe nog wel mee vallen, maar vorig jaar werd het echt fucking sweaty en EAidsy vanaf divisie 3
![]()
Welke divisie zit je danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:25 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Valt inderdaad nog mee tot nu toe.![]()
Polen
6quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand al in div 1 of 2? Zit zelf weer in 3Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
offline?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand al in div 1 of 2? Zit zelf weer in 3![]()
ik betwijfel dat ze daar een FXX hadden staan hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:19 schreef Maver24 het volgende:
![]()
cdm maar schuift wel vaak de ruimte in. Type Fer is ideaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Is in 4321 de CCM meer een CAM of meer CDM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut, wellicht IF Auba als spits..2 goals
RIP FUT
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me prima joh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:34 schreef Alovenac het volgende:
Dit even bouwen, hopelijk valt Gabi niet tegen op die positie.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Binnenkort Bonucci maar eens binnenhalen. Vraag me af of die nog gaat dalen...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lang lopen puzzelen met spelers die ik wil proberen en dit lijkt mij inderdaad wel een geschikt team. Benzebaas heb ik al, dus ben benieuwd. Mocht het niks zijn dan ga ik na variant 2 die ik net heb gepost met Immobile en Cerciquote:.
![]()
je twijfelt wel veel he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Lang lopen puzzelen met spelers die ik wil proberen en dit lijkt mij inderdaad wel een geschikt team. Benzebaas heb ik al, dus ben benieuwd. Mocht het niks zijn dan ga ik na variant 2 die ik net heb gepost met Immobile en Cerci.
![]()
![]()
Ik ben niet snel tevreden neequote:. Komt mede doordat ik al twee mooie teams heb (redelijk budget) en deze heb ik al geupgrade vandaag met Tevez (serie a) en Benzema (ligue 1).
En aangezien ik verwacht dat de prijzen de komende tijd toch niet veel meer gaan zakken, maar even squad erbij met spelers die ik wil proberen.
![]()
Lijkt aardig op mijn teamquote:
Ben nu Zabaleta bijelkaar aan het voetballen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wtf ben ik nu aan het doen joh. Zit ik heel het Bundesliga/Serie A team te kopen ipv BBVA/BPL team
![]()
.
![]()
MehhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net tegen iemand met Ajax logo en kits die speelde met Tim Howard op CDM.
Waren wel met z'n tweeën dus het is mogelijk om coop te doen in FUT.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Net ook tegen iemand met Zlatan. Scoorde zieke longshots met Candreva binnen 15 minuten.Ik wilde bijna rage quiten. Uit eindelijk gewonnen met 4-2 door doelpunten van Reus en Cuadrado.
Divisie 2 hierquote:
Probeer zo weinig mogelijk de bal terug te spelen naar je keeper want hij loopt er langs alsof het niets is
Geniale speler is Di Maria maar 2* WF is echt hinderlijk![]()
WAT IS EA TOCH EEN KKGRAFTYFUSBEDRIJF. WIN IK DIVISIE 3. GAAT IE TERUG NAAR HET HOOFDMENU, ZIT IK GODVERTYFUS NOG STEEDS IN DIVISIE 3. DAARNAAST KAN IK AL SINDS DE RELEASE VAN FUT NIET OP MIJN MAIN ACCOUNT EN HEB IK AL ZESTIG KEER DE KLANTENGEENSERVICE GECONTACTEERD EN DIE KUNNEN TERINGWEINIG. IK GA NU WEER EVEN PROBEREN OM ZE TE BEREIKEN EN DAN NA EEN UUR WACHTEN GA IK ZE TIEFESHARD UITSCHELDEN![]()
EN JA IK BEN AAN HET SCHREEUWEN NUUU!1!11!!![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Het aanvalsduo Immobile - Balotelli is echt zoooo bazig. Immobile twee doelpunten in zijn eerste wedstrijd, Balo scoorde na vijf minuten echt al een zieke goal met zijn buitenkantje onderkant lat.
En Balo maakte er net in zijn tweede wedstrijd even vier. De Sciglio is ook echt een van de fijnste backs waar ik tot nu toe mee gespeeld heb zeg, maar dat wist ik al van mijn Serie A team.
![]()
#jbgsquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef gazhims3lv het volgende:
WAT IS EA TOCH EEN KKGRAFTYFUSBEDRIJF. WIN IK DIVISIE 3. GAAT IE TERUG NAAR HET HOOFDMENU, ZIT IK GODVERTYFUS NOG STEEDS IN DIVISIE 3. DAARNAAST KAN IK AL SINDS DE RELEASE VAN FUT NIET OP MIJN MAIN ACCOUNT EN HEB IK AL ZESTIG KEER DE KLANTENGEENSERVICE GECONTACTEERD EN DIE KUNNEN TERINGWEINIG. IK GA NU WEER EVEN PROBEREN OM ZE TE BEREIKEN EN DAN NA EEN UUR WACHTEN GA IK ZE TIEFESHARD UITSCHELDEN
EN JA IK BEN AAN HET SCHREEUWEN NUUU!1!11!!![]()
![]()
![]()
Immobile lijkt me echt tantoe slecht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Alovenac het volgende:
Het aanvalsduo Immobile - Balotelli is echt zoooo bazig. Immobile twee doelpunten in zijn eerste wedstrijd, Balo scoorde na vijf minuten echt al een zieke goal met zijn buitenkantje onderkant lat.
En Balo maakte er net in zijn tweede wedstrijd even vier. De Sciglio is ook echt een van de fijnste backs waar ik tot nu toe mee gespeeld heb zeg, maar dat wist ik al van mijn Serie A team.
Batman Arkham Asylum is wel echt vet btw, hele avond zitten spelen met een vriend van me en hebben ons kostelijk vermaakt![]()
![]()
![]()
Arkham games zijn geniaalquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef Zhano het volgende:
Batman Arkham Asylum is wel echt vet btw, hele avond zitten spelen met een vriend van me en hebben ons kostelijk vermaakt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"Luke Skywalker" deed zijn stemquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jokertje viel me ook helemaal niet tegenSloot ook mooi aan bij mn 3 eps Gotham van gister
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wist ook niet wat ik van hem moest verwachten, maar hij speelt wel fijn icm Balotelli en Cerci daarachter.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Immobile lijkt me echt tantoe slecht.![]()
Bohhh, Thad Castle in New Girl
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk je dat nog joh? Teringsaai... Zag het wel toen ik laatst die acteur googlede (image search is niet veilig!)quote:
#justzhanoteams![]()
Kan die verdediging nog meer pace hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
mijn kutteam gr gr (tot nu toe niks verloren, zelfs tegen serie A pace)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tering.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
mijn kutteam gr gr (tot nu toe niks verloren, zelfs tegen serie A pace)
[ afbeelding ]
al div 1?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:58 schreef Kiid het volgende:
Balotelli: 48 goals & 12 assists in 28 wedstrijden (divisies)![]()
Ik wil een tof teampje met Fer, Depay en Diaby.
Lindgren is sowieso al bezig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wil een tof teampje met Fer, Depay en Diaby.
Ik lig zo vroeg in mijn nest te appen met een kip. Om half 10 vertrekken morgenochtend.quote:
Hier nog wat gebeurd?busy boyquote:
Wijnaldum false 9 lijkt me wel tofquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dan hoef je die kut van een Guardado ook niet te gebruiken.quote:
Diaby is maar mehh vond ik trouwens. Als ccm in 4312 tenminste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je die kut van een Guardado ook niet te gebruiken.
Mirallas RW in 433 (5) is wel goed denk ik. Linken met Coleman of Barkley (5* wf)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diaby is maar mehh vond ik trouwens. Als ccm in 4312 tenminste.
Mirallas RW in 433 (5) is wel goed denk ik. Linken met Coleman of Barkley (5* wf)
Coleman of Walker () op RB kan ook.
nissaquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga nog een Belgenteam proberen met kdb op 9
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me ook een baasje ja. Of die Armeen van Dortmund, ook genoeg pace om eens door te breken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nissa
Ga nog een Belgenteam proberen met kdb op 9Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
iddquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een baasje ja. Of die Armeen van Dortmund, ook genoeg pace om eens door te breken.
Lewa - Mkhitaryan
KdB
Ook nice in 4312 denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rotterdam-kip? Of alweer andere?quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lig zo vroeg in mijn nest te appen met een kip. Om half 10 vertrekken morgenochtend.
Hier nog wat gebeurd?
[..]
busy boyKan ie alles kiezen, zet ie Zabaleta daarquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, die.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rotterdam-kip? Of alweer andere?
[..]
Kan ie alles kiezen, zet ie Zabaleta daarZe ligt ergens dronken in een kroeg geloof ik.
Haten op Zabaletaquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rotterdam-kip? Of alweer andere?
[..]
Kan ie alles kiezen, zet ie Zabaleta daar
Iemand met een vervelende bal ben ik inderdaad nog niet tegengekomen... Wat hebben ze daar tegen gedaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sinds kort Juventus Stadium (silver), heb nog geen regen/sneeuw gehad. Als het te erg wordt weer terug naar King Fahd.
Maar heb sowieso nog geen ene keer schijtschaduw of aidssneeuw gehad dit jaar, wel 1x regen maar was prima te doen. Ook mooi dat trollen met die gekleurde ballen niet meer werkt.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand met een vervelende bal ben ik inderdaad nog niet tegengekomen... Wat hebben ze daar tegen gedaan?
Je speelt altijd met je eigen bal of het nu een thuis of uit wedstrijd is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: