SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon pacen ja togquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou Wynne alsnog gewoon met 7 chem op RB zetten ipv op CB voor die giant throw.![]()
Hier gaat het nu ook goed. Ik had Ragatzu in een pack en daarna Arsenal Tula home kit (op een ander account) Ragatzu is duurder dan Raimondi terwijl die betere pace en dribbling heeft en hij is ST ipv CF.![]()
Fokquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)![]()
![]()
Is er een youtuber geweest die heeft gezegd dat iedereen maar 352 moet gaan spelen met pacehoeren voorin, waarbij je eindeloos achterin moet blijven rondtikken en moet over de hele moet verleggen tot er ineens miraculeus ruimte voorin is voor de lange bal? Kom ze echt vaak tegen afgelopen dagen. Gasten hebben 65% balbezit en geen lage pass op mijn helft gegeven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
FOK is echt vaak onbereikbaar afgelopen maand ofzo. Zo erg is het nog nooit geweest volgens mij. EA en FOK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eerste Corluka verkocht voor 15.25k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Je zusje is misschien pas 14 maar ze eet nu [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo machteloos in dit spel. Ene dag lukt alles, andere dag vliegt iedere pacemongool erlangs. Nog 100x erger dan andere jaren,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ah leuk, het kankergezwel gaat me nu ook sshen. Maar vanaf nu post ik dit wel in mijn dagboek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrijdag,zaterdag en zondag zijn sowieso top dagen om te tradenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Alles gaat als warme broodjes![]()
![]()
Maak daar gewoon een speciaal topic voor aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
ah leuk, het kankergezwel gaat me nu ook sshen. Maar vanaf nu post ik dit wel in mijn dagboek.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ooit had ik 18 IF's, en dat was maandagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrijdag,zaterdag en zondag zijn sowieso top dagen om te tradenNog maar 3 van over allemaal minstens 6k boven laagste bin
Elke dag![]()
Tim & Timmy's huilhoekjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak daar gewoon een speciaal topic voor aan
Kom je ook?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |