Dat zeggen verkrachters ook altijd. Ben je een verkrachter Sandro?quote:
vraag maar aan een specifiek iemand uit dit topicquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zeggen verkrachters ook altijd. Ben je een verkrachter Sandro?
Lijkt me wel enig. Zo nu en dan een oppasmaatje wanneer Sander en ik uitgaan is wel handigquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die laat je hem toch opvoeden?
Sap?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vraag maar aan een specifiek iemand uit dit topic
Hmm vind het toch allemaal beetje sketchy, jij bent toch allang uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lijkt me wel enig. Zo nu en dan een oppasmaatje wanneer Sander en ik uitgaan is wel handig
Ja hehe, waarom denk je dat ze kindjes met me gaat maken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm vind het toch allemaal beetje sketchy, jij bent toch allang uitgehuwelijkt?
heb je nu ook een baard en gewaad inclusief bom eronder?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja hehe, waarom denk je dat ze kindjes met me gaat maken?
mini-baard vrind en er zit een bom in m'n darmen die ik even ga laten ontploffen, tot zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
heb je nu ook een baard en gewaad inclusief bom eronder?
Klopt, ze zeggen dat je uitgehuwelijkt moet worden aan je verkrachter anders ben je een slet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm vind het toch allemaal beetje sketchy, jij bent toch allang uitgehuwelijkt?
Inb4 30cm bomquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
heb je nu ook een baard en gewaad inclusief bom eronder?
JA DIE KREEGG ER WEL EEN NATTE LA VAN HAHAHAHAHAHAquote:
Holá, je zei dat het oké was toch schatje?!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, ze zeggen dat je uitgehuwelijkt moet worden aan je verkrachter anders ben je een slet.
Als ik oké zou hebben gezegd dan was het geen verkrachting. Dan zouden mijn ouders me nooit aan jou gekoppeld hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Holá, je zei dat het oké was toch schatje?!
Dit even copypasten om aan je ouders te showen, neem direct ff 2 schapen en 3 lama's meequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als ik oké zou hebben gezegd dan was het geen verkrachting. Dan zouden mijn ouders me nooit aan jou gekoppeld hebben
Alles voor de liefdequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als ik oké zou hebben gezegd dan was het geen verkrachting. Dan zouden mijn ouders me nooit aan jou gekoppeld hebben
M'n leven dat voorbij is als GRS bevalt van ons kindje bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar elk verhaal heeft een einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |