Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Zit in een roes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer even op 'open nieuw deel' klikken.
Met een broodje natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Zet je vuur ééns lager, wie houd er van die gebubbelde zooi.
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Een uitsmijter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Wat adviseer jij Spec. 1x per jaar?
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Protip: post hier nooit foto's van eten.
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:59 schreef hottentot het volgende:
Ei hoort er lekker uit te zien, bij deze mag er ook wel een broodje bovenop liggen bij het serveren.
Die stemmen ook met elastiek.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die sketches/typetjes waren geweldig man. Broes Willems heet dat typetje![]()
Nah dat is keukenwerk. Ik breng het alleen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Broodjes er bovenop leggen, daar hebben we Yasmin voor.
Dat is de serveerster van dienst.
Daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |