SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Hij is nu shiny dus er zijn veel meer op de markt. Dus die prijs zal niet zo snel gaan stijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steef wanneer gaat de prijs van Nilo weer omhoog dan? Ze willen niet weg![]()
Leuk team. Jammer van de Naan qua chem, maar moet kunnen imoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:37 schreef zerokil het volgende:
Ken dit wel of ken dit niet?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ja lekker jezusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is nu shiny dus er zijn veel meer op de markt. Dus die prijs zal niet zo snel gaan stijgen.![]()
![]()
ankerlekkerquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nu hopen dat de bruyne er nog even eentje in hengst of 2 assists geeft voor een sure IFPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent je ervan bewust dat je een inferieure formatie gebuikt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit denk ik mn eerste serieuze gold team wordennog tips of staat het prima zo?
![]()
Wissels of het ene team op de bank bij de ander.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef Zhano het volgende:
Maar hoe doe je dat met fitness dan ted?
Heb nu al behoorlijk wat teams. Gewoon standaard Engelse, Championship, Italie, France dat soort teams![]()
palacio > higuainquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit denk ik mn eerste serieuze gold team wordennog tips of staat het prima zo?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Andere team wordt 4312. Twee keer hetzelfde is ook niet leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je een inferieure formatie gebuikt?![]()
IF Chiellini zit er ook dik in, al hebben we maandag en dinsdag ook nog een speelronde die mee kan tellen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
krijgt ie nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
Al 10 De Bruyntjes gekocht
Als die nu geen IF krijgt![]()
van de week gewoon dumpen
#FreeTrapz![]()
Van Persie mongooltje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Origi 4-0. Goal en assist voor hem nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie anders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jullie mam is zelfs beterquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na van Persie wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Echt by far de beste spits in Nederland.![]()
is toch een complimentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
Persie is echt een wijvenzak in de spits.
[..]
Normaal doen gij
Rood
Gvd man, lullig voor ibi ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mertens kopgoal
En Origi gewisseld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh Drieske, mooie goal. 6-0
Die staat nu dus ook op 2 goals, maar dan ex pingel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar geen middenvelderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
bohh Drieske, mooie goal. 6-0
Die staat nu dus ook op 2 goals, maar dan ex pingel.
#FreeTrapz![]()
LW/LM ja. De Bruyne speelt ook wel beter, maar speelt verstoppertje na rust.quote:
Dries veroorzaakte ook de pingel overigens. Maar ik zie nu dat de pass op de goal van Origi van De Bruyne was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een gruwelijke vrije trap was dat zeg..zonde.Robben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach ik zie het wel of hij een IF krijgt of niet en anders is het 15x 200c taxquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LW/LM ja. De Bruyne speelt ook wel beter, maar speelt verstoppertje na rust.
Dries veroorzaakte ook de pingel overigens. Maar ik zie nu dat de pass op de goal van Origi van De Bruyne was
#FreeTrapz![]()
Als van Persie en Huntelaar stoppen, dan wordt het pas middelmaat in de spits. Zie nog geen opvolger.![]()
DeBruyne nog 1 erbij en dan IF denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach ik zie het wel of hij een IF krijgt of niet en anders is het 15x 200c tax![]()
Castillion grquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Matedeor het volgende:
Als van Persie en Huntelaar stoppen, dan wordt het pas middelmaat in de spits. Zie nog geen opvolger.![]()
Castaignosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:16 schreef Matedeor het volgende:
Als van Persie en Huntelaar stoppen, dan wordt het pas middelmaat in de spits. Zie nog geen opvolger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De enige optie inderdaad die ik zie, moet die nog wel even een stap of 5 makenquote:de komende jaren. Die is zelf bij jong oranje nu onzichtbaar. Is sinds zijn eerste jaar bij Feyenoord nog niet hard voorruit gegaan.
![]()
dan eerder Ruud Boymansquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BohhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nopequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
IF Chiellini zit er ook dik in, al hebben we maandag en dinsdag ook nog een speelronde die mee kan tellen..bye bye chiellini
#FreeTrapz![]()
IF Ibi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sowieso een wavequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen deden net de wave toen het nog 1-1 was![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat soort volk zit er om lekker te carnavallen in oktober, niet voor het voetbal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen deden net de wave toen het nog 1-1 wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker gezellig toch, waren er geen klappertjes zoals bij AZ ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen deden net de wave toen het nog 1-1 was![]()
Ik zou het wel goed spellen hoor.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee wel de Staatsloterij opblaas kronenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker gezellig toch, waren er geen klappertjes zoals bij AZ ?![]()
![]()
Sorry echt sorry, in al mijn euforie ging het even misquote:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT10 had ik zijn IF voor heel weinig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort volk zit er om lekker te carnavallen in oktober, niet voor het voetbal.![]()
![]()
We zijn er niet in geslaagd het vroegtijdig af te maken
Het is gewoon een hele stugge ploeg
Aldus G Hiddink zodadelijk![]()
![]()
Kazakhstan was de bovenliggende partijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
We zijn er niet in geslaagd het vroegtijdig af te maken
Het is gewoon een hele stugge ploeg
Aldus G Hiddink zodadelijk
-A. MaherAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft ook koosnaampjes voor spelers zoals Ibi voor Afellay, wel liefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:27 schreef Freire het volgende:
Die commentator ziet het verschil tussen Huntelaar en v Persie niet![]()
![]()
pingolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
thad haal me eens over om nba te halen dan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mis plsZal dadelijk nog wel MyCareer streamen. Kan je meekijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
thad haal me eens over om nba te halen dan
Dat is voor nieuwelingen echt een prima mode om erin te komen![]()
Ik ga hem ook halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
thad haal me eens over om nba te halen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vorige keer haperde hij steeds, kut laptopquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
Mis pls
[..]
Zal dadelijk nog wel MyCareer streamen. Kan je meekijken
Dat is voor nieuwelingen echt een prima mode om erin te komen
zag een stukje ja maar dan moet je al wat kunnen, kan je die shit ook allemaal offline doen? nooit echt nba gekeken(af en toe een samenvatting hier en daar) en laatste keer basketbal spelen was groep 8
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hier haperde die stream ook..liep niet lekker ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vorige keer haperde hij steeds, kut laptop
zag een stukje ja maar dan moet je al wat kunnen, kan je die shit ook allemaal offline doen? nooit echt nba gekeken en laatste keer basketbal spelen was groep 8Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja MyCareer is offline. Kan ook aan mij liggen dat hij haperde? Had hem op HD streamen gezet. Was vooral om te kijken hoe de kwaliteit was, maar Timmers kwam meteen stalkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vorige keer haperde hij steeds, kut laptop
zag een stukje ja maar dan moet je al wat kunnen, kan je die shit ook allemaal offline doen? nooit echt nba gekeken en laatste keer basketbal spelen was groep 8![]()
![]()
je speelde toch met allemaal gasten of was dat gewoon offline? als het offline was, kan het ook zo online dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja MyCareer is offline. Kan ook aan mij liggen dat hij haperde? Had hem op HD streamen gezet. Was vooral om te kijken hoe de kwaliteit was, maar Timmers kwam meteen stalken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat was offline. Dat zijn allemaal computer gastjes gewoon. Online kan je ook clubs doen ja. Of gewoon 3v3 met vreemden met je eigen pro. Vorig jaar had je ook 5v5 dat je een bestaande speler was, maar dat was niet zo leuk. Iedereen quiten als hij een trage speler ofzo kreeg. En duurde veel te lang, 40 min.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je speelde toch met allemaal gasten of was dat gewoon offline? als het offline was, kan het ook zo online dan?![]()
aiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was offline. Dat zijn allemaal computer gastjes gewoon. Online kan je ook clubs doen ja. Of gewoon 3v3 met vreemden met je eigen pro. Vorig jaar had je ook 5v5 dat je een bestaande speler was, maar dat was niet zo leuk. Iedereen quiten als hij een trage speler ofzo kreeg. En duurde veel te lang, 40 min.oke
heb je het spel via een us account gekocht? if so: delennn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee heb het schijfjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aioke
heb je het spel via een us account gekocht? if so: delennn![]()
![]()
quote:
Opzich wel leuk dat basketbal, als je over de 1.85/1.90 ben tenminste. Heb nba2k13 ook nog ff gedaan, maar is vooral online wel moeilijk tegen die Amerikanen.
![]()
gemiddeld dantwitter:Tussendelinies twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 22:35:06Als Huntelaar net zo veel minuten als Van Persie in Oranje had gehad, stond hij nu op 68 doelpunten en was hij topscorer aller tijden. reageer retweet
![]()
RVPdraait het gewoon om. "Hij wilde graag scoren, dat willen we allemaal en ik vond zijn reactie overtrokken." Meneer vond dat hij beter zelf kon schieten dus het is precies andersom. Egoïst. Klaas uber alles.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Teampje gemacht voor die cup
BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Teampje gemacht voor die cup
[ afbeelding ]
BohhIs Alessandrini niet een betere LW dan Mollo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is fysiek zo zwak en linkspoot, terwijl Lacazette geen cross spits is. Als ik Benzema en Biabanaan haal kan hij wel op links ja (die voorhoede had ik vorig jaar nog).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Is Alessandrini niet een betere LW dan Mollo?![]()
the man from nowherequote:
tja. goede filmquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als er meer dan 2 Kim's in spelen vind ik het niks'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het was Sigurdsson niet Sigthorsson prutserstwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 23:25:02Sigthórsson scoort voor winnend IJsland: http://t.co/wpeOqjB1M4 http://t.co/Bm0EomPO6u reageer retweet
![]()
![]()
Heb je trouwens The kill point al gezien? Miniserie die ik op aanraden van Tim86 heb gekeken. Toffe seriequote:![]()
![]()
![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen EA die themacup weghaalde ging ik er eigenlijk vanuit dat ze hem even zouden fixen en weer terug zouden zetten, maar nee hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraag me af hoeveel triangels die lui per jaar verbruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Toen EA die themacup weghaalde ging ik er eigenlijk vanuit dat ze hem even zouden fixen en weer terug zouden zetten, maar nee hoor![]()
![]()
Heb ik net een Frans team gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Toen EA die themacup weghaalde ging ik er eigenlijk vanuit dat ze hem even zouden fixen en weer terug zouden zetten, maar nee hoor![]()
![]()
Denken jullie dat de Bruyne kans maakt op een IF? Geen idee hoe dat precies gaat in ds interlandweekens![]()
50% kansquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef zerokil het volgende:
Denken jullie dat de Bruyne kans maakt op een IF? Geen idee hoe dat precies gaat in ds interlandweekens![]()
scheids die affluit als ik alleen op de keeper afga in de laatste minuut..lekker dan. Stond 1-2 achter en was al in de 16..echt wtf gewoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo vaak met coopquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef Tim86 het volgende:
scheids die affluit als ik alleen op de keeper afga in de laatste minuut..lekker dan. Stond 1-2 achter en was al in de 16..echt wtf gewoon.![]()
![]()
Deze week is het sowieso een apart verhaal, aangezien er 2 interlandrondes binnen 1 TOTW vallenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef zerokil het volgende:
Denken jullie dat de Bruyne kans maakt op een IF? Geen idee hoe dat precies gaat in ds interlandweekensAls hij er maandag (?) bijvoorbeeld weer 1 scoort lijkt een IF me vrij zeker
![]()
Zou deze gewoon in 4-3-3 maken en dan Kabirquote:er uit. Promes
en Kishna
op de vleugels, maar het is net wat je fijn vindt
![]()
Die shirts van Bulgarije zijn wel tof. Lijken op die van Swansea paar jaar terug (uit). Wit shirt, groene broek, rode sokken en verder dus alleen een vlaggetje en geen lelijke sponsorshit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had er gisteren zo eentje. Het stond 1-1, vlak voor rust. Ik zit in dit topic te lezen en druk een herhaling te snel door: keeper neemt de uittrap recht in de voeten van de spits, die in een keer op doel schiet en scoort. Was er ondertussen afgefloten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef Tim86 het volgende:
scheids die affluit als ik alleen op de keeper afga in de laatste minuut..lekker dan. Stond 1-2 achter en was al in de 16..echt wtf gewoon.
mexico kitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Die shirts van Bulgarije zijn wel tof. Lijken op die van Swansea paar jaar terug (uit). Wit shirt, groene broek, rode sokken en verder dus alleen een vlaggetje en geen lelijke sponsorshit.blijft een mooi ding
#FreeTrapz![]()
Gonalons erin ipv Diaby, jaagt meteen een bal de kruising in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goooooönnnneeeee girllllllquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Ik heb nu ook een redelijke reeks packs. Niet zo goed als gisteren maar toch.
Die is wel een stuk minder waard op de PS dan.quote:![]()
Ik ook netquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:18 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een de deur uit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee geen zin in 2k forum topic dingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[NBA2K: SC] #1
Maar wel lekker bezig Thadje.Vind het hier leuker
![]()
je bent een van de weinige denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee geen zin in 2k forum topic dingVind het hier leuker
![]()
![]()
Ach gemakkelijk overheen te lezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent een van de weinige denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet normaal ineens weer die eaids..tering
Lloris is zijn geld niet waard in ieder geval. Wat een knuppel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik stond in de finale van de silver cup, toen had ik eindelijk een tegenstander gevonden en ik had een error tijdens het connecten. Dus nu mag ik weer overnieuw![]()
![]()
Net drie goals in de 90e minuut, wedstrijd geeindigd in 7-6quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Niet normaal ineens weer die eaids..tering![]()
Iemand nog zin in clubs?![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond in de finale van de silver cup, toen had ik eindelijk een tegenstander gevonden en ik had een error tijdens het connecten. Dus nu mag ik weer overnieuw
Schematische weergave van Tim's mening over Fifa 15 in vergelijking tot potjes winnen en de EAids die daarbij komt kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Lloris is zijn geld niet waard in ieder geval. Wat een knuppel.
Ja, het is ook gewoon of heel goed, of episch debiel. Zowel qua resultaten als qua gameplay.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Schematische weergave van Tim's mening over Fifa 15 in vergelijking tot potjes winnen en de EAids die daarbij komt kijken.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde mijn eerste bronze team maken met deze man: http://wefut.com/en/player/8750 en Turk op CM maar ik kwam niet uit een fatsoenlijk team.![]()
Nu ga ik weer gelijk twijfelen om een duur team te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Lloris is zijn geld niet waard in ieder geval. Wat een knuppel..
Kan in mijn Ligue 1 team zo Benzema inpassen op de positie van braitwaite, dus dat ga ik maar even doen.
![]()
goal die ik net maak met Ramires![]()
ff uppenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, dus ik pak een dikke cheese rode kaart met Juan Jesus en krijg een pingel tegen..dan gebeurt er dit:
https://www.facebook.com/video.php?v=865825436776036
Oke, hij deed onhandig met zijn keeper, maar wat een zieke curve lob![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net terug van werk en zie dat Turkije wéér heeft verloren.Wat een kut team, wat een kut trainer. Gelukkig zijn we gewend om grote toernooien te missen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heb een vrij ruime samenvatting gezien en ze speelden echt prima. Hadden echt pech nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Net terug van werk en zie dat Turkije wéér heeft verloren.Wat een kut team, wat een kut trainer. Gelukkig zijn we gewend om grote toernooien te missen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Emozzquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
geweldig team, gokhan tore de turkse cr7quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:51 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Hoor nu ook dat ze inderdaad prima gespeeld hebben, maar ze moeten toch echt punten gaan pakken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb een vrij ruime samenvatting gezien en ze speelden echt prima. Hadden echt pech nu.
IJsland en Tsjechie hebben nu beide 6 punten. Nederland komt vroeg of laat toch wel aan z'n puntjes. Turkije gaat gewoon als 4e eindigen.
Al die voetbalprogramma's ook dikke kritiek op Fatih Terim omdat hij tactisch gewoon een stuk stront is.
![]()
Iemand die dit afmaakt.Hoeft niet perse in deze formatie. Heb nog 80K voor de rest van het team.
Ramos, Gundo en Guarin voor easymodequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit afmaakt.Hoeft niet perse in deze formatie. Heb nog 80K voor de rest van het team.
![]()
![]()
Borja Valero erinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja hoor, loopt de spits buitenspel, maar het spel gaat even door en vervolgens verzint de engine weer een botsing waardoor er een penalty komt![]()
![]()
Ik kan blijven puzzelen maar ik ga er niet aan uit komen. Dus maar Benzebaas voor Ligue 1 team halen en Tevez voor de CAM positie in serie A team.
![]()
Maak eens wat tofs dan broeder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ramos, Gundo en Guarin voor easymodeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En maar weer eens een foutmelding aan het einde van de wedstrijd. Was net zo'n heerlijke wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Wel vrij aanvallend middenveld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wilde net deze posten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel vrij aanvallend middenveld.
Met Hernanes dus. Maar verdediging van jou ziet er denk ik beter uit. Hummels heeft high attacking dus dat zou wel een probleem kunnen zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel vrij aanvallend middenveld.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
met 80k ga je dat sowieso niet reddenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wilde net deze posten.
[ afbeelding ]
Met Hernanes dus. Maar verdediging van jou ziet er denk ik beter uit. Hummels heeft high attacking dus dat zou wel een probleem kunnen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:22 schreef Dudeweiser het volgende:
en niemand die Borja Valero erin zetnoobs
Beetje lage beast rating.
schijtheadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje lage beast rating.die man is zo goed
![]()
![]()
Heb twee van die IF Rodriguezjes dus dat is al 30K minder.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
met 80k ga je dat sowieso niet reddenHummels gewoon vervangen voor een goedkoper alternatief.
Mexes kan ook. Die is wel goed dit jaar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wooow 4213quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:26 schreef Alovenac het volgende:
Is het mogelijk om Benzema en Cerci spits te hebben en Tevez erachter in en 4213 formatie?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voor die paar honderd coins kan ik ze beide wel proberen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mexes kan ook. Die is wel goed dit jaar.
Wel leuke opties mogelijk. Valero nog nooit gebruik in een team, nu misschien de ideale mogelijkheid.
doendoendoenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor die paar honderd coins kan ik ze beide wel proberen.
Wel leuke opties mogelijk. Valero nog nooit gebruik in een team, nu misschien de ideale mogelijkheid.![]()
![]()
BOY HIM NOOOOOOOOW!quote:
kun je beter tevez in de spits en cerci op cam doen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:26 schreef Alovenac het volgende:
Is het mogelijk om Benzema en Cerci spits te hebben en Tevez erachter in en 4213 formatie?![]()
Lievv dat je daar rekening mee houd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Ozz eigenlijk een arm sleuberke is
Alleen met Pereyra als middelste CMquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:26 schreef Alovenac het volgende:
Is het mogelijk om Benzema en Cerci spits te hebben en Tevez erachter in en 4213 formatie?Moet je alsnog Pereyra gebruiken, als RCM dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je beter tevez in de spits en cerci op cam doen...![]()
Sta ik 4-0 voor, alle herhalingen enzo geskipt. Maakt hij de 4-1 gaat hij shhh'en en alle herhalingen kijkensnap dat echt niet
![]()
Nee, want dan moet Tevez een perfect link CM erachter hebben. Tenzij je die Pereyra wil gebruiken op die plek, maar dat lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:26 schreef Alovenac het volgende:
Is het mogelijk om Benzema en Cerci spits te hebben en Tevez erachter in en 4213 formatie?
Zoiets kan wel:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen met Pereyra als middelste CM
Dit dus ja. Achterin kun je nog wel een beetje prutsen, maar niet teveel![]()
![]()
Ik zou dan als je dat al doet gewoon Juanfran en Marcelo/Coentrao als backs gebruiken dan kun je twee Juventus CB's gebruiken (als je Italianen pakt nog Sirigu op doel) ipv al die Liga BBVA shit.![]()
Otamendi en Mussachio lijken me niet shit, maar kan me dat voorstellen idd. Dat die twee er staan komt meer door het 'proces'quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou dan als je dat al doet gewoon Juanfran en Marcelo/Coentrao als backs gebruiken dan kun je twee Juventus CB's gebruiken (als je Italianen pakt nog Sirigu op doel) ipv al die Liga BBVA shit.![]()
![]()
Vargas al 2 goals voor Chili..maar het is een friendly
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die tellen, kijk Di Mariaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Vargas al 2 goals voor Chili..maar het is een friendly
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was wel een uitzondering, maar je weet het nooit.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen al met Ribery gespeeld?
Twijfel erover om hem ff te testen i.p.v. Griezmann in dit team:
Maarja eigenlijk vind ik hem te lelijk om coins aan te spenden
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Wat is een team maken beroerd zeg zelfs de meest simpele spelers kosten 5k
#FreeTrapz![]()
Even een vraagje over seizoenen: worden de statistieken van gespeelde bekerwedstrijden (win,gelijk,verlies) niet bijgehouden?![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
Wat is een team maken beroerd zeg zelfs de meest simpele spelers kosten 5k
Laatste 8 potjes, 7 gewonnen en 1 gelijk.Misschien wel beter nog, maar meer kan ik niet zien.
Ik denk dat deze FIFA mij wel ligt. Sweaty BPL en Bundesliga teams gewoon batta gegeven
Allemaal discard value spelers, op Kalou en Trapp (350 coins) na. Thorgan Hazard had ik ook nog trouwens, maar die was op.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zo heb ik ook gespeeld met serie A en bund/bpl vandaag flink wat potjes spelen denk ik dus ff een goed team om div 6 door te komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste 8 potjes, 7 gewonnen en 1 gelijk.Misschien wel beter nog, maar meer kan ik niet zien.
Ik denk dat deze FIFA mij wel ligt. Sweaty BPL en Bundesliga teams gewoon batta gegeven
Allemaal discard value spelers, op Kalou en Trapp (350 coins) na. Thorgan Hazard had ik ook nog trouwens, maar die was op.
Immobile ramos
de bruyne
gundogan dembele fer
if aogo vertonghen onuoha walker
foster
moeten t gaan doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:50 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over seizoenen: worden de statistieken van gespeelde bekerwedstrijden (win,gelijk,verlies) niet bijgehouden?![]()
Hij is de Maradona van de Wâlden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom the fuck heeft Oebele Schokker 4* skills?![]()
Zo begon het bij mij ook, tot ik in de hogere divisies kwamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal discard value spelers, op Kalou en Trapp (350 coins) na. Thorgan Hazard had ik ook nog trouwens, maar die was op.![]()
Ja, ik zit nu inderdaad, volgens mij, in divisie 6 pasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook, tot ik in de hogere divisies kwam
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond Tevez in de spits echt kut door zijn workratesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je beter tevez in de spits en cerci op cam doen...![]()
![]()
Lastige combo merk ik al dus.. Dat wordt dit drie hoekje gewoon even uit mijn hoofd zetten dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet Tevez een perfect link CM erachter hebben. Tenzij je die Pereyra wil gebruiken op die plek, maar dat lijkt me niet handig.
Zoiets kan wel:
[ afbeelding ]![]()
Sta in de rij op de gamebeurs in Utrecht. Vreselijk druk maar ja nog een half uurtje wachten totdat we naar binnen mogen![]()
Waarom sta je daar nu al dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:30 schreef Maver24 het volgende:
Sta in de rij op de gamebeurs in Utrecht. Vreselijk druk maar ja nog een half uurtje wachten totdat we naar binnen mogenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan geen wedstrijd meer opstarten op PS4, krijg ik melding dat er een netwerkfout is
Elke dag![]()
Las net op de EA forums dat er een PSN maintenance is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan geen wedstrijd meer opstarten op PS4, krijg ik melding dat er een netwerkfout is![]()
Beetje haten op Konkoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:50 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
[..]
Nice, alleen Konko vind ik houterig spelen.![]()
Zie best vaak IF Bonucci voorbij komen, hoe is hij?![]()
Link?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Las net op de EA forums dat er een PSN maintenance is...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah oke. Vriend van mij speelt nu wel een potje dus dat is wel vreemd. Hier iedereen hetzelfde probleem?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:43 schreef Proxzor het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2957050.page#33451882Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Willen jullie meer of minderquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
"Eet je thuis vanavond?"
"Nee mam, ik ga bij [ afbeelding ]"
Elke dag![]()
maar Mark is bij die gamebeurs in utrecht vandaagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
"Eet je thuis vanavond?"
"Nee mam, ik ga bij [ afbeelding ]"![]()
![]()
Gewoon nog maar 1 van de 9 Aogo's over, allemaal verkocht voor 22-23k
Elke dag![]()
Bij Mark zit het mondje vol kwark.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Mark is bij die gamebeurs in utrecht vandaagOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje haten op Konko
Zie best vaak IF Bonucci voorbij komen, hoe is hij?![]()
![]()
Gister divisie 2, 0-0-2quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu inderdaad, volgens mij, in divisie 6 pas
Nu moet ik dus weer ander team doen![]()
![]()
Dus hem inkopen is niet a no goquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon nog maar 1 van de 9 Aogo's over, allemaal verkocht voor 22-23k![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder [ afbeelding ]quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
gvd kom net op het station wat denk je fiets gestolen gvd altijd weer die kut[ afbeelding ]
Maandag pas toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:38 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Las net op de EA forums dat er een PSN maintenance is...![]()
volgens mij werkt dat niet op de xbox trouwens, veel te veel slimme mensen bij onsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus hem inkopen is niet a no go![]()
![]()
Ook gewoon echt op zaterdag hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveel maintenances heeft dat PSN wel niet man. Om de week ofzo?![]()
![]()
Sony werkt in het weekend voor jullie... Daar mogen jullie best een beetje dankbaar voor zijn. Bij Microsoft is dat wel anders... Dat het bij ons wel altijd werkt is natuurlijk heel iets anders.quote:![]()
Nee waarom zouden ze iets laten wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:05 schreef Jongentje. het volgende:
Staat er ergens aangegeven tot hoelaat die maintenance is?
Elke dag![]()
quote:
Laat ze het lekker eens doordeweeks doen in de ochtend/middag![]()
. Toen ik nog een Xbox 360 had kan ik mij niet herinneren dat Xbox live zo godsgruwelijk veel downtime had.
Inb4 verschil in tijdzone![]()
Nu al meer downtime op PS gehad dan op 360 in totaalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat ze het lekker eens doordeweeks doen in de ochtend/middag![]()
. Toen ik nog een Xbox 360 had kan ik mij niet herinneren dat Xbox live zo godsgruwelijk veel downtime had.
Inb4 verschil in tijdzone
Elke dag![]()
Never forgethttp://www.ign.com/videos/2011/05/09/psn-hack-video-timelinequote:April 20th has a strange place in history. The evil fascist dictator Adolf Hitler was born on April 20, 1889. Famous horror author Bram Stoker died on April 20, 1912. And of course, potheads are exceptionally fond of the date (but chances are, you already knew that).
But April 20 will live in infamy among the PlayStation Faithful as a result of The Great PlayStation Network Outage of 2011, which began on April 20 of last year and lasted until May 15. For nearly a month, PlayStation Network users were left high and dry by hacker exploits. Sony took the PSN offline once it realized it was compromised, but by then the damage was done.![]()
Lekker man, mogen ze van mij altijd op zaterdag doen. Dan game ik toch niet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al meer downtime op PS gehad dan op 360 in totaal![]()
Een BPL team met Costa en Sturridge in de spits staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar zelfs de standaard backs zijn nog konko duur![]()
![]()
Elke dag![]()
Eerst ergerde ik mij daar nooit aan omdat het gratis was en je elke maand een goede game kreeg. Nu betaal ik en lijken de storingen alleen maar meer te worden en heb ik nog geen één goede gratis game gezienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al meer downtime op PS gehad dan op 360 in totaal. Zelf driveclub is nog steeds niet speelbaar.
Kan Sony niet gewoon de hardware maken en Microsoft de software.![]()
Ik handel in Kishna's, gaat nog steeds easyquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het traden met silvers ging zo goed in het begin maar nu zijn er teveel mensen die opletten.![]()
![]()
Vanaf nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik handel in Kishna's, gaat nog steeds easy![]()
Maakt niet uit, die prijzen fluctueren zo enorm. Ene moment staat hij bin 7.000 en verkoop ik hem voor 9.000. Andere moment staat hij bin voor 10.000 en verkoop ik hem voor 12.000, de marge blijft hetzelfdequote:![]()
![]()
Online ja, maar je kan geen potje spelenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bureau Marokko, mensen die denken dat er 9 miljoen Marokkanen in Nederland wonen
Elke dag![]()
Ik zoek tot een bepaalde BIN.. en dan hoop je dat sommige mensen redelijke silvers er goedkoop opzetten maar dat gebeurt gewoon bijna niet meer en er zijn nog steeds veel ABs actief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik handel in Kishna's, gaat nog steeds easy![]()
Ik heb vooral in de vrije verkoop vaak dat ik bijv. Kishna (rond 02.00quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zoek tot een bepaalde BIN.. en dan hoop je dat sommige mensen redelijke silvers er goedkoop opzetten maar dat gebeurt gewoon bijna niet meer en er zijn nog steeds veel ABs actief.) voor 4k kan oppikken. Ook zijn Bin's worden er toch wel vaak laag opgezet, 6k ofzo.
![]()
Speel Borderlands met een vriend via het internet hoor...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Online ja, maar je kan geen potje spelen![]()
Ja ik kon ook nog tegen een vriend futten straks. Dus lijkt erop dat enkel random matchmaking eruit ligt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speel Borderlands met een vriend via het internet hoor...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PS4?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speel Borderlands met een vriend via het internet hoor...Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: