SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Geen negatieve PSN TT gunnen.
Wel fijn dat Playstation ook gewoon niets laat wetenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jaquote:
Tof, als ie weer up is potje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kevin zou ook gewoon een ps4 kopen. Het is alleen dat hij zo'n sloeberke is
Sws mensen die zeuren dat PSN 's middags om 12:07 down is. Zoek een baan ofzo, lazy thunders![]()
ALLES ROT VAN DE PIPIquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
Sws mensen die zeuren dat PSN 's middags om 12:07 down is. Zoek een baan ofzo, lazy thunders![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Tof, als ie weer up is potje?
Hopen dat dat vandaag nog gebeurd![]()
![]()
![]()
Nou bedankt he gr gr
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WHATquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou ook wel een PS4 kopen, maar no moneyz
Pack only PSV![]()
![]()
Shadow of Mordor
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou bedankt he gr gr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zocht ik ook al naar idd. Volgens mij alleen nog skill gamesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef m25 het volgende:
Is er nou geen optie meer om te trainen? Op vrije trappe, hoekschoppen, vrij spel enz?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
EATegenstander zijn shirtje vastpakken op 25 meter, speler duikt het strafschopgebied in en penalty.
Been wegtikken net voordat je wil schieten is er dan geen![]()
![]()
niet met select in de arena?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zocht ik ook al naar idd. Volgens mij alleen nog skill games![]()
![]()
Denken dat er nog een select knopje op de DS4 zit.quote:
Werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Thad die zegt dat anderen moeten gaan werken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of je hebt gewoon vroeg weekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Exorbitantes het volgende:
Recensie fifa 15, cijfer: 6-
http://www.insidegamer.nl(...)st-het-doel#commentsUitstekend verwoordquote:Ik trap af, ren naar het doel en scoor. De tegenstander doet hetzelfde. Ik doe het nog keer. Hij doet het nog een keer. 2-2 binnen een minuut, daar is nog geen voetbal aan te pas gekomen. Verder in de tweede helft neem ik een bal van 20 meter afstand vanuit de lucht op m’n slof, via de vingertoppen van een spectaculair snoekduikende keeper klapt het leer de kruising in. Twee minuten later, rond de 80e minuut, verschijnt die vervloekte tekst in beeld. Ik ben m’n connectie met de server kwijt. Winst weg, speeltijd weg, contracten weg, punten weg, controller kapot (). Het is één wedstrijd waarin bijna alles dat Fifa 15 is voorbij komt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?
Maar wij zijn dan ook elkaars kloonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee maar als iemand niet kan winnen, is het al gauw slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?![]()
komt nog welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind het de beste Fifa sinds 12quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Ik vind het een stuk fijner spelen dan 14 maar er blijven wel een hoop gebreken natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ik won 5x op rij en zat me op te vreten wat voor hoerenspel het is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nee maar als iemand niet kan winnen, is het al gauw slecht.
FUT vooral. H2H kan nog maar ook daar gaat teveel fout![]()
Die lat lag ook niet zo heel hoog imoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het de beste Fifa sinds 12maar eens
![]()
Jij bent dan ook altijd negatiefquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won 5x op rij en zat me op te vreten wat voor hoerenspel het is.![]()
![]()
Totaal niet. Vind het heerlijk spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook altijd negatief![]()
Weer negatiefquote:
Elke dag![]()
Het went wel. Het probleem is alleen dat als EA iets aanpakt bij FIFA (physics, verdedigen, keepers) dat het pas het 2e jaar na aanpak goed werkt.![]()
![]()
Grootste minpunten die ik kan noemen hebben niks met de gameplay te maken:
- moeilijk tegenstanders vinden in cups
- niet meer kunnen zien tegen wie je speelt (bij "players" met in het PS menu, weet niet of dat door EA of Sony komt)
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen![]()
![]()
Moet met de Share iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- niet meer kunnen zien tegen wie je speelt (bij "players" met in het PS menu, weet niet of dat door EA of Sony komt)
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen
Die review![]()
Eindelijk iemand die meer dan 2 potjes offline heeft gespeeld
![]()
![]()
EA die eerder reageren dan Sony op Sony's problemen
Elke dag![]()
Ik wacht wel op een patch voordat ik weer FUT speel. Misschien nog een keer een friendly tegen Timothy ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Het went wel. Het probleem is alleen dat als EA iets aanpakt bij FIFA (physics, verdedigen, keepers) dat het pas het 2e jaar na aanpak goed werkt.
Coop en Clubs voorlopig. Tot NBA 2k15 er is![]()
![]()
Moeilijk tegenstander in cups?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen![]()
![]()
Menu's vind ik onoverzichtelijk geworden en veel te druk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen
Dat je bij h2h seizoenen niet meer het aantal sterren van een ploeg ineens niet meer ziet, vind ik ook nergens op slaan. Sowieso heeft Ea geen moeite in h2h gestoken volgens mij.![]()
Het grootste minpunt vind ik het verdedigen, na 60 potjes ben ik er geen centimeter beter in geworden. En ik vraag me af of je er wel beter in kan worden.![]()
Je bent dus slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Het grootste minpunt vind ik het verdedigen, na 60 potjes ben ik er geen centimeter beter in geworden. En ik vraag me af of je er wel beter in kan worden.
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.![]()
Dit vraagt om een 1 op 1.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent dus slecht
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.
Ajacied7 pak hem!!!1!!![]()
Ik wil graag een potje tegen jou spelen. Jij hebt geen moeite met verdedigen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent dus slecht
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.
Verliezer betaalt 20k?![]()
nog weinig gespeeld maar tot nu toe wel leuk jaquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die heeft die wss nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil graag een potje tegen jou spelen. Jij hebt geen moeite met verdedigen?
![]()
ik heb ook totaal geen moeite met verdedigenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verliezer betaalt 20k?
Ik zeg alleen dat jij niet goed genoeg bent, ik houd mijn eigen kwaliteiten er helemaal buiten.![]()
Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf shineholy. Zaterdag doen we een potjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg alleen dat jij niet goed genoeg bent, ik houd mijn eigen kwaliteiten er helemaal buiten.![]()
Vind ik primaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf shineholy. Zaterdag doen we een potje![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf shineholy. Zaterdag doen we een potje
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
geen Baroniquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
je kan wel ontmoete spelers zien PS knop en dan helemaal naar links geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik snap niet waarom je zou willen weten tegen wie je speeltquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan wel ontmoete spelers zien PS knop en dan helemaal naar links geloof ik.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Om hem helemaal de Kjeeenker in te schelden. Wat erop neerkomt dat diegene die dat bericht stuurt er geen reet van kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zou willen weten tegen wie je speelt![]()
Zelfde hier.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kon m gister niet posten want toen was Fok down
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zoals ik al schreef, dat staat daar dus niet (bij "players met" in het PSN menu, dat is helemaal leeg).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan wel ontmoete spelers zien PS knop en dan helemaal naar links geloof ik.
En ik vind dat wel interessant altijd om te kijken (bv. ook waar ze vandaan komen), eergisteren bv. een geweldig leuke wedstrijd gespeeld tegen iemand, had hem wel wat willen sturen maar dat ging dus niet. Steken ze zoveel moeite in social media, maar het simpelste laten ze achterwege.
Zonder interactie zou je eigenlijk net zo goed tegen de CPU kunnen spelen (als dat niet zo kut was).![]()
Je kunt toch na de wedstrijd die feed openen en commentaar geven op die wedstrijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat staat daar dus niet (bij "players met" in het PSN menu, dat is helemaal leeg).
En ik vind dat wel interessant altijd om te kijken, eergisteren bv. een geweldig leuke wedstrijd gespeeld tegen iemand, had hem wel wat willen sturen maar dat ging dus niet. Steken ze zoveel moeite in social media, maar het simpelste laten ze achterwege.
Zonder interactie zou je eigenlijk net zo goed tegen de CPU kunnen spelen (als dat niet zo kut was).![]()
Goltz is bijna op alle belangrijke dingen beter johquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen Aguilar? Goltz is maar meh.
http://wefut.com/en/player/compare/11088/4322Winst divisie 4 volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat helaas niet bij welke Divisie.. Was het 3 of 4?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik sluit tegenwoordig even die microfoon aan en scheld de tegenstander verrot, vervolgens snel quitten natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat staat daar dus niet (bij "players met" in het PSN menu, dat is helemaal leeg).
En ik vind dat wel interessant altijd om te kijken (bv. ook waar ze vandaan komen), eergisteren bv. een geweldig leuke wedstrijd gespeeld tegen iemand, had hem wel wat willen sturen maar dat ging dus niet. Steken ze zoveel moeite in social media, maar het simpelste laten ze achterwege.
volgens mij hadden we div4 gewonnenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat helaas niet bij welke Divisie.. Was het 3 of 4?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. Ik heb pas 1x iemand kunnen vinden in de bronze cup en 2x in de silver cup.quote:
Ik ga niet met een silver team in de gold cup of seasons spelen, dus veroordeeld tot single matches (en zelfs daar vaak nog tegen gold teams met bronzen bank). Ik heb nu iets van 12 wedstrijden met mijn silver teams gespeeld en maar 2 of 3 keer tegen een ander silver team..![]()
Feed openen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt toch na de wedstrijd die feed openen en commentaar geven op die wedstrijd?![]()
Ja, R3 ofzo denk ik... Dan zie je zo'n nieuwssfeed van je activiteiten geloof ik. Die shit kun je ook liken enzo...quote:![]()
Heb de Bronze Cup inmiddels al 4x gewonnen, zie het probleem niet echt? Kom voldoende tegenstanders tegen, 2x een finale gespeeld tegen een overpowered MLS team, maar wel gewoon gewonnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja. Ik heb pas 1x iemand kunnen vinden in de bronze cup en 2x in de silver cup.
Ik ga niet met een silver team in de gold cup of seasons spelen, dus veroordeeld tot single matches (en zelfs daar vaak nog tegen gold teams met bronzen bank). Ik heb nu iets van 12 wedstrijden met mijn silver teams gespeeld en maar 2 of 3 keer tegen een ander silver team..![]()
Kloptquote:
Elke dag![]()
Dan heb je geluk, ik kan bijna nooit iets vinden en zat andere mensen hier die hetzelfde hebben gepost.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb de Bronze Cup inmiddels al 4x gewonnen, zie het probleem niet echt? Kom voldoende tegenstanders tegen, 2x een finale gespeeld tegen een overpowered MLS team, maar wel gewoon gewonnen.![]()
Ah, dat is dus de reden dat mijn consumables de hele dag al voor geen meter verkopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nouja.. geluk. Misschien het feit dat je tegenstanders vindt, ik speel ze wel helemaal wegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ik kan bijna nooit iets vinden en zat andere mensen hier die hetzelfde hebben gepost.![]()
![]()
Dit is niet leeg hoor.. als je op 'players met' klikt met kruisje opent 'ie een lijst waar je tegen hebt gespeeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het puur over het vinden van tegenstanders, niet over hoe goed en geweldig je bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja.. geluk. Misschien het feit dat je tegenstanders vindt, ik speel ze wel helemaal weg![]()
Bij mij niet. Helemaal leeg die lijst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef m25 het volgende:
[..]
Dit is niet leeg hoor.. als je op 'players met' klikt met kruisje opent 'ie een lijst waar je tegen hebt gespeeld.![]()
There's an intruder in my house
He cut my phone lines
Can't dial out
I scream for police
But I doubt
They're gonna hear me
When I shout![]()
Dat eerste had ik het ook over ja, tweede is terugkoppelend op het feit dat je de tegenstander beter vindt dan in seasons?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het puur over het vinden van tegenstanders, niet over hoe goed en geweldig je bent.![]()
nice white rap matequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Pino0 het volgende:
There's an intruder in my house
He cut my phone lines
Can't dial out
I scream for police
But I doubt
They're gonna hear me
When I shout
hier also white raper
![]()
Ik bedoelde de RWB Aguilar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goltz is bijna op alle belangrijke dingen beter joh
http://wefut.com/en/player/compare/11088/4322
[..]
Winst divisie 4 volgens mij.![]()
Haha, die is baas, die tongquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nice white rap mate
hier also white raperKende hem al
![]()
Pattatekes eten naturlikquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wa gade gij doen in Antwaarpe?![]()
wafels essenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wa gade gij doen in Antwaarpe?![]()
RWB Aguilar bedoelde hijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goltz is bijna op alle belangrijke dingen beter joh
http://wefut.com/en/player/compare/11088/4322
[..]
Winst divisie 4 volgens mij.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Franse hamburger met samurai saus
Ja allé same met een Brugse zottequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meej van diejen vadsige Belze fritsaus? Verdulleme.![]()
Gadverpielekes. Da is nog es materiaol zenne.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja allé same met een Brugse zotteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je speelt zeker in prednison ofzoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een patch voordat ik weer FUT speel. Misschien nog een keer een friendly tegen Timothy ofzo.
Coop en Clubs voorlopig. Tot NBA 2k15 er is [ afbeelding ]) Zoek eigenlijk namelijk nog een (op te starten) team met mensen die af en toe clubs willen spelen. En daarbij doe ik geen open sollicitatie naar dat team want volgens mij laten jullie me daar toch niet toe, maar meer naar mensen die ook zonder team zitten.
Jij gaat NBA2K15 meteen vrijdag de 10de halen? Ik wil er nog even mee wachten tot ik FIFA wat meer beu ben, of is er een reden waarom het verstandiger is hem meteen te kopen?
[ Bericht 0% gewijzigd door vanpers op 02-10-2014 13:32:11 ]![]()
Is Ibarbo de beste spits na Tevez? Higuain is goed maar scoort nooit met het hoofd en is net te traag.![]()
Palacio is je manquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:26 schreef Pino0 het volgende:
Is Ibarbo de beste spits na Tevez? Higuain is goed maar scoort nooit met het hoofd en is net te traag.![]()
![]()
http://community.us.plays(...)/m-p/44571246#M85099
Meer mensen die er last van hebben, blijkbaar moet ik iets aanpassen met de date en time settings..![]()
Ja Prednisons speel ik af en toe mee idd. Ben ook vaak mentale support.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je speelt zeker in prednison ofzoiets) Zoek eigenlijk namelijk nog een (op te starten) team met mensen die af en toe clubs willen spelen. En daarbij doe ik geen open sollicitatie naar dat team want volgens mij laten jullie me daar toch niet toe, maar meer naar mensen die ook zonder team zitten.
Jij gaat NBA2K15 meteen vrijdag de 10de halen? Ik wil er nog even mee wachten tot ik FIFA wat meer beu ben, of is er een reden waarom het verstandiger is hem meteen te kopen?
Enige voordeel zou je hebben als je hem preordered, krijg je paar dingen. Anders maakt het niet zoveel uit nee.![]()
Ik heb een studentenreisproduct op een anonieme kaart staan. Kan mijn ma die gewoon gebruiken zonder gepakt te worden?![]()
Niet weten wat een Franse hamburger is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stoer gaan lopen doen over in Parijs bestelde whoppers![]()
Wordt gewoon in Belgie verkocht in stokbrood, met burgers, salade en friet.
Ligt eraanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een studentenreisproduct op een anonieme kaart staan. Kan mijn ma die gewoon gebruiken zonder gepakt te worden?![]()
![]()
Denk het niet, als ze controleren zien ze dat het gaat om een studentenkaart.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:45 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een studentenreisproduct op een anonieme kaart staan. Kan mijn ma die gewoon gebruiken zonder gepakt te worden?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mitraillettequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niet weten wat een Franse hamburger is.![]()
Wordt gewoon in Belgie verkocht in stokbrood, met burgers, salade en friet..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
jammer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, als ze controleren zien ze dat het gaat om een studentenkaart.![]()
BOHHHHHquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:49 schreef AntiHero het volgende:
Hoe kan dat nou weer een silver zijn met die stats
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Weinig passing voor een CM.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:49 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En hij heeft nog Gullit op zijn shirt staan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:49 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:49 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
JIZZ!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, ook nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je de groene monster rehab al eens gehad?![]()
Is met groene thee. Best lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ook nog niet tegengekomen.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2 zou trots op me zijn.
Te weinig Arizala en Quinteroquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:54 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar even maken vanavondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Verwacht niet dat ze daar op mij zitten te wachten, mocht dat anders zijn hoor ik het graag. Metale support? Dan kijk je mee of wat bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Prednisons speel ik af en toe mee idd. Ben ook vaak mentale support.
Enige voordeel zou je hebben als je hem preordered, krijg je paar dingen. Anders maakt het niet zoveel uit nee.
Denk dat ik er dan nog even mee wacht.![]()
Waar heb je die gevonden? Bij de AH XL hadden ze het niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is met groene thee. Best lekker![]()
Dan ben je de ijzere pilaar van het teamquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ze daar op mij zitten te wachten, mocht dat anders zijn hoor ik het graag. Metale support? Dan kijk je mee of wat bedoel je?
Denk dat ik er dan nog even mee wacht.![]()
Duitslandquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Bij de AH XL hadden ze het niet.![]()
vasquez lijkt me kut. Die is 20cm kleiner dan Sneijderquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je de ijzere pilaar van het team![]()
Mentale natuurlijk.
Maar er is dus geen interesse in een 2de team?![]()
godverquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:
HitkrantBreakout jeugdsentiment
http://m.vkmag.com/magazi(...)itkrant_en_breakout/
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Er is hier al een tijd interesse in een 2de team. Kiid, Roypsv en nog een paar andere meen ik. Je kunt een keer proberen met elkaar te clubben, kom je er vanzelf achter of het iets is of nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:01 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Mentale natuurlijk.
Maar er is dus geen interesse in een 2de team?![]()
![]()
Ah, omdat je 't zo zei over Goltz.quote:Ik heb nu Estrada al gekocht, als 'ie niet bevalt zal ik Aguilar eens checken, thanks.
Hala Madrid !
Haphapquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niet weten wat een Franse hamburger is.![]()
Wordt gewoon in Belgie verkocht in stokbrood, met burgers, salade en friet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand naast Jackson Martinezquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Maver! Alles lekker? Zijn niet echt vergelijkbare spelers he. Wat zoek je in de spits?![]()
Als ze hier weer posten zal ik ze eens vragen of ze nog steeds een 2de team op willen zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er is hier al een tijd interesse in een 2de team. Kiid, Roypsv en nog een paar andere meen ik. Je kunt een keer proberen met elkaar te clubben, kom je er vanzelf achter of het iets is of niet![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
gvd kom net op het station wat denk je fiets gestolen gvd altijd weer die kut[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
gvd kom net op het station wat denk je fiets gestolen gvd altijd weer die kut[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij ons op werk, kwam er keer een uitzendkracht op rondleiding ofzo.
Die kwam aan op zijn fiets met kinderzitje.
Nu was het dus zo dat Mijn baas zijn fiets was gejat paar dagen eerder met kinderzitje.
Hij had hem via het bedrijf gekocht,Dus registratie nummer had hij gewoon.
Die jongen was dus binnen, en mijn baas loopt naar buiten en hij zie al van best ver.
Dat die fiets leek op zijn fiets, dus hij gaat kijken en ja hoor het was zijn nummer.
Hij liet wouten komen. En die jongen kwam buiten gelopen en mocht meteen achterin plaats nemen voor verhoor.
Moraal van het verhaal.
Fiets jatten loont niet!![]()
Altijd die tyfes Finnenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
gvd kom net op het station wat denk je fiets gestolen gvd altijd weer die kut[ afbeelding ]
Vanwege zo'n 1 in a million incident, die andere 999.999 keer komen ze er gewoon mee weg hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef MemphisPSV het volgende:
Nu was het dus zo dat Mijn baas zijn fiets was gejat paar dagen eerder met kinderzitje.
Die jongen was dus binnen, en mijn baas loopt naar buiten en hij zie al van best ver.
Dat die fiets leek op zijn fiets, dus hij gaat kijken en ja hoor het was zijn nummer.
Hij liet wouten komen. En die jongen kwam buiten gelopen en mocht meteen achterin plaats nemen voor verhoor.
Moraal van het verhaal.
![]()
Het is altijd genieten op deze manier.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef MemphisPSV het volgende:
Moraal van het verhaal.
Fiets jatten loont niet!
Een mooie enter na iedere zin.
En zelfs het slechtste kutverhaal ziet eruit als een gedicht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
So true.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is altijd genieten op deze manier.
En zelfs het slechtste kutverhaal ziet eruit als een gedicht.
So true.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deed het meer om het overzichtelijk te maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is altijd genieten op deze manier.
En zelfs het slechtste kutverhaal ziet eruit als een gedicht.
En bijzonder om mee te maken hoor.
Vooral omdat mijn baas zelf ontslagen werdt enkele weken later vanwege eenzelfde soort delict.![]()
Het leest voor geen meter, dus ik ben er niet eens aan begonnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:42 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Deed het meer om het overzichtelijk te maken.
En bijzonder om mee te maken hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke, Zal mijn geweldige anekdote's voortaan voor mezelf houdenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het leest voor geen meter, dus ik ben er niet eens aan begonnen.![]()
![]()
Was wel even genieten dit verhaaltjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef MemphisPSV het volgende:
Moraal van het verhaal.
Je baas was een fietsendief?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:42 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Deed het meer om het overzichtelijk te maken.
En bijzonder om mee te maken hoor.
Vooral omdat mijn baas zelf ontslagen werdt enkele weken later vanwege eenzelfde soort delict.
Werdt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
he maverquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef MemphisPSV het volgende:
Moraal van het verhaal.
Fiets jatten loont niet!
je fiets werdt
zeker gejat ,
door een ,
tyfesnegerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
tyfes neger*quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
he maver
je fiets werdt
zeker gejat ,
door een ,
tyfesneger![]()
Lol wat is dit, een IF in pack van cupwinst. Nog nooit meegemaakt. Gaat Donovan op een gegeven moment stijgen IF experts? Zal niet he door die kutcomp?![]()
Vast wel, je kan hem nu ook wel proberen te verkopen, denk niet dat er nog al te veel van uit zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef m25 het volgende:
Lol wat is dit, een IF in pack van cupwinst. Nog nooit meegemaakt. Gaat Donovan op een gegeven moment stijgen IF experts? Zal niet he door die kutcomp?![]()
Tuurlijk wel gekkie. Maar ik ben geen expert.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef m25 het volgende:
Lol wat is dit, een IF in pack van cupwinst. Nog nooit meegemaakt. Gaat Donovan op een gegeven moment stijgen IF experts? Zal niet he door die kutcomp?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laagste bin is 11k dus dat schiet niet echt op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:54 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Vast wel, je kan hem nu ook wel proberen te verkopen, denk niet dat er nog al te veel van uit zijn.![]()
Bij het MLS toernooi zal hij wel veel waard zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef m25 het volgende:
Gooi em wel in mn club, zal niet minder worden iigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij het MLS toernooi zal hij wel veel waard zijn![]()
![]()
oh nu alquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:54 schreef m25 het volgende:
[..]
Laagste bin is 11k dus dat schiet niet echt op.Dan maar even bewaren inderdaad.
![]()
En het feit dat hij als IF een andere positie heeft, gaat ook helpen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:55 schreef m25 het volgende:
[..]
Gooi em wel in mn club, zal niet minder worden iigNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey wat jammer,quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:56 schreef HulkHeld het volgende:
Eerste ronde toernooi gewonnen, maar geen ronde verder, goed man EA![]()
Jammer de bammer.
Zonde van die cup
EA is gewoon kut![]()
Mag ik een gokje wagen: regio Rijnmond?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:59 schreef Proxzor het volgende:
Altijd fijn als je geen schietbalk heb bij een vrije trapNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga maar niet naar een casino, dat word helemaal niks.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik een gokje wagen: regio Rijnmond?![]()
Specificeer je nader?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ga maar niet naar een casino, dat word helemaal niks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Amsterdam, ik weet het, me nederlands is dramaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, die boodschap was inmiddels wel duidelijk. Welke regio woon je dan?![]()
![]()
Eerste FIFA 15 lied. Jullie geven een rating. (Iedereen heeft ze nu wel paar keer gehoord)
Ik zeg 7,5 (schaal van 1-10)![]()
mijn*quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Amsterdam, ik weet het, me nederlands is drama![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Deze man.Wat een god Jesus.
[ afbeelding ]![]()
Al die kutblessures steedsEn healing wordt er ook niet goedkoper op
Elke dag![]()
Ja nu welquote:
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:12 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik zou het opgeven, het komt nooit meer goed met mijquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaquote:
Maar ik vind "je heb" altijd iets typisch Rotterdams...zal wel aan mij liggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoor het best veel, en ik ben het zelf ook steeds meer gaan gebruiken spijtig genoeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha
Maar ik vind "je heb" altijd iets typisch Rotterdams...zal wel aan mij liggen![]()
Around Town vind ik prima. Down zeer kut. Verder nog niet geluisterd eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
Welke nrs van nieuwe Kooks album vinden jullie chill?
Bad Habit vind ik wel aardig
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja die klikte ik net ook al snel weg. Ben ze nu allemaal even aan het luisteren. Backstabber is ook wel chillquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Around Town vind ik prima. Down zeer kut. Verder nog niet geluisterd eigenlijk
Zo'n geniaal album als Inside in/Inside out zullen ze nooit meer maken
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 02-10-2014 15:38:24 ]![]()
Mijn*quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Amsterdam, ik weet het, me nederlands is drama
Inderdaad te zien.![]()
WTF met de consumable: herstel alles +4... prijs is in de afgelopen dagen ineens van 500 naar 1000 gegaan...![]()
geojen zin weerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent van jouw UI was afgelopen ook wat minder scherp![]()
![]()
Die vent van jouw UI...ow wachtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent van jouw UI was afgelopen ook wat minder scherp![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Minder mensen maken pakjes open, maar spelers raken nog steeds zo snel geblesseerd als vorige week. De vraag naar zulke kaartjes is uiteraard omhoog gegaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:42 schreef mr-green het volgende:
WTF met de consumable: herstel alles +4... prijs is in de afgelopen dagen ineens van 500 naar 1000 gegaan...![]()
De vraag is niet omhoog gegaan maar het aanbod naar beneden. Als je jouw theorie volgt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Minder mensen maken pakjes open, maar spelers raken nog steeds zo snel geblesseerd als vorige week. De vraag naar zulke kaartjes is uiteraard omhoog gegaan.![]()
Is goed Jellequote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die vent van jouw UI...ow wacht![]()
![]()
![]()
Zo is dat. De basisbeginselen van een vrije marktwerking zijn aan jou wel besteedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Minder mensen maken pakjes open, maar spelers raken nog steeds zo snel geblesseerd als vorige week. De vraag naar zulke kaartjes is uiteraard omhoog gegaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano
Heb je goeie zin ja?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. De basisbeginselen van een vrije marktwerking zijn aan jou wel besteedPOTS ik had verwacht dat jij het wel door zou hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is niet omhoog gegaan maar het aanbod naar beneden. Als je jouw theorie volgt.![]()
Het was licht cynisch. Maar het eerste deel van de uitleg sneed echt houtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
POTS ik had verwacht dat jij het wel door zou hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou inderdaad dat merk je wel dan dat er minder pakjes worden opengemaakt.
Kan ik weer dag zeggen tegen mijn trade tactiek om die kaartjes voor 500 ea te kopen en te verkopen voor 800 ea...
Had ze beter allemaal kunnen bewaren en nu verkopen![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was licht cynisch. Maar het eerste deel van de uitleg sneed echt hout
Goede poging van hem wel![]()
![]()
Ook goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is niet omhoog gegaan maar het aanbod naar beneden. Als je jouw theorie volgt.![]()
![]()
Kwestie van de kader verschuiven. Nu wordt het inkopen tegen 700, en verkopen tegen 1000quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:46 schreef mr-green het volgende:
Nou inderdaad dat merk je wel dan dat er minder pakjes worden opengemaakt.
Kan ik weer dag zeggen tegen mijn trade tactiek om die kaartjes voor 500 ea te kopen en te verkopen voor 800 ea...
En alles wat je in voorraad had stijgt in waarde, dus tel uit je winst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
200.000 nog wat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb 16,348 ea op het moment
hoeveel ea hebben jullie?![]()
eaids?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Teampje speelt lekker, alleen niet erg tevreden over de LM. LB mag ook best worden vervangen. Iemand ideeën?
nee heb de meerderheid al verkocht. Maar idd nog wel tegen winst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwestie van de kader verschuiven. Nu wordt het inkopen tegen 700, en verkopen tegen 1000
En alles wat je in voorraad had stijgt in waarde, dus tel uit je winst
probleem is alleen dat ze nu niet meer zoveel onder verkoop prijs op BIN worden aangeboden...![]()
De G voor 12.000 eaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
600.000quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
Waarschijnlijk heeft het met deze hoge prijzen ook de aandacht van andere traders getrokken. Wellicht ook inclusief de mensen met AB's.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee heb de meerderheid al verkocht. Maar idd nog wel tegen winst.
probleem is alleen dat ze nu niet meer zoveel onder verkoop prijs op BIN worden aangeboden...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe vind je Arizala? 0 uit 6 bij mijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje speelt lekker, alleen niet erg tevreden over de LM. LB mag ook best worden vervangen. Iemand ideeën?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Van die punten kun je geen blessurekaartjes kopen en doorverkopenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:48 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
catalogus punten van ea.
Ik heb er nog 23.000 na alle belangrijke dingen te hebben gekocht.ea = coins in m-rgreentaal
![]()
Quaresma erin. En iets meer snelheid centraal achterin.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef mr-green het volgende:
Iemand tips voor dit team. Wat als eerst te versterken, en heb zeg 10k te besteden.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt. Vannacht eens kijken of de prijzen weer laag zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft het met deze hoge prijzen ook de aandacht van andere traders getrokken. Wellicht ook inclusief de mensen met AB's.![]()
![]()
Baas man.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe vind je Arizala? 0 uit 6 bij mijZ'n eerste balcontact was een longshot van een meter of 25 die erin vloog
.
7 uit 4 hier geloof ik.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je kan ook proberen massaal in te kopen tijdens Happy Hours. Dan daalt de prijs door pack openings. En daarna stijgt de prijs vaak weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt. Vannacht eens kijken of de prijzen weer laag zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Quaresma is een goede.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Quaresma erin. En iets meer snelheid centraal achterin.
Achterin ben ik nog op zoek naar iets beters. Misschien de hele achterhoede vervangen..![]()
Als je over de vleugelverdedigers wel tevreden bent, gewoon lekker laten staan. Je komt geen kracht tekort op het middenveld, met die midgets?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Quaresma is een goede.
Achterin ben ik nog op zoek naar iets beters. Misschien de hele achterhoede vervangen..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
BMI natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef mr-green het volgende:
Iemand tips voor dit team. Wat als eerst te versterken, en heb zeg 10k te besteden.
[ afbeelding ]![]()
tot nu toe nog niet. Vleugelverdedigers zijn op zich prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je over de vleugelverdedigers wel tevreden bent, gewoon lekker laten staan. Je komt geen kracht tekort op het middenveld, met die midgets?![]()
Mauricio als linker CB, Rui Patricio als keeper, Pepe als rechter CB en Joao Pereira als RB.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Quaresma is een goede.
Achterin ben ik nog op zoek naar iets beters. Misschien de hele achterhoede vervangen..
edit. gaat niet qua chem, Perez dan niet als middelste CM gebruiken maar een Portugees.![]()
klopt, ben al beetje aan het knutselenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mauricio als linker CB, Rui Patricio als keeper, Pepe als rechter CB en Joao Pereira als RB.
edit. gaat niet qua chem, Perez dan niet als middelste CM gebruiken maar een Portugees.![]()
![]()
Moeten longshots nog steeds op de manier van vorig jaar? Heb er nog geen één gescoordquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baas man.Z'n eerste balcontact was een longshot van een meter of 25 die erin vloog
.
7 uit 4 hier geloof ik.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan die dipping long shots nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moeten longshots nog steeds op de manier van vorig jaar? Heb er nog geen één gescoordalleen knallen of finessen van rand 16.
![]()
Dit was ook meer een lucky. Heb er ook moeite mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moeten longshots nog steeds op de manier van vorig jaar? Heb er nog geen één gescoordDaarom gooi ik die LM ook uit m'n team. Enige wat 'ie kan is schieten en dat kan ikzelf niet meer.
zo he die LCB heeft gewoon de stats van een Goltz johquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit loopt ook wel soepel![]()
![]()
Zo dan maar..
Jammer van die LCB, Angeleri die ik daar net had was echt een baasje. Oh en uiteindelijk bleek de Aguilar van DS2 de oplossing
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit was ook meer een lucky. Heb er ook moeite mee.Daarom gooi ik die LM ook uit m'n team. Enige wat 'ie kan is schieten en dat kan ikzelf niet meer.
Heb wel al een aantal zieke longshots tegen gehad, steeds stond m'n keeper net te ver voor z'n doel. Vraag ik me toch af of m'n tegenstander dat zag, of dat het een lucky was.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn manier van longshots op 15 is.
Je schiet met een linkspoot vanaf de linkerkant van meter of 30 naar verre hoek.
De keeper heeft die niet altijd.
Maar als je van rechts met linkspoot schiet dan redt de keeper wel zowat alle schoten.![]()
Neejohquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef MemphisPSV het volgende:
Mijn manier van longshots op 15 is.
Je schiet met een linkspoot vanaf de linkerkant van meter of 30 naar verre hoek.
De keeper heeft die niet altijd.
Maar als je van rechts met linkspoot schiet dan redt de keeper wel zowat alle schoten.Hala Madrid !
![]()
en
Een CB met 66 PSY () en een GK van 1.80
ofen
Goede Braziliaanse CB's en LM's zijn echt zo schaars dit jaar.
Zoek een CB en GK met een strong link, gewoon onmogelijk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sowieso de onderste twee, die bovenste twee gaan je punten kosten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maakt niet uit. Je bent toch hopeloos slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
of
Zoek een CB en GK met een strong link, gewoon onmogelijk.![]()
Ja, de keuze tussen deze is eigenlijk makkelijk, al zijn ze allemaal slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef Reemi het volgende:
Sowieso de onderste twee, die bovenste twee gaan je punten kostentruequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent toch hopeloos slecht
lees gewoon eenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
of
Zoek een CB en GK met een strong link, gewoon onmogelijk.
pannenkoek![]()
Chico is niet snel, maar die had ik vorig jaar in een team en toen vond ik hem erg goed. Hij heeft een sterke link met Telles.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
of
Zoek een CB en GK met een strong link, gewoon onmogelijk.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lees gewoon een [ afbeelding ]
pannenkoekThanks, ziet er wel aardig uit ja. Kan ik alleen niet linken met een GK.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Chico is niet snel, maar die had ik vorig jaar in een team en toen vond ik hem erg goed. Hij heeft een sterke link met Telles.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
BohhSerie A kan natuurlijk ook gewoon.
[ afbeelding ]
Maak gewoon dit godenteam![]()
kakteam gr grquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak gewoon dit godenteamIk hou niet van Boeckenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
Lindgren, die boeck is echt een held
He POTS zag ik nou staan dat jouw favoriete club ajax isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je over de vleugelverdedigers wel tevreden bent, gewoon lekker laten staan. Je komt geen kracht tekort op het middenveld, met die midgets?komen toch helemaal niet uit het zuiden
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doen nog wel een keer een potje silvers. Mijn team poept in jouw plasbuisquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kakteam gr gr
[..]
Ik hou niet van Boecken [ afbeelding ]![]()
wauw dat is helemaal niet homoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doen nog wel een keer een potje silvers. Mijn team poept in jouw plasbuis
Ja mijn team is wel een beetje gay. Excuses. Viola kan zijn ogen niet van Pelleranus afhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wauw dat is helemaal niet homo [ afbeelding ]![]()
Jawel. Het zuiden van Noord-Holland.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He POTS zag ik nou staan dat jouw favoriete club ajax iskomen toch helemaal niet uit het zuiden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mara jelle is niet gegaan hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel. Het zuiden van Noord-Holland.diederick kwam
ff ander fotootje nemen.
eerst eens naar het TOTW kijken of er nog mooie discards in zitten
#FreeTrapz![]()
wat de neukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mara jelle is niet gegaan hediederick kwam
ff ander fotootje nemen.
5 uit 3 hier (enige spits). En ook wel net zoveel assists voor mijn gevoel. Bevalt goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe vind je Arizala? 0 uit 6 bij mij
Brizuela is ook echt een held in deze editie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valbuena en Manolev op de bank
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bakkes Sjon. Gewoon bakkes nu.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mara jelle is niet gegaan hediederick kwam
ff ander fotootje nemen.
Ik heb ook niet gevraagd om dat kutlogo in mijn bovenhoek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Per ongeluk een smleno..Mkhitaryan als spits ipv CAM gekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn NIF en TOTS (Dat was hij toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 uit 3 hier (enige spits). En ook wel net zoveel assists voor mijn gevoel. Bevalt goed.
[ afbeelding ]
Brizuela is ook echt een held in deze editie.) vorig jaar waren ook geniaal joh.
Zoiets had ik net ook. Zocht op de laatste bin van Ilsinho, kocht de goedkoopste met wat contracten erop, zette 'm in m'n team en toen zag ik dat hij CM was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Per ongeluk een smleno..Mkhitaryan als spits ipv CAM gekochtPer ongeluk perfect.
sorry man, echt sorry ik heb het niet zo bedoeldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkes Sjon. Gewoon bakkes nu.
Ik heb ook niet gevraagd om dat kutlogo in mijn bovenhoek
#FreeTrapz![]()
Ik vond die TOTS maar mehhhquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn NIF en TOTS (Dat was hij toch?) vorig jaar waren ook geniaal joh.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets had ik net ook. Zocht op de laatste bin van Ilsinho, kocht de goedkoopste met wat contracten erop, zette 'm in m'n team en toen zag ik dat hij CM was.Per ongeluk perfect.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Marcelo in de Portugese competitie lijkt me niet zo slecht trouwens, die had ik samen met die Braziliaanse linksback in gedachte voor mijn team (met de Braziliaanse keeper van Napoli), maar toen zag ik een andere mogelijkheid via Fransen
Vicente Sanchez is weer net zo'n baas als in FUT 125 op 3 loopt hij. Alvaro Gonzalez was ook een FUT 12 held van me, werd daarna gold, maar nu weer baas als silver.
![]()
Gelukkig nog geen opmerkingen over gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry man, echt sorry ik heb het niet zo bedoeld
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |