SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Geen negatieve PSN TT gunnen.
Wel fijn dat Playstation ook gewoon niets laat wetenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jaquote:
Tof, als ie weer up is potje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kevin zou ook gewoon een ps4 kopen. Het is alleen dat hij zo'n sloeberke is
Sws mensen die zeuren dat PSN 's middags om 12:07 down is. Zoek een baan ofzo, lazy thunders![]()
ALLES ROT VAN DE PIPIquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
Sws mensen die zeuren dat PSN 's middags om 12:07 down is. Zoek een baan ofzo, lazy thunders![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Tof, als ie weer up is potje?
Hopen dat dat vandaag nog gebeurd![]()
![]()
![]()
Nou bedankt he gr gr
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WHATquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou ook wel een PS4 kopen, maar no moneyz
Pack only PSV![]()
![]()
Shadow of Mordor
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou bedankt he gr gr
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zocht ik ook al naar idd. Volgens mij alleen nog skill gamesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef m25 het volgende:
Is er nou geen optie meer om te trainen? Op vrije trappe, hoekschoppen, vrij spel enz?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
EATegenstander zijn shirtje vastpakken op 25 meter, speler duikt het strafschopgebied in en penalty.
Been wegtikken net voordat je wil schieten is er dan geen![]()
![]()
niet met select in de arena?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zocht ik ook al naar idd. Volgens mij alleen nog skill games![]()
![]()
Denken dat er nog een select knopje op de DS4 zit.quote:
Werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Thad die zegt dat anderen moeten gaan werken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of je hebt gewoon vroeg weekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef Exorbitantes het volgende:
Recensie fifa 15, cijfer: 6-
http://www.insidegamer.nl(...)st-het-doel#commentsUitstekend verwoordquote:Ik trap af, ren naar het doel en scoor. De tegenstander doet hetzelfde. Ik doe het nog keer. Hij doet het nog een keer. 2-2 binnen een minuut, daar is nog geen voetbal aan te pas gekomen. Verder in de tweede helft neem ik een bal van 20 meter afstand vanuit de lucht op m’n slof, via de vingertoppen van een spectaculair snoekduikende keeper klapt het leer de kruising in. Twee minuten later, rond de 80e minuut, verschijnt die vervloekte tekst in beeld. Ik ben m’n connectie met de server kwijt. Winst weg, speeltijd weg, contracten weg, punten weg, controller kapot (). Het is één wedstrijd waarin bijna alles dat Fifa 15 is voorbij komt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?
Maar wij zijn dan ook elkaars kloonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee maar als iemand niet kan winnen, is het al gauw slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?![]()
komt nog welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die FIFA 15 echt niet zo slecht vind als iedereen hier?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind het de beste Fifa sinds 12quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Ik vind het een stuk fijner spelen dan 14 maar er blijven wel een hoop gebreken natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ik won 5x op rij en zat me op te vreten wat voor hoerenspel het is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nee maar als iemand niet kan winnen, is het al gauw slecht.
FUT vooral. H2H kan nog maar ook daar gaat teveel fout![]()
Die lat lag ook niet zo heel hoog imoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het de beste Fifa sinds 12maar eens
![]()
Jij bent dan ook altijd negatiefquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won 5x op rij en zat me op te vreten wat voor hoerenspel het is.![]()
![]()
Totaal niet. Vind het heerlijk spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook altijd negatief![]()
Weer negatiefquote:
Elke dag![]()
Het went wel. Het probleem is alleen dat als EA iets aanpakt bij FIFA (physics, verdedigen, keepers) dat het pas het 2e jaar na aanpak goed werkt.![]()
![]()
Grootste minpunten die ik kan noemen hebben niks met de gameplay te maken:
- moeilijk tegenstanders vinden in cups
- niet meer kunnen zien tegen wie je speelt (bij "players" met in het PS menu, weet niet of dat door EA of Sony komt)
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen![]()
![]()
Moet met de Share iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- niet meer kunnen zien tegen wie je speelt (bij "players" met in het PS menu, weet niet of dat door EA of Sony komt)
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen
Die review![]()
Eindelijk iemand die meer dan 2 potjes offline heeft gespeeld
![]()
![]()
EA die eerder reageren dan Sony op Sony's problemen
Elke dag![]()
Ik wacht wel op een patch voordat ik weer FUT speel. Misschien nog een keer een friendly tegen Timothy ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Het went wel. Het probleem is alleen dat als EA iets aanpakt bij FIFA (physics, verdedigen, keepers) dat het pas het 2e jaar na aanpak goed werkt.
Coop en Clubs voorlopig. Tot NBA 2k15 er is![]()
![]()
Moeilijk tegenstander in cups?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen![]()
![]()
Menu's vind ik onoverzichtelijk geworden en veel te druk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
- goals niet kunnen uploaden (of komt dat omdat ik geen facebook gelinkt heb? ), heb geen zin om met die share knop de goals uit de laatste 15 minuten te gaan knippen
Dat je bij h2h seizoenen niet meer het aantal sterren van een ploeg ineens niet meer ziet, vind ik ook nergens op slaan. Sowieso heeft Ea geen moeite in h2h gestoken volgens mij.![]()
Het grootste minpunt vind ik het verdedigen, na 60 potjes ben ik er geen centimeter beter in geworden. En ik vraag me af of je er wel beter in kan worden.![]()
Je bent dus slechtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Het grootste minpunt vind ik het verdedigen, na 60 potjes ben ik er geen centimeter beter in geworden. En ik vraag me af of je er wel beter in kan worden.
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.![]()
Dit vraagt om een 1 op 1.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent dus slecht
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.
Ajacied7 pak hem!!!1!!![]()
Ik wil graag een potje tegen jou spelen. Jij hebt geen moeite met verdedigen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent dus slecht
Verdedigen vraagt nu gewoon om andere kwaliteit die jij overduidelijk niet bezit.
Verliezer betaalt 20k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |