Wordt je Hongaars nooit zat? Nooit trek in wat anders?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond vadasmártás, een Hongaars gerecht die ik hier eerder heb beschreven. Het is vlees in een saus van ui en wortel, gepureerd. Erbij iets van aardappelen, ik weet nog niet wat.
Ik ben Hongaars en de keuken is zeer diversquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wordt je Hongaars nooit zat? Nooit trek in wat anders?
Ik vind Hollandse stamppot ook lekker maar om iedere dag stamppot te eten vind ik niks.
Vnv quiche lorraine.
Dit? Oh dat was gewoon een dagschotel met kipfilet & lam. Verder gemengde rijst en een salade en natuurlijk brood en een redbull. Smaakte allemaal wel.quote:
Nou ja ik ben Hollands maar eet lang niet altijd Hollands. Ik zie vrnml bij jou ui, tomaat, aardappel en vlees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik ben Hongaars en de keuken is zeer divers. We eten vaak genoeg stamppotten, curry's etc. Maar vlees wordt vaak op "traditionele" wijze bereid.
Eet juist dan alleen de slagroom met een bakje cappuccino het liefstquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Werd aardappelpuree met een hamkiploempia
Later vanavond een zojuist gekregen moorkop. Ben alleen niet zo'n slagroomfan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |