buggles... hmmm niet mijn favoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Borrelen met bugles en danish chef en ringlings
Ik vind alle chips lekker! Chipsverslaafd for surequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
buggles... hmmm niet mijn favo
Ringlings![]()
Quinoa, het werkt gewoon niet voor me. Heb het nu op meerdere manieren geprobeerd. Vooral de textuur staat me echt niet aan.quote:
Ik zou het wel weten!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Beker melk, sappige peer en zure appel
Vanavond misschien Chinees buffetten of anders kip, bloemkool, gebakken aardappelen, komkommersalade
Omdat het vies en giftig is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef Karzai het volgende:
Waarom kan je eigenlijk geen eikels eten?
[ afbeelding ]
Kan wel, maar dan moet je de bitterstoffen en het looizuur verwijderenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef Karzai het volgende:
Waarom kan je eigenlijk geen eikels eten?
[ afbeelding ]
Oeh lekker! Wok zequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:28 schreef Sylvana het volgende:
Net een Spicy Steak en Bacon melt bij de Subway gehad
Vanavond uit eten bij de wok
Precies dit.. wel rauwquote:
Hehe te snel met typenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies dit.. wel rauwen met zelfgemaakte gehaktbal
wat denk je van carpaccio van gerookte runder entrecote, op een bedje van ruccola, en dan gebakken kastanjechampignons, pastinaakchips, en dan dresseren met een eenvoudige vinagrette. ? ( de dressing eerst en dan de pastinaakchips, anders raken ze de crisp kwijt)quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:27 schreef Molo het volgende:
Na een weekend foie gras, truffel, eend, bouillabaise, ossenhaas, soufflé kaasjes, fruits de mer en andere Franse gerechten/hapjes nu maar thuis weer beetje 'balansen' met wat water.
Morgen maar weer eens aan de groenten
Heb nog pastinaak liggen, eens kijken of ik er een lekker soepje ofzo mee kan maken, uit de oven is ook altijd heerlijk, maar beetje voorspelbaar.
Klinkt heerlijk, maar vandaag na werk geen tijd voorquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wat denk je van carpaccio van gerookte runder entrecote, op een bedje van ruccola, en dan gebakken kastanjechampignons, pastinaakchips, en dan dresseren met een eenvoudige vinagrette. ? ( de dressing eerst en dan de pastinaakchips, anders raken ze de crisp kwijt)
zit er lekker uit , wat is het ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens de Turk aangedaan.voor de lunch
Oehhh, dat is lang geleden zeg, trek...quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Later vanavond een zojuist gekregen moorkop.
Wordt je Hongaars nooit zat? Nooit trek in wat anders?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:11 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond vadasmártás, een Hongaars gerecht die ik hier eerder heb beschreven. Het is vlees in een saus van ui en wortel, gepureerd. Erbij iets van aardappelen, ik weet nog niet wat.
Ik ben Hongaars en de keuken is zeer diversquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wordt je Hongaars nooit zat? Nooit trek in wat anders?
Ik vind Hollandse stamppot ook lekker maar om iedere dag stamppot te eten vind ik niks.
Vnv quiche lorraine.
Dit? Oh dat was gewoon een dagschotel met kipfilet & lam. Verder gemengde rijst en een salade en natuurlijk brood en een redbull. Smaakte allemaal wel.quote:
Nou ja ik ben Hollands maar eet lang niet altijd Hollands. Ik zie vrnml bij jou ui, tomaat, aardappel en vlees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik ben Hongaars en de keuken is zeer divers. We eten vaak genoeg stamppotten, curry's etc. Maar vlees wordt vaak op "traditionele" wijze bereid.
Eet juist dan alleen de slagroom met een bakje cappuccino het liefstquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Werd aardappelpuree met een hamkiploempia
Later vanavond een zojuist gekregen moorkop. Ben alleen niet zo'n slagroomfan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |