quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ze was zeker druk bezig met pizza's bakken in haar oven?
Wat ze heeeeel eng vindtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Elzewieke gaat een flink stuk van haar haar af.
Heb zelden zo'n lelijk mens gezien. Ze is zo lelijk en verrot van binnen dat evt. mooie zaken aan haar uiterlijk onzichtbaar zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Lot, maar ze is niet lelijk.
Ik denk dat dat haar wel eens heel leuk zal kunnen staan. Vooral die strakke pony moet wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Elzewieke gaat een flink stuk van haar haar af.
van buiten bont van binnen strontquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, deze heeft volgens mij iets meer klasse. Chique dame
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heb zelden zo'n lelijk mens gezien. Ze is zo lelijk en verrot van binnen dat evt. mooie zaken aan haar uiterlijk onzichtbaar zijn
Mork from ork nanoo nanoo ....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Mark: Mijn coupe mocht ik natuurlijk niet veranderen.
En 40 kilo overgewicht weg scheelt ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar wel eens heel leuk zal kunnen staan. Vooral die strakke pony moet weg
Gaat zeker leuk staan denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar wel eens heel leuk zal kunnen staan. Vooral die strakke pony moet weg
En heel sprekende ogenquote:
ja op haar nieuwe beste vriendinnen lot en lau zal ze natuurlijk nooit stemmenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Isa kennende zal ze wel weer met 3 onzinige stemmen komen
Die krijgt zo een heeeeeeeeel ander koppiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft het eerdere werk van die kapster al gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef Ransjih het volgende:
ik bespeur lichte paniek bij het kortwieken van Elze
Het was altijd al walgelijk, maar het is er niet beter op geworden.quote:
mooie meid jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:15 schreef miertje36 het volgende:
die elzewieke heeft echt mooie ogen niet normaal
Ja, eens! En dan met een kort koppie spreekt dat gezichie alleen maar meer. Het lijkt mij heel leuk!quote:
Ja die ogen doen het hemquote:
Iedereen daar krijgt salaris van Talpa.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Oekaboe het volgende:
Mark weer op de laptop , ik heb gewoon het gevoel dat hij iemand van Talpa is
vind ik wel jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ja echt een schoonheid van 130 kilo.
uhm, want gewicht heeft met schoonheid te maken, dies totaal nieuw voor me!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nee staat totaal los van elkaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
uhm, want gewicht heeft met schoonheid te maken, dies totaal nieuw voor me!
3 mag ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
2 mooie sexy mannen er in!!!! Alsjeblieft!!!
quote:
Mooier kan niet...130 kilo schoonheid....meer waar voor je geld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Of gewoon 1 keer geen labiel wijf erin die er goed uitziet, maar dat is zeker teveel gevraagd.quote:
Vind haar ook best een mooie meid, Charlotte vind ik ondanks haar rotte innerlijk ook een mooie meid. LauB vind ik echt niet mooi, maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:15 schreef miertje36 het volgende:
die elzewieke heeft echt mooie ogen niet normaal
Betalen per kilo zekerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooier kan niet...130 kilo schoonheid....meer waar voor je geld.
Zeer zeker.quote:
dan scheelt ze dus 22 jaar met ivanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat haar leeftijd niet klopt was me wel duidelijk. Maar echt overtuigd was ik toen ik het oorspronkelijke introductie filmpje van haar zag op de Utopia site waarvan de titel na 9 maanden nog steeds "Vanessa (47)" is. Met haar verjaardag zal ze nu dus 48 zijn, 10 jaar ouder dan wat ze zegt en 10 jaar jonger dan ze eruit ziet.
Volgens mij zag ik hem net.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:22 schreef chelsepels het volgende:
De ladies-night-Beppies zijn er, zou Daan een bloemetjesjurk aan hebben en er gewoon tussen lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |