Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ik waarschuw je. Geen sex op de 1e date.
Je krijgt er wel hele leuke kinderen van hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar wordt je zwanger van. Schijnt
Hij wordt ook steeds leuker!quote:
Zeg mevrouw de moederator. Dat bepalen wij nog altijd zelf wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik verwacht dat Amaranta en Groofsken zich op zich niet samen voortplanten. Zélfs niet met seks op de eerste date.
haha. Ach ja, docenten zijn net mensenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Er werd mij laatst door leerlingen verteld dat ze een collega van mij op Tinder waren tegengekomen.Jonge jongen nog, maar toch...
ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe jullie die eishake gaan maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg mevrouw de moederator. Dat bepalen wij nog altijd zelf wel.
![]()
Tja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Er werd mij laatst door leerlingen verteld dat ze een collega van mij op Tinder waren tegengekomen.Jonge jongen nog, maar toch...
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe jullie die eishake gaan maken.
Zolang je niet te dicht bij je werk woont merken ze er ook niets van. En ze reageerden er ook niet echt lullig op, ze beseften misschien eens dat docenten ook mensen zijn..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja.
Lastige kwestie. Hij heeft ook recht om op Tinder te gaan...
Met als gevolg dat je een leerling tegen kunt komen....
Super!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Goed nieuws!! http://www.nvom.nl/langer(...)moeders-is-een-feit/
munster?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Welke kerstmarkt is echt een aanrader?
Koln en aachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Welke kerstmarkt is echt een aanrader?
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Vond Blue Lagoon ook wel tof. Een soort voorlichtingsfilmpje van 2 uur
Dank je wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:21 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe minineefje Bar!
ja dat hebben ze beide al gehad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Bar! Hopelijk blijft het goed gaan met je neefje!
Hebben grote broer en zus de waterpokken al gehad? Anders worden ze zo weer weggestuurd.
h&m verkoopt vanaf maat 44. En Prenatal heeft volgens mij ook een prematurenlijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ja dat hebben ze beide al gehad.
we zijn alleen dringend opzoek naar kleine maatjes kleding.
The holiday!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:08 schreef Gaoxing het volgende:
Dames, wat is de ultieme chickflick die ik vanavond met m'n twaalfjarige moet gaan kijken? Ze verheugt zich hier al een maand op, denk ik: broertje op kamp, papa weg (nou ja, eigenlijk niet want door mijn voet heeft hij zijn reis uitgesteld, maar hij wil wel even meespelen en doen alsof hij moet overwerken), en wij met z'n tweetjes op de bank met een portie sushi en een filmAlleen zouden we normaal gesproken samen een dvd uitzoeken, maar dat is er niet van gekomen.
Ok Dank je wel zal eens kijken of ik eerdaags nog naar België of door de tunnel geraak. En anders van het weekend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
h&m verkoopt vanaf maat 44. En Prenatal heeft volgens mij ook een prematurenlijn
Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |