Lekker man!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik energydrank wel zulk ranzig spul dat ik dat inderdaad niet in huis wil hebben, en überhaupt niet snap waarom mensen die rotzooi drinken.
veel pleziee. De zon straalt hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef Moppert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wij zijn onderweg naar Drievliet.volgens mij gaat het echt heerlijk weer worden vandaag
![]()
ik heb het nog nooit gedaan nee. ik was alleen af en toe de kattenbak uit en dat doe ik buiten. nooit in de wasbakquote:
hier ook stralende zon, ik zit de komende drie uur in een sporthalquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:01 schreef livelink het volgende:
Hier is het kil en mistig. Ik wil ook zon.
quote:
zon sneeuw en warmquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:01 schreef livelink het volgende:
Hier is het kil en mistig. Ik wil ook zon.
Toch wel een bijzondere werkplek waar jij werkt. Lijkt me best apart.quote:
Wat leuk! Hallo herfst!quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:48 schreef livelink het volgende:
Het is hier trouwens ook nog goed gekomen met de zon. Ik ben met oudste kastanjes gaan zoeken. Ze heeft de liefde voor de herfst van mij geërfd, getuige dit schilderijtje dat ze gisterenavond heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het niet evolueren naar Home Sweet Homequote:
Ik ga ervanuit dat eenmalig geen ernstige schade berokkent aan de opvoedingquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet evolueren naar Home Sweet Home![]()
Het klinkt lekker jouw recept. En af en toe onpedagogisch bezig zijn moet kunnen. Het wordt pas problematisch als ze voortaan alleen maar wat eten als ze een smakwedstrijd mogen houden. Dan realiseer je je dat je ergens de verkeerde afslag hebt genomen.
Oh, nu snap ik hemquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij komt uit het gerdatopic
zegt dat genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |