abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145429190
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:01 schreef GhpH het volgende:

[..]

Lees waar het over gaat en verdiep je of comment niet meer terug. Elke vorm van inhoudsloze comment zet je jezelf alleen nog meer mee voor schut Hoink.
Wat je met je vorige opmerking impliceerde is dat Duitsland nadat het Nieuw-Frankrijk is geworden nooit meer geprobeerd heeft West-Polen heeft aangevallen.

Beetje vreemde verwijzing niet?
pi_145429302
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat je met je vorige opmerking impliceerde is dat Duitsland nadat het Nieuw-Frankrijk is geworden nooit meer geprobeerd heeft West-Polen heeft aangevallen.
Beetje vreemde verwijzing niet?
Nee je bent nu 2 verhalen door elkaar aan het gooien. Maar dat heb je al eerder gedaan (of was dat voederbietel, toch 2 handen op een buik) om mijn stelling onder me uit te trekken.

Hierdoor zie ik geen logica om met jou verder te praten.

Wederom peace out oO<
pi_145429805
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:34 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee je bent nu 2 verhalen door elkaar aan het gooien. Maar dat heb je al eerder gedaan (of was dat voederbietel, toch 2 handen op een buik) om mijn stelling onder me uit te trekken.

Hierdoor zie ik geen logica om met jou verder te praten.

Wederom peace out oO<
Dat doe je toch echt zelf. Copthorne heeft het met jou over het verspelen van recht op land na gewapend conflict, waarop jij antwoord dat het net zo goed Nieuw-Frankrijk had kunnen worden.
Daar reageert TwentyFourr op dat de Duitse bevolking het nooit zou hebven geaccepteerd dat het Nieuw-Frankrijk zou worden, waarop jouw antwoord is: ze hebben toch nooit meer West-Polen aangevallen? :')
Om deze zin enigszins kloppend te laten lijken moet je er vanuit gaan dat Duitsland Nieuw-Frankrijk is geworden. Want hoe die opmerking anders enige relevantie moet krijgen is mij vreemd.

Daarbij is het een enorm zwaktebod gewoon maar te bleren dat de ander je niet snapt terwijl je opgeschreven gedachtegang onlogisch blijkt te zijn.
pi_145430996
_O_ Israël _O_
AFCA
✯ ✯ ✯
pi_145435800
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf. Copthorne heeft het met jou over het verspelen van recht op land na gewapend conflict, waarop jij antwoord dat het net zo goed Nieuw-Frankrijk had kunnen worden.
Daar reageert TwentyFourr op dat de Duitse bevolking het nooit zou hebven geaccepteerd dat het Nieuw-Frankrijk zou worden, waarop jouw antwoord is: ze hebben toch nooit meer West-Polen aangevallen? :')
Om deze zin enigszins kloppend te laten lijken moet je er vanuit gaan dat Duitsland Nieuw-Frankrijk is geworden. Want hoe die opmerking anders enige relevantie moet krijgen is mij vreemd.
Daarbij is het een enorm zwaktebod gewoon maar te bleren dat de ander je niet snapt terwijl je opgeschreven gedachtegang onlogisch blijkt te zijn.
Nee je moet het als volgt zien:

Duitsland had net zo goed Nieuw-Frankrijk kunnen zijn, als Frankrijk door had geroofd.

Verhaal compleet, volgend verhaal.

Palestijnen willen zijn niet content dat Israël stukken land terug eist, Palestina gaat in de strijd. (Hoewel ze in een beduidende militaire minderheid zijn). Dat was hetgeen ik vergelijkte met de herinname van West-Polen. "Niew-Frankrijk" had niets met die vergelijking te maken ;)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:08:33 #131
395200 deadprez
One more rail
pi_145435910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Duitsland had net zo goed Nieuw-Frankrijk kunnen zijn, als Frankrijk door had geroofd.
Palestijnen willen zijn niet content dat Israël stukken land terug eist, Palestina gaat in de strijd. (Hoewel ze in een beduidende militaire minderheid zijn). Dat was hetgeen ik vergelijkte met de herinname van West-Polen. "Niew-Frankrijk" had niets met die vergelijking te maken ;)
Vergelijkte, serieus?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_145436131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:05 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar die opmerking gebruikte je welzeker als antwoord op een opmerking over Nieuw-Frankrijk. :')

Daarbij zie ik geen enkele vergelijking tussen het verzet van Palestina tegen de inname van hun grondgebied?
pi_145436168
Snap je uberhaupt zelf wel wat je het grootste gedeelte van de tijd uitkraamt?
pi_145436189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vergelijkte, serieus?
In hoeveel talen kan jij het werkwoord 'vergelijken' zeggen zonder google translate :') laat staan vervoegen.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:16:38 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_145436216
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
In hoeveel talen kan jij het werkwoord 'vergelijken' zeggen zonder google translate :') laat staan vervoegen.
Kun je wel weer tof gaan doen dat je Scandinavisch bloed hebt, maar ik geloof dat jij een gymnasiumdiploma hebt. Dan mag je toch godverdomme wel verwachten dat dit soort fouten niet gemaakt worden.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_145436220
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:15 schreef hoink581 het volgende:
Snap je uberhaupt zelf wel wat je het grootste gedeelte van de tijd uitkraamt?
Tenminste heb ik geldige vergelijkingen. Jij trekt alleen dingen in twijfel zonder zelf materiaal aan te voeren. Typisch pro-palestina.

oO<
pi_145436252
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je wel weer tof gaan doen dat je Scandinavisch bloed hebt, maar ik geloof dat jij een gymnasiumdiploma hebt. Dan mag je toch godverdomme wel verwachten dat dit soort fouten niet gemaakt worden.
VWO diploma in de wetenschap. Die kent geen spelfouten en is een universele taal.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:18:16 #138
395200 deadprez
One more rail
pi_145436284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
VWO diploma in de wetenschap. Die kent geen spelfouten en is een universele taal.
Nog steeds wel een beetje treurig.
Stop the violence
Down with the hate
pi_145436312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds wel een beetje treurig.
Boeiend. Als ik een thesis schrijf zal ik er wel op letten, voor de rest boeit het me vrij weinig.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:21:06 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_145436373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Boeiend. Als ik een thesis schrijf zal ik er wel op letten, voor de rest boeit het me vrij weinig.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_145436447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef GhpH het volgende:

[..]

Tenminste heb ik geldige vergelijkingen. Jij trekt alleen dingen in twijfel zonder zelf materiaal aan te voeren. Typisch pro-palestina.

oO<
Een geldige vergelijking? Je vergelijkt Palestina met nazi-Duitsland.

En dit mag ik niet in twijfel trekken? Daarbij trok ik je manier van redeneren in twijfel, de helft van de tijd klopt het gewoon niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2014 20:23:15 ]
pi_145436503
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een geldige vergelijking? Je vergelijkt Palestina met nazi-Duitsland.
En dit mag ik niet in twijfel trekken? Daarbij trok ik je manier van redeneren in twijfel, de helft van de tijd klopt het gewoon niet.
En waarom zou ik die 2 niet mogen vergelijken? De situaties berusten nagenoeg op eenzelfde principe. Daarbij geef je nooit feedback. Alleen 'dit is fout' en niet in de aard van "dit is een foute vergelijking want ..."
pi_145436887
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:24 schreef GhpH het volgende:
En waarom zou ik die 2 niet mogen vergelijken? De situaties berusten nagenoeg op eenzelfde principe. Daarbij geef je nooit feedback. Alleen 'dit is fout' en niet in de aard van "dit is een foute vergelijking want ..."
Eenzelfde situatie? :')

Ten eerste is Duitsland nooit gekoloniseerd door de geallieerden na de oorlog. Zowel Oost- als West-Duitsland heeft altijd zijn eigen regering gehad. Daarbij is West noch Oost ooit beroofd van hun huidige land. Er is dus nooit behoefte geweest om in opstand te komen omdat er geen kwestie is van serieuze onderdrukking.
pi_145436982
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eenzelfde situatie? :')
Ten eerste is Duitsland nooit gekoloniseerd door de geallieerden na de oorlog. Zowel Oost- als West-Duitsland heeft altijd zijn eigen regering gehad. Daarbij is West noch Oost ooit beroofd van hun huidige land. Er is dus nooit behoefte geweest om in opstand te komen omdat er geen kwestie is van serieuze onderdrukking.
Ik denk dat jij een cartograaf moet gaan bezoeken en een mooie kaart vragen van de anschluss.

Ziet dit uit als huidig Duitsland?
pi_145437073
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een cartograaf moet gaan bezoeken en een mooie kaart vragen van de anschluss.

Ziet dit uit als huidig Duitsland? [ afbeelding ]
Volgens mij had ik het over het einde van WOII, niet WOI.

Al blijft die vergelijking ook nogal vreemd. Polen is in dit geval dan Israel of Palestina? :')

Wat is volgens jou de overeenkomst?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2014 20:47:15 ]
pi_145438174
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het over het einde van WOII, niet WOI.
Al blijft die vergelijking ook nogal vreemd. Polen is in dit geval dan Israel of Palestina? :')
Wat is volgens jou de overeenkomst?
Ten eerste, dat is het deel dat Duitsland zich toegeëigend had, wat het volgens jou niet had gedaan. Dit gebied heeft Duitsland later onder dwang af moeten staan. Dit heeft Palestina ook moeten doen. Duitsland ging daar niet tegen in wetende dat ze zouden verliezen.

Palestina doet dit wel en rekent op traantjes uit het westen. Mooi geprobeerd.
pi_145438757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is het deel dat Duitsland zich toegeëigend had, wat het volgens jou niet had gedaan. Dit gebied heeft Duitsland later onder dwang af moeten staan. Dit heeft Palestina ook moeten doen. Duitsland ging daar niet tegen in wetende dat ze zouden verliezen.
Palestina doet dit wel en rekent op traantjes uit het westen. Mooi geprobeerd.
Maar heeft Palestina dat gebied onrechtmatig verkregen zoals nazi-Duitsland?
pi_145442979
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar heeft Palestina dat gebied onrechtmatig verkregen zoals nazi-Duitsland?
Deels.

Israël ging namelijk akkoord met de voorstellen van de VN maar Palestina niet. Had Palestina dat akkoord geaccepteerd hadden ze nu voldoende lebensraum en dan had Israël hen wél als staat/land erkend.
pi_145443534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

Deels.

Israël ging namelijk akkoord met de voorstellen van de VN maar Palestina niet. Had Palestina dat akkoord geaccepteerd hadden ze nu voldoende lebensraum en dan had Israël hen wél als staat/land erkend.
Hoezo deels? Een bestaand mandaat gebied wordt herverdeeld en dat is vergelijkbaar met het terugvorderen van onrechtmatige oorlogsbuit?

Als de EU Vlaanderen zou herverdelen en 50% aan immigranten terwijl zij 30% van de bevolking beslaan, zou jij dat terecht vinden?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 00:02:18 ]
pi_145443570
Waarom open je om de week een topic over Israël, Gaza, IS etc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')