Dan heeft hij nog een set nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
Als Wade deze leg pakt wint hij de match
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
James Wade wel hoe hij Phil moet verslaan.
Boeiend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik wilde ook dat Phil Taylor ramhard mis zou gooien, maar toch vind ik dat boegeroep maar jammerlijk, zou je niet bij de BDO zien.
daarom zitten alle professionals bij PDCquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik wilde ook dat Phil Taylor ramhard mis zou gooien, maar toch vind ik dat boegeroep maar jammerlijk, zou je niet bij de BDO zien.
Bij de BDO is het net alsof het een begrafenis is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
Bij BDO zitten ze er voor het darten, bij PDC zit het publiek zichzelf te vermaken door maar wat te zingen en darters uit hun spel te halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij de BDO is het net alsof het een begrafenis is.
Als een 9-darter mislukt volgt er enkele secondes boe-geroep. Als je dat niet gemerkt hebt heb je oorwarmers op gehad.quote:
Als jij de strekking ervan niet begrijpt, ben je wel erg kortzichtig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als een 9-darter mislukt volgt er enkele secondes boe-geroep. Als je dat niet gemerkt hebt heb je oorwarmers op gehad.
Dat boe geroep na een gemiste 9-darter is natuurlijk ook niet serieus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bij BDO zitten ze er voor het darten, bij PDC zit het publiek zichzelf te vermaken door maar wat te zingen en darters uit hun spel te halen.
Als een 9-darter mislukt zijn ze bij de BDO aan het klappen, dit doen ze bij de PDC ook alleen gaat er dan boe-geroep aan vooraf.
Welke strekking? Leg me dat dan uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij de strekking ervan niet begrijpt, ben je wel erg kortzichtig.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als een 9-darter mislukt volgt er enkele secondes boe-geroep. Als je dat niet gemerkt hebt heb je oorwarmers op gehad.
Geeft wel enigszins het verschil weer tussen supporters van de PDC en de BDO.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat boe geroep na een gemiste 9-darter is natuurlijk ook niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |