quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:45 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog volhouden dat ze gewoon goed is in haar hoofd...
misschien heeft ze nog een kans als ze de drugs laat voor wat het is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:38 schreef pokkerdepok het volgende:
gestopt met haar medicijnen, weer helemaal gestoord.
ik vind het ook triest. ik denk niet dat die ooit nog beter wordt.
Meer, plus fillmpje: http://www.tmz.com/2014/1(...)spital-5150-parents/quote:Amanda Bynes just arrived in L.A. and went directly to a hospital outside L.A. ... where doctors placed her on an involuntary psychiatric hold.
We're told Amanda thought a car service was taking her to The London Hotel where her parents and their attorney were going to meet her. In fact the parents had made arrangements with the car service to take her to a Pasadena hospital instead ... where their lawyer, Tamar Arminak, was waiting with doctors.
ja misschien, weer helemaal overnieuw beginnen.. :/quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien heeft ze nog een kans als ze de drugs laat voor wat het is.
quote:'Amanda Bynes opgenomen in afkickkliniek'
Amanda Bynes is opgenomen in een afkickkliniek in Los Angeles. Dat schrijft het tijdschrift People.
Het zou niet gaan om een vrijwillige opname. Volgens doktoren zou Bynes een gevaar voor zichzelf of voor anderen kunnen zijn, daarom wordt de actrice voor 72 uur vastgehouden in de kliniek. Dat verblijf van Bynes zou kunnen worden uitgebreid tot twee weken.
De opname komt kort nadat de 28-jarige actrice op Twitter schreef dat ze door haar vader seksueel mishandeld zou zijn. Later nam de actrice de woorden alweer terug. "Mijn vader heeft deze dingen nooit gedaan. Door de microchip in mijn hoofd zei ik dit allemaal, maar hij is diegene die de chip bij mij heeft laten plaatsen."
Ik heb eens ergens gelezen dat ze een tijdje anorexia had en dit een foto was uit die periode, dus een slecht voorbeeldquote:
Oh hehequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat ze een tijdje anorexia had en dit een foto was uit die periode, dus een slecht voorbeeld
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:45 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog volhouden dat ze gewoon goed is in haar hoofd...
Ik vind het eigenlijk wel sneu dat iemand zo gek kan worden. Ik ken gelukkig niemand uit mijn omgeving die zo is, maar volgens mij kun je haar het niet eens kwalijk nemen. Maar wtf hoe komt het dat ze zo is geworden?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:18 schreef Marrije het volgende:
Arm kind, slachtoffer van een microchip in dr hoofd.
Whahahahahaaajajajja! Wat ze doet bij die beveiliger en hoe ze danst 😂. Ik denk dat ze onder invloed is en dat ze daar forever gek door is geworden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Copycat het volgende:
What the freaky fuck?
http://www.tmz.com/videos/0_6qy7onm5/
Stoppen met haar medicatie toen het conservatorschap van haar ouders verviel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:24 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel sneu dat iemand zo gek kan worden. Ik ken gelukkig niemand uit mijn omgeving die zo is, maar volgens mij kun je haar het niet eens kwalijk nemen. Maar wtf hoe komt het dat ze zo is geworden?!
Wie?!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef Syb.ren het volgende:
Hoop niet dat die Sam Lutfi zich hier nu mee gaat bemoeien, dan is ze volgens mij nog verder van huis
die wakko die britney spears had "geholpen" weer op het rechte pad helpen enzo.. ze hadden ook wat mekaar.. relatie ofzoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |