SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik heb het nog nooit gegeten, want hij nodigt me niet uit en zijn recept is geheim.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echte grunningers eten nasi van johannes
Spijtig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, want hij nodigt me niet uit en zijn recept is geheim.
Je moet ook pas een dutje doen `als' je moe bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef JanCees het volgende:
Ik ging net een dutje doen en nu ben ik moe
Ik doe anders nooit dutjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook pas een dutje doen `als' je moe bent
Ik ook niet. Zou echt niet kunnen slapen overdagquote:
Ik ook niet maar deze week elke keer half 6 opgestaan dus was nu wel wat moequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou echt niet kunnen slapen overdag
Begrijpelijk. Nu heb je weekend gelukkigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet maar deze week elke keer half 6 opgestaan dus was nu wel wat moe
Wat is de nieuwe shelockquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
oooh met nieuwe sherlock zie ik dat ze hebben lopen roddelen over grtd in relatie sc !!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
oooh met nieuwe sherlock zie ik dat ze hebben lopen roddelen over grtd in relatie sc !!!!!!!!!!
Morgenavond verjaardagfeest en zondagavond uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nu heb je weekend gelukkig
Nog wat op de planning?
Doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
quote:
quote:als je geen account hebt kun je deze aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd
Functioneert godverdomme.quote:Deze tool is een tijdelijk alternatief voor de Sherlock! tool op FOK! welke momenteel niet functioneerd.
Ja. Ik ben niet blindquote:
Wees blij dat we tegen jou ga weg zeggenquote:
Ik krijg geen dmquote:
wtfquote:
binnen tien minutenquote:
Ah, ik heb hem alquote:
zo ongeduldig pffffquote:
ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]Hugecooll's grote teen is leuker dan jij bent.
Mijn kamer stinkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
het is heel koud in mijn kamer maar als ik de verwarming aan doe wordt het muf
ja dat wil ik dus nietquote:
Ook raam open doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
het is heel koud in mijn kamer maar als ik de verwarming aan doe wordt het muf
ik ben een fokvriendje van sofquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "supersof" van 09-10-2014
nr / aantal topics / gebruiker
01 4 Paxcon
01 4 Kaneelstokje
01 4 Toto69
01 4 2Happy4U
01 4 johannes_vermeer
01 4 JanCees
01 4 Fok-it
08 3 Fera
08 3 Mortaxx
08 3 Fylax