Heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou sowieso niet in Peking willen zijn.
Ik kan geen chinees enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een week naar San Fransisco!
PowNewsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:28 schreef d4v1d het volgende:
Die woordvoerder en die supermarktmanager van Albert Heijn op het PowNews_!! Wat een zielige bedoeling.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ball so hard, motherfuckers wanna fine me.
That shit cray
Dikke swag Gquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ball so hard, motherfuckers wanna fine me.
That shit cray
dat is jouw meningquote:
Niggas in Parisquote:
daar zijn er best veel jaquote:
Ik nietquote:
Ja, dat weet ik toch niet, ben er nog nooit geweest.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet, ben er nog nooit geweest.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet, ben er nog nooit geweest.
Iksdie iksdie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
* d4v1d geeft ducttape en lijm xd xd
quote:
quote:
XDXDDXXD thx man roflquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
* d4v1d geeft ducttape en lijm xd xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
Wat
M'n baas komt net aanlopen met een pistol cup voor een collega en mij;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Doe ik ook niet, gebruik het daarom maar overal voor zodat het geen waarde meer heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het begrip 'hipster' helemaal begrijpt maar oké
#hipsterquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het begrip 'hipster' helemaal begrijpt maar oké
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef Ro-ald het volgende:
''Misdaadprogramma Opsporing Verzocht moet op last van de overheid en de NPO minder Marokkaanse en allochtone verdachten tonen. Dat stellen enkele anonieme politiemedewerkers.''![]()
''Misdaadprogramma Opsporing Verzocht moet op last van de overheid en de NPO minder Marokkaanse en allochtone verdachten tonen. Dat stellen enkele anonieme politiemedewerkers.''![]()
Ribjensquote:
Dan haal je het opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wel zin in opzich maar heb even geen geld voor thuisbezorgd ofzoiets
Ik had de mijn originele perongeluk verwijderd. Die heb ik wel weer terug. maar deze heeft LB gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is er met je UI gebeurd trouwensToch een andere genomen?
zieker een boertjenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Sommige berichten die je tegenkomt op facebook zijn echt ernstig.
"ZO DER NET OP DE DIJK,BLIJFT MOOIE PLAATS ."
Ten eerste ''zo der net''?
Ten tweede SCHREEUW NIET ZO GODVERDOMME!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had de mijn originele perongeluk verwijderd. Die heb ik wel weer terug. maar deze heeft LB gemaakt
Wat de neuk staat hier?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Sommige berichten die je tegenkomt op facebook zijn echt ernstig.
"ZO DER NET OP DE DIJK,BLIJFT MOOIE PLAATS ."
Ten eerste ''zo der net''?
Ten tweede SCHREEUW NIET ZO GODVERDOMME!
Jawelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo erg is 't nou ook weer niet.
Je kan er niet uit opmaken dat iemand zonet op de dijk was, en het een mooie plaats blijft vinden?quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme waarom stel ik altijd alles uit
Het kwartje valt nu pas bij "zo der net"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er niet uit opmaken dat iemand zonet op de dijk was, en het een mooie plaats blijft vinden?
Oh valt wel mee denk ikquote:
Dankjequote:
Ik ben er twee keer geweest.quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)chool-voorburg-.htmlquote:
Ik zou hier wat aan doen Surgequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou hier wat aan doen Surge
Jij bent geniaal. Tips?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou hier wat aan doen Surge
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef bondage het volgende:
Ff spammen: https://www.thuisserver.net/mycroft
Tijdelijke vervanging voor Sherlock.
Zeg iets over z'n schattige stemquote:
gr gr aus het Helderse.quote:
True truequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Het Sherlock nr2 noemen is ook zo saai
Neem aan dat je nu niet rijdt?quote:
Tuurlijk wel, FOK! en autorijden kan prima samen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neem aan dat je nu niet rijdt?
Want jij kan zo goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, FOK! en autorijden kan prima samen.
Bbq was vroeger een vrouw genaamd wokquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Want jij kan zo goed multitasken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Bbq was vroeger een vrouw genaamd wok
Mijn mailquote:
Uhuquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Want jij kan zo goed multitasken
Ben je nooit de bob met stappen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
Nee had daarvoor al auto gereden.Voor het eerst sinds een jaar in het donker ofzo.
Was wel even wennen.
Ik wel. Heb vanavond ook geen bier gehad op kantoor. Kan bier makkelijk afslaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd nooit voor Bob kunnen spelen
Heb je een jaar lang gelest????quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb vanochtend net m'n rijbewijs opgehaald.
Teveel.. Heb ook twee tussenstops gehad. Ben nu 23. Op m'n 18e begonnen met rijden, en inmiddels wel drie lespakketten er doorheen gereden denk ik..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoeveel lessen had je nodig?
Hoe oud ven je?
Beter dan een onzeker iemand met niet voldoende vaardigheden maar een rijbewijs in de hand te drukken om je slagingspercentage hoog te houden..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel.. Heb ook twee tussenstops gehad. Ben nu 23. Op m'n 18e begonnen met rijden, en inmiddels wel drie lespakketten er doorheen gereden denk ik..
Ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel. Heb vanavond ook geen bier gehad op kantoor. Kan bier makkelijk afslaan.
Ooh dat valt nog mee me ex heeft er 100 gehad ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel.. Heb ook twee tussenstops gehad. Ben nu 23. Op m'n 18e begonnen met rijden, en inmiddels wel drie lespakketten er doorheen gereden denk ik..
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter dan een onzeker iemand met niet voldoende vaardigheden maar een rijbewijs in de hand te drukken om je slagingspercentage hoog te houden..
Snap ik ook wel, jij drinkt zo'n beetje dagelijks. Als je dan opeens moet stoppen krijg je afkickverschijnselen.quote:
Ik bedoelde drie lespakketten hè, dat zijn 30 lessen per pakket.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh dat valt nog mee me ex heeft er 100 gehad ofzo
Dat is odd ook het nadeel van rijden zonder rijbewijsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
InderdaadKreeg tijdens m'n examen ook wel te horen van m'n examinator dat hij kon zien dat ik al zo lang reed.
Ik had al bepaalde gewoontes die hij bij 'nieuwe' lessers nooit ziet..
Was eigenlijk een slecht teken, maar ik vond het wel leuk klinken.
Ja iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, jij drinkt zo'n beetje dagelijks. Als je dan opeens moet stoppen krijg je afkickverschijnselen.
Mja, die gewoontes krijg je ook wel met je rijbewijs. Sneller zelfs. Dan zit er niemand naast je om je op die fouten te wijzen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat is odd ook het nadeel van rijden zonder rijbewijs
Idem. 't is dat we nu weer op kantoor drinken, verder drink ik nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dagelijks drinken kan ik mij echt niet voorstellen bij mijzelf. Laatste keer dat ik gedronken heb nu is rond de 20augustus met Decibel.
Maar heb ook wel eens gehad dat ik 2 en half jaar niets dronk. (alcohol)
Ik loogquote:
Vreselijk die mensen. Al is het ook wel lastig omdat het zo normaal is om te drinken.. vrijdagmiddag borrel, kerstborrel etc.. Terrasje pakken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar als ik ga stappen wil ik sowieso wel drinken eigenlijk.nuchter blijven zou me dan niet lukken.
Dan maar met OV/taxi. Onder invloed achter het stuur kruipen zal ik nooit gaan doen.
't is ook vrij normaal om dan gewoon ipv. een biertje dan gewoon een colaatje te bestellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreselijk die mensen. Al is het ook wel lastig omdat het zo normaal is om te drinken.. vrijdagmiddag borrel, kerstborrel etc.. Terrasje pakken.
Ik om 21:47quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en ik ga dagelijks om 22:00 al naar bed.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
Kreeg vanmiddag ook al rare gezichten waarom ik geen bier dronk. En dan meteen "Ah joh, één biertje kan wel toch, daar merk je niks van.".
Neuh.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar schijnt weer iets met groepsdruk te maken te hebben.
Ik heb een goed dagelijkse ritmequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, jij wint.
Maar ik sta elke ochtend om 05:00 op.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ra2 online, 63 mensen online
Was ik maar miljardair dan zou ik een remake laten maken.
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een goed dagelijkse ritme
Volgens mij nog wel ergens liggen ja. Zal wel even kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
installeer ookheb je nog een key?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel ergens liggen ja. Zal wel even kijken
Vergeef mijquote:
quote:
's weekend mag het wel even toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook gamen maar dat ik echt geen goed plan
En dan "oh kut, 2 dagen voorbij"quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
's weekend mag het wel even toch.Even.
Maar ik ken jou welquote:
Oeh jouw naam komt me soort van bekend voor.quote:
Nou bij deze, aangenaamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh jouw naam komt me soort van bekend voor.
Ik ben al te lang niet meer in ONZ geweest....quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan "oh kut, 2 dagen voorbij"
Nee ik ken mezelf, is ook zo met series
Jouw naam komt me ook nog wel vaag bekend voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben al te lang niet meer in ONZ geweest....
super vet pro cool manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was vroeger vet pro banner designer voor op mafia-spelletjes.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was vroeger vet pro banner designer voor op mafia-spelletjes.![]()
[ afbeelding ]
Nee? Ik heb gewoon via XWIS geinstalleerd: http://xwis.net/downloads/Red-Alert-2-Multiplayer.exequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je zeker via Hamachi en bende gaan spelen? Krijg nu al fouten over registry crap.
Ja hoorquote:
Oja ha haquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen waren toen ook helemaal the shit
Oh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee? Ik heb gewoon via XWIS geinstalleerd: http://xwis.net/downloads/Red-Alert-2-Multiplayer.exe
Heb alleen connection problemen als de Win firewall aanstaat
Wat doen jullie dan zoal?quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen waren toen ook helemaal the shit
wordquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Kerel verslagen, wordt meteen cheater genoemd
Jawel werkt ook wel maar duurt onnodig lang. Nederlandse gast doet het beheer nu en hebben best wat gesleuteld aan het netwerk en de game en hebben een uitgeklede versie gemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Ik heb hier dus gewoon een installatie klaar staan, maar dat werkt dus blijkbaar niet.
Dat vond ik juist leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel werkt ook wel maar duurt onnodig lang. Nederlandse gast doet het beheer nu en hebben best wat gesleuteld aan het netwerk en de game en hebben een uitgeklede versie gemaakt
Dan hoef je niet te luisteren naar "In 1955 Albert Einstein invented the Chronosphere.. "
Praten?quote:
Wat een complimentquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Kerel verslagen, wordt meteen cheater genoemd
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die filmpjes waren heel tof jamaar niet als je het spel al 15x geinstalleerd hebt
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:35 schreef Ezechielk het volgende:
Goedenavond, wie heeft momenteel de macht over het mengpaneel?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geo mengt op dit moment als een malle.
Fawaka herenquote:
Tanyaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Sowieso ook tijdens single playerDie verhaallijnen en filmpjes
Goed hoor, studeer nu Communicatiemanagement en dat bevalt me goed. Wel druk maarjaquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sexy altijd kippenvel op die billen
Er zijn helemaal geen vrouwen op het internet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zijn ook geen andere vrouwen in dit topic
Waarom post ik hier
Is dat een vereisten dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zijn ook geen andere vrouwen in dit topic
Waarom post ik hier
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
Gadverdamme wat is Smirnoff puur smerig.![]()
![]()
![]()
quote:
Je moet hem wel op compatibility mode zetten voor XP SP3 + Aanvinken om te starten met Admin rightsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Krijg hem niet aan de praat hier.Zal nog wel een keer opnieuw proberen.
Nu welquote:
Kan mijn piemel wel even tussen mijn benen doen en zeggen dat die man hierboven sexy is.. of is dat niet genoeg voor je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |