Eh, wat?quote:
Je UI is wel van toepassing hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisquote:
Niet zo mekkeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je UI is wel van toepassing hier.
Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
[..]
Niet zo mekkeren.
hele verhalen typenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Right match is definitief exit, typ je een heel verhaal en dan totaal niet inhoudelijk reageren.
#dantognietjoh.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
[..]
Niet zo mekkeren.
Ze vraagt er toch zelf naar? Vraag het dan niet als je toch niet geinteresseert bent en totaal niet inhoudelijk erop in wil gaan.quote:
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtigerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?
ah ok! Klinkt goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger
Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
Niet zo mekkeren.
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger
Iddquote:
denk t jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps?
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo?
Kan hij goed neuken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps?
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo?
quote:
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan
Kenner gespotquote:
Geen last van...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, het jammerlijke is dat op die eerder genoemde apps heel veel minderjarige meisjes zitten.
Heb al regelmatig een profiel nagekeken omdat ik twijfelde, en wat denk je ? Ja hoor, staat er: Ik ben eigenlijk 14, 15, 16, 17Godvedomme. Heb ik mijn abo bij Martijn net opgezegd
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |