Dat is waar, die waren niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TC
Kost alleen meer tijd omdat je door alle tuinbroeken en pittige korte kapsels heen moet swipenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
..en je Fax heetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhand
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor!
Aan de vrouw kun je niks veranderen. Aan jezelf en je eigen instelling wel. En dan verandert je omgeving vanzelf langzaam mee, want dat is nu eenmaal hoe die shit werkt. Maar goed ik heb een deja vu dus ik houd m'n bek al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.
Maar dat is evengoed geen rede om zo te doen natuurlijk. Gewoon doorswipen dus Fax
Ja maar ze doen tot nu toe allemaal zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.
Maar dat is evengoed geen rede om zo te doen natuurlijk. Gewoon doorswipen dus Fax
Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Aan de vrouw kun je niks veranderen. Aan jezelf en je eigen instelling wel. En dan verandert je omgeving vanzelf langzaam mee, want dat is nu eenmaal hoe die shit werkt. Maar goed ik heb een deja vu dus ik houd m'n bek al.
Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ze doen tot nu toe allemaal zoOf ze zeggen niks meer, of ze verdwijnen
Dat het kutwijven zijn was ik al achter jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinkt
Jij inmiddels alweer aan het swipen geslagen?
[..]
Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
Wel vreemd dat ze dan alsnog lang is gekomen. Maar wel duidelijk nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Hinder het volgende:
Zoals verwacht, kwam de date toch nog langs vanmiddag. Ik vroeg naar een vervolg, en toen werd het lastig en moeilijk, maar het lag niet aan mij. Precies wat dus al doorschemerde. Jammer maar helaas. En door.
Wel geneukt? Of dat ook niet eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Hinder het volgende:
Zoals verwacht, kwam de date toch nog langs vanmiddag. Ik vroeg naar een vervolg, en toen werd het lastig en moeilijk, maar het lag niet aan mij. Precies wat dus al doorschemerde. Jammer maar helaas. En door.
En bedankt...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
Ik ben er even klaar mee hier, dus van mij geen verhalen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jullie met het het gejengel.![]()
Garpje.
Heb ik er serieus minder? Waar gaat het heen met de wereld?quote:
Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is (soms) niet zo makkelijk als het klinkt
Jij inmiddels alweer aan het swipen geslagen?
[..]
Jij voelt je persoonlijk 'aangevallen' wat helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat is eerder het probleem. Dat soort vrouwen hebben gewoon aandacht tekort buiten tinder of een saai leven en proberen het op die manier te compenseren.
Ik sta nog een maand ingeschreven als student. Ik reken op dezelfde manier als jou.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu.
Ik ben wel student hè, yats.
Klinkt eng, wellicht ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nah. Niet interessant genoeg nu ik toch iets meer zoek dan seks. Ik speel de RL versie nu.
Ik ben wel student hè, yats.
Gelukkig studeer je geen Nederlands.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sta nog een maand ingeschreven als student. Ik reken op dezelfde manier als jou.
Jij hebt twee weken geleden geneukt? Waar zit je dan over te zeuren? :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik er serieus minder? Waar gaat het heen met de wereld?
Pak gewoon de auto en ga naar een grote stad in de buurt. Of volg een SC hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:42 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond alleen thuis. En het is kut weer, dus normaal zou je denken: lekker filmpje kijken. Maar daar heb ik dus in mijn eentje geen zin in... en hier in de buurt is niks te doen. En wil geen saaie avond hebben, want dat is het zowat elke avond! Heb al wat vrienden geappt om langs te komen maar die hebben andere plannen... Is het hier mensen weleens gelukt om een meid binnen een paar uur naar je huis te krijgen, en dan gewoon voor een filmpje kijken (zonder bijbedoelingen etc.)?
Heb geen auto helaas...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pak gewoon de auto en ga naar een grote stad in de buurt. Of volg een SC hier
Er zijn genoeg SC in diverse FOK! fora
Ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dan alsnog lang is gekomen. Maar wel duidelijk nu.
Niets bijzonders, nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel geneukt? Of dat ook niet eens
Wel jammer.
Calimerocomplex gespot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt eng, wellicht ook maar eens doen.
Misschien dat ik daar meer geluk heb met mensen die je niet als 2e keuze achter de hand houden
Zeg nou niet dat het als een verrassing komt.quote:
Dat roep je echt iedere keer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee hier, dus van mij geen verhalen.
blendr is toch voor niet hetero?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Deezertje het volgende:
Wel akward van Blendr: je kan meteen berichten sturen naar personen bij je in de buurt zonder eerst wederzijds te swipen en je kan zien of je berichten gelezen zijn. Mocht je ze daarna in de bus of in de stad tegenkomen weten we allebei waar we elkaar van kennenNet een bericht gestuurd aan iemand die ik altijd in de bus tegenkom (maar nooit wat zegt, hopelijk nu wel
) dus ben benieuwd naar volgende keer dat ik 'r tegenkom.
Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel heteroquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blendr is toch voor niet hetero?
Ik ben het niet per se eens met deze gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel hetero
ja, biseksuele/lesbische vrouwen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uh wel hoor. Grindr is voor homo. Blendr zitten allemaal meiden uit de buurt op dus wel hetero
Voor allesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, biseksuele/lesbische vrouwen...
blendr is voor vrouwen die vrouwen zoeken. Dacht ik?
Klopt, je kan selecteren Heteroseksueel, Open-Minded, Biseksueel, Homoseksueel.quote:
Wat leuk UF!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
[..]
Niet zo mekkeren.
Pushy much? Ze zegt nee, dan is het ook nee. Studieboek meenemen is dikke zinloos, je gaat toch niet studeren als je bij iemand anders bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:42 schreef Deezertje het volgende:
Godver. Zelfs lokaal een date regelen lukt niet.Oud klasgenootje die hier 3 straten verderop woont. Leuk gesprek net, zie haar ook vaker dus niet vreemd dat we elkaar weer spreken enzo. Dus ik vraag: wat doe je vanavond? Zei: niet veel, moet eigenlijk studeren etc. Ik: Heb je zin om film te kijken hier? Na lange stilte: nee, sorry. moet echt even studeren van de week weinig tijd etc. Dus ik slim: Desnoods neem je je studieboek mee of kom ik naar jou... Daarna boem stilte.
Wou gewoon echt een film kijken want ik weet al dat er niet meer inzit bij haar.
En dat woont dan 3 straten verderop...
Wil niet weer het zielepietje uithangen, maar waarom zie ik dan zoveel veel lelijkere en jongere gasten lopen met leuke meiden bij wie het schijnbaar wel lukt om gewoon normaal contact te hebben met een dame?Zo saai, kwetsbaar of lelijk ben ik niet hoor.
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Pushy much? Ze zegt nee, dan is het ook nee. Studieboek meenemen is dikke zinloos, je gaat toch niet studeren als je bij iemand anders bent.Komt wel heel wanhopig over op die manier.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..
Eh, ik heel erg veel? Zeker omdat het bijna tentamenweek is? Bovendien boeit de reden helemaal niet, ze heeft gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, op de een of andere manier voelt het toch een beetje als een kutreden aan. Studeren is een normale reden, maar op een zaterdagavond ken ik niet veel mensen die dat doen..
Dan hoor ik dat liever dan weer zo'n vage reden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh, ik heel erg veel? Zeker omdat het bijna tentamenweek is? Bovendien boeit de reden helemaal niet, ze heeft gewoon geen zin.
Ik moet me vanavond maar eens gaan verdiepen in verschillende soorten psychologische testen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zit gewoon op dit moment college te kijken
En dat zeggen mannen altijd. Paar problemen. Als ze echt had gezegd 'nee, geen zin in' was je of gaan doorvragen waarom niet, of je was hier komen janken dat ook niemand je leuk genoeg vindt of allebei. Bovendien is het hard om dat te zeggen tegen iemand die je niet echt heel goed kent, en sociaal acceptabeler om een smoesje te verzinnen. Plus, waarschijnlijk zit ze ook echt te studeren en hoewel ze best tijd zou kunnen maken voor je, heeft ze daar geen zin in, dus is het gemakkelijker om het lekker simpel te houden en gewoon te zeggen dat ze moet studeren. Als jij gewoon had gezegd 'oke, geen probleem, succes en andere keer beter!', had je misschien over een paar weken wel een kans gehad. Nu kun je het voorlopig wel vergeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat liever dan weer zo'n vage reden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zit gewoon op dit moment college te kijken
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dat zeggen mannen altijd. Paar problemen. Als ze echt had gezegd 'nee, geen zin in' was je of gaan doorvragen waarom niet, of je was hier komen janken dat ook niemand je leuk genoeg vindt of allebei. Bovendien is het hard om dat te zeggen tegen iemand die je niet echt heel goed kent, en sociaal acceptabeler om een smoesje te verzinnen. Plus, waarschijnlijk zit ze ook echt te studeren en hoewel ze best tijd zou kunnen maken voor je, heeft ze daar geen zin in, dus is het gemakkelijker om het lekker simpel te houden en gewoon te zeggen dat ze moet studeren. Als jij gewoon had gezegd 'oke, geen probleem, succes en andere keer beter!', had je misschien over een paar weken wel een kans gehad. Nu kun je het voorlopig wel vergeten.
Dit punt slaat totaaaal nergens op zonder verdere informatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]Mensne die niet time management
Ga er gewoon vanuit dat het een smoesje is en ze je niet wilt. Scheelt een hoop ellende.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
Je vraagt nu zelfs al door, met een "geldig excuus" van haar kant! Hoe kom je erbij dat je dat niet zou doen zonder excuus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maar als ze zegt ik heb geen zin, dan vraag ik ook niet door heeft toch geen zin. Nu denk ik: is het een smoesje of niet? Das het nadeel van online communicatie, hup gewoon niet meer reageren of ineens verwijderen. Als iemand voor je neus staat in real life en je dezelfde vraag stelt heb je meteen door of het gemeend is of niet.
Je moet gewoon niet zo doorzeiken. Luister naar Saras.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En naar SiIk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo doorzeiken. Luister naar Saras.
Ik zit ook maar te kutten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit punt slaat totaaaal nergens op zonder verdere informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |