is al jaren een van de grootste datingsites hoor. maar die vertaling is wel gaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Godshand het volgende:
Je hebt ook nog Plenty-off-Fish dating app, wat Google aanbied als "Overvloed aan vis"
Krijgt wel goede reviews
Oh laat maar. Badoo zit vol horkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen
Alles maar verwijderd incl profiel.
Het is toch net als Grindr?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Waar zag je dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen
Alles maar verwijderd incl profiel.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dameOnoes wat moet ik allemaal zeggen?
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn match; ik date een persoon tegelijk.
Nu de vraag; is ze het waard is om daarop te wachten (tot je een ons weegt waarschijlijk)
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dameOnoes wat moet ik allemaal zeggen?
Huh welke vraag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwt
En beantwoord mijn vraag even!
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?quote:
Nouja zie weer allemaal die zooi met superkrachten enzo, en da's lappen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Op zich wel grappig, alleen dat kennismaking spel... Gaat Facebook verzoeken sturen om mensen te wijzen op de Blender app
Fuck dat,ik heb d'r succes gewenst en als ze zich bedenkt dat ze me weet te vinden. Maar dat de kans bestaat dat ik dan 'bezet' ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'
Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow umh... via de mail die ik kreeg na aanmelden denk ik.
Zo laat nog? Nouja veel plezierquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Owja, je kan mail krijgen. Morgen maar eens kijken.
Ga nu stad in, bandje kijken, dansen, sjansen en bieren enzo
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pasquote:
Lol okquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat? Begint hier pas, om 10 uur staan alleen de alcoholisten en vrienden/familie van de band er. Pas rond een uur of 1 komen de echte feestgangers pas
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol ok
Ik ben maar flauwe grappen aan het maken bij m'n tinder match ghehehe
Haha ja het valt mee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou gewoon een normale conversatie, denk desnoods dat het een vent is in plaats van een lekker wijf, wellicht praat je dan makkelijker
Zo klonk het niet.quote:
Vertel vertelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
En toen ging het regenen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zei je ook van de voorgaande 100 tinder matches UF.
Ook lekkerquote:
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.quote:
#Yaxieproblemsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.
Echt wtf![]()
En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later![]()
Fuck off met die wijven
Ja echt he, waarom heb ik dat weer?quote:
Gewoon een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was een uurtje aan het chatten ofzo. Gewoon prima gesprek verder. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt om eens een drankje te doen, hup unmatch.
Echt wtf
En als je tijdens die eerste chat niks concreets voorstelt, reageren ze nooit meer later
Fuck off met die wijven
Heb het alweer weggepleurd. Ben het beu. Toch alles in een straal van 40km gehad, dus meer matches ging ik waarschijnlijk toch al niet krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een aandachtshoer.
Gewoon verder swipen dus.
Kap nu eens met dat verveelde wijven-riedeltje iedere keer als keiharde waarheid te stellen. Dat ze verveeld zijn kan best kloppen, maar dat is dan - frappant genoeg - wel iedere keer na een praatje met jou. Je doet echt wat verkeerd, gozer. Anders flikkeren ze je niet telkens uit hun matches, kom op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben d'r ook wel weer klaar mee voor dit weekend. Zulke apps zijn toch te vrijblijvend. Ik hoop er echt een leuke date of relatie uit te slepen, maar de meeste zitten er gewoon voor verveling op en 3 dagen intensief en leuk contact zegt niks als ze ineens de app weggooien of je als match opheffen. Dan voelt het toch weer als weggooide tijd. En als je dat ieder weekend doet zoals ondergetekende, gesprekken voeren met matches, heb je een leuk weekend maar als je de rest van de week niks meer hoort of er geen dates uitsleept blijft het een beetje nutteloos.
In real life heb je daar minder last van want als je een leuk iemand ziet, weet je vrijwel meteen of het wederzijds is en als je ze aanspreekt kunnen ze moeilijks niks terugzeggen... Bij de apps zie je gewoon dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen maar vervolgens niks terugsturen.
Eh, wat?quote:
Je UI is wel van toepassing hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Een Unicorn op een roze wolk. Beste Tinderman ever.
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisquote:
Niet zo mekkeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je UI is wel van toepassing hier.
Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
[..]
Niet zo mekkeren.
hele verhalen typenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Right match is definitief exit, typ je een heel verhaal en dan totaal niet inhoudelijk reageren.
#dantognietjoh.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu 4 dates gehad, gisteren voor het eerst bij mij thuisZie hem maandagavond weer.
Vond hem bij date 1 al helemaal geweldig maar de laatste keren waren voor mij niet echt succesvol maar hij gaf gisteravond aan dat hij me echt heel erg leuk vond
[..]
Niet zo mekkeren.
Ze vraagt er toch zelf naar? Vraag het dan niet als je toch niet geinteresseert bent en totaal niet inhoudelijk erop in wil gaan.quote:
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtigerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom waren date 2 en 3 niet succesvol voor je?
ah ok! Klinkt goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger
Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
Niet zo mekkeren.
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij hem wel maar heb vaker wel eens een leuke vent gehad maar dat kwam nooit verder dan date 3 dus nu gewoon wat voorzichtiger
Iddquote:
denk t jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps?
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo?
Kan hij goed neuken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Idd
Maar waarom zo moeilijk met 3 apps?
Denken zij zo meer te gaan verdienen ofzo?
quote:
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan
Kenner gespotquote:
Geen last van...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, het jammerlijke is dat op die eerder genoemde apps heel veel minderjarige meisjes zitten.
Heb al regelmatig een profiel nagekeken omdat ik twijfelde, en wat denk je ? Ja hoor, staat er: Ik ben eigenlijk 14, 15, 16, 17Godvedomme. Heb ik mijn abo bij Martijn net opgezegd
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan hij goed neuken?
Anders heb je er nog niks aan
Hou ons op de hoogtequote:
Oh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte
EDIT: Van het daten dus, niet de seksuele uitspattingen
Jullie met het het gejengel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?
Mij zul je pas weer horen als ik weer eens zin heb om het te proberen. Over 5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jullie met het het gejengel.
Garpje.
Huh huh huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
OK.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Optimist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
OK.
Trouwkaarten wel naar ons he?
Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TCquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Geile doosquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jawel, juist van de seksuele uitspattingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |