Oh.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte
EDIT: Van het daten dus, niet de seksuele uitspattingen
Jullie met het het gejengel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed UF! Alleen wie moet dit topic vullen als jij van de markt bent?
Mij zul je pas weer horen als ik weer eens zin heb om het te proberen. Over 5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jullie met het het gejengel.
Garpje.
Huh huh huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Yats en Faxie zijn net die twee Muppets, die oude mannetjes.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
OK.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Optimist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
OK.
Trouwkaarten wel naar ons he?
Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TCquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga eens vrouwen swipen op tinder. Kijken of het echt zo ernstig is met de nepperds.
Geile doosquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jawel, juist van de seksuele uitspattingen!
Dat is waar, die waren niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee vind ik. Heb denk ik 1 catfish gespot maar verders gewoon leuke mooie vrouwen zaten er tussen. Heb ze weleens laten zien op TC
Kost alleen meer tijd omdat je door alle tuinbroeken en pittige korte kapsels heen moet swipenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, die waren niet verkeerd.
..en je Fax heetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je er een gesprek mee probeert te krijgen...
Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je maar een keer probeert en dan afhaakt schiet het ook niet op nee. Hou gewoon eens een tijdje vol in plaats van na een dag af te haken.
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben al met dat programma aan het klooien sinds het bestaat onderhand
Ach ja ik snap het wel, sommige vrouwen zijn gewoon compleet van de pot gerukt en sporen niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En of jij een goede dag hebt of niet, hangt af van jouw match. Maar no pressure en zo doe je alleen hier en daar merkt zij niks van enzo hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |