Die heeft al een voorraad Kamagra opgekocht voor zijn stijfje te kunnen houden van donderdagavond tot zondagmiddagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Olav met Verstappen gaat doen?!
Maar in Duitsland en VK hebben ze elk jaar meerdere coureurs, Nederland heeft er eindelijk weer eens een (Giedo bij Caterham telt voor mij niet eens). Dat is natuurlijk wel een verschil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Olav met Verstappen gaat doen?!
Nee ik heb een Sport1 abo jonguh!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die Minix van je, heb je daar nog een mee geprobeerd te streamen in XBMC?
bedoel in het algemeen voor sport?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik heb een Sport1 abo jonguh!!
Wat moet je anders, seizoen zit er wel op voor iedereen behalve Mercedes. Maar vanaf P4 is er misschien wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button lijkt zo ongemotiveerd.
Met zo'n goede kwalificatie voor McLaren verwacht je toch tenminste een lach. Hij rijdt nog steeds voor een plek bij McLaren. Het leek wel of hij net is verteld dat hij niet bij McLaren zal rijden volgend seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat moet je anders, seizoen zit er wel op voor iedereen behalve Mercedes. Maar vanaf P4 is er misschien wel wat mogelijk.
Nee ik bedoel voor F1. Voor de rest kijk ik heel die kutzender nooit. 15 euro wel duur, maarja geld zat en alles hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
bedoel in het algemeen voor sport?
Als hij vertrekt bij McLaren dan kan hij misschien nog naar Force India of naar de VS?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Button's carriere lijkt ook tot een onvrijwillig eind te komen binnenkort.
Ik denk niet dat hij naar Force India wilt, waarschijnlijk gaat hij gwn trainen voor de triatlon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij vertrekt bij McLaren dan kan hij misschien nog naar Force India of naar de VS?
Button die het goud pakt in Rio 2016, ook hartstikke mooi!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij naar Force India wilt, waarschijnlijk gaat hij gwn trainen voor de triatlon.
Zou zomaar kunnen gebeuren sinds hij evengoed is als de Engelse triatlons.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Button die het goud pakt in Rio 2016, ook hartstikke mooi!
Misschien niet. Gerucht gaat dat Alonso naar Mercedes wil en als het volgend jaar niet lukt (omdat Hamilton blijft) het jaar erop. En dan wil hij maar een eenjarig contract en de vraag is of McLaren dat wil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Button's carriere lijkt ook tot een onvrijwillig eind te komen binnenkort.
Ik bedoel of je überhaupt al eens sport gestreamed hebt op dat Minix ding van je via XBMCquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor F1. Voor de rest kijk ik heel die kutzender nooit. 15 euro wel duur, maarja geld zat en alles he
http://en.wikipedia.org/wiki/Pole_position#Originquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik vroeg me ineens af waar de term pole position vanaf stamt.
Iemand die dat weet? Ik zat te denken misschien dat vroeger alleen de eerste couruer op de grid zo een sloerie met een pole/paaltje voor de auto staat, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Ergo: waar komt die term vandaan precies?
www.google.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Iemand die dat weet? Ik zat te denken misschien dat vroeger alleen de eerste couruer op de grid zo een sloerie met een pole/paaltje voor de auto staat, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Omdat voor op de grid een grote paal (pole... ) staat waarop staat welk auto nummer op welke gridslot staat.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Nee nog niet. Die app of hoe dat heet is wel geinstalleerd zag ik laatst. Geen idee meer hoe die heette overigensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik bedoel of je überhaupt al eens sport gestreamed hebt op dat Minix ding van je via XBMC
Je Sport 1 abbo boeit me geen kut
Je hebt wel erg veel vertrouwen in dit middelmatige coureurtje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
Massa die morgen vanuit de achterkant van het veld iedereen voorbij gaat rijden tot plek 6
Ik heb vertrouwen in de Williams autoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel vertrouwen in dit middelmatige coureurtje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat voor op de grid een grote paal (pole... ) staat waarop staat welk auto nummer op welke gridslot staat.....
Juist. Dat dus. Weer wat geleerd. Bedankt voor die link. Google; handige site; ik kende hem nietquote:The term has its origins in horse racing, in which the fastest qualifying horse would be placed on the inside part of the course, next to the pole.
Fixed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws, Cora, de (bijna ex-)vrouw van de broer van die met hersenpanletsel in zijn kapitale villa het nog even rustig aan doet is opgenomen in het ziekenhuis met een zenuwinzinking.
Vrouwen
Is 'de broer van' dan eindelijk uit de kast gekomen..?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws, Cora, de vrouw van de broer van die met hersenpanletsel in zijn kapitale villa het nog even rustig aan doet is opgenomen in het ziekenhuis met een zenuwinzinking.
Vrouwen
Volgens mij staat ie nogal te boek als womanizer. Met zn lelijke bakkesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is 'de broer van' dan eindelijk uit de kast gekomen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |