Nee ik heb een Sport1 abo jonguh!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die Minix van je, heb je daar nog een mee geprobeerd te streamen in XBMC?
bedoel in het algemeen voor sport?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik heb een Sport1 abo jonguh!!
Wat moet je anders, seizoen zit er wel op voor iedereen behalve Mercedes. Maar vanaf P4 is er misschien wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button lijkt zo ongemotiveerd.
Met zo'n goede kwalificatie voor McLaren verwacht je toch tenminste een lach. Hij rijdt nog steeds voor een plek bij McLaren. Het leek wel of hij net is verteld dat hij niet bij McLaren zal rijden volgend seizoen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat moet je anders, seizoen zit er wel op voor iedereen behalve Mercedes. Maar vanaf P4 is er misschien wel wat mogelijk.
Nee ik bedoel voor F1. Voor de rest kijk ik heel die kutzender nooit. 15 euro wel duur, maarja geld zat en alles hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
bedoel in het algemeen voor sport?
Als hij vertrekt bij McLaren dan kan hij misschien nog naar Force India of naar de VS?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Button's carriere lijkt ook tot een onvrijwillig eind te komen binnenkort.
Ik denk niet dat hij naar Force India wilt, waarschijnlijk gaat hij gwn trainen voor de triatlon.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij vertrekt bij McLaren dan kan hij misschien nog naar Force India of naar de VS?
Button die het goud pakt in Rio 2016, ook hartstikke mooi!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij naar Force India wilt, waarschijnlijk gaat hij gwn trainen voor de triatlon.
Zou zomaar kunnen gebeuren sinds hij evengoed is als de Engelse triatlons.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Button die het goud pakt in Rio 2016, ook hartstikke mooi!
Misschien niet. Gerucht gaat dat Alonso naar Mercedes wil en als het volgend jaar niet lukt (omdat Hamilton blijft) het jaar erop. En dan wil hij maar een eenjarig contract en de vraag is of McLaren dat wil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Button's carriere lijkt ook tot een onvrijwillig eind te komen binnenkort.
Ik bedoel of je überhaupt al eens sport gestreamed hebt op dat Minix ding van je via XBMCquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor F1. Voor de rest kijk ik heel die kutzender nooit. 15 euro wel duur, maarja geld zat en alles he
http://en.wikipedia.org/wiki/Pole_position#Originquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Ik vroeg me ineens af waar de term pole position vanaf stamt.
Iemand die dat weet? Ik zat te denken misschien dat vroeger alleen de eerste couruer op de grid zo een sloerie met een pole/paaltje voor de auto staat, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Ergo: waar komt die term vandaan precies?
www.google.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Iemand die dat weet? Ik zat te denken misschien dat vroeger alleen de eerste couruer op de grid zo een sloerie met een pole/paaltje voor de auto staat, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Omdat voor op de grid een grote paal (pole... ) staat waarop staat welk auto nummer op welke gridslot staat.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Geralt het volgende:
Nee nog niet. Die app of hoe dat heet is wel geinstalleerd zag ik laatst. Geen idee meer hoe die heette overigensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik bedoel of je überhaupt al eens sport gestreamed hebt op dat Minix ding van je via XBMC
Je Sport 1 abbo boeit me geen kut
Je hebt wel erg veel vertrouwen in dit middelmatige coureurtje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Syntix het volgende:
Massa die morgen vanuit de achterkant van het veld iedereen voorbij gaat rijden tot plek 6
Ik heb vertrouwen in de Williams autoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel vertrouwen in dit middelmatige coureurtje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat voor op de grid een grote paal (pole... ) staat waarop staat welk auto nummer op welke gridslot staat.....
Juist. Dat dus. Weer wat geleerd. Bedankt voor die link. Google; handige site; ik kende hem nietquote:The term has its origins in horse racing, in which the fastest qualifying horse would be placed on the inside part of the course, next to the pole.
Fixed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws, Cora, de (bijna ex-)vrouw van de broer van die met hersenpanletsel in zijn kapitale villa het nog even rustig aan doet is opgenomen in het ziekenhuis met een zenuwinzinking.
Vrouwen
Is 'de broer van' dan eindelijk uit de kast gekomen..?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:45 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws, Cora, de vrouw van de broer van die met hersenpanletsel in zijn kapitale villa het nog even rustig aan doet is opgenomen in het ziekenhuis met een zenuwinzinking.
Vrouwen
Volgens mij staat ie nogal te boek als womanizer. Met zn lelijke bakkesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is 'de broer van' dan eindelijk uit de kast gekomen..?
De meningen op internet gaan beide kanten op. (Schijnbaar net als Ralf dus..)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie nogal te boek als womanizer.
Heel veel termen komen uit de paardensport. Paddock, pit, livery en steward geloof ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pole_position#Origin
Ik heb Button altijd als één van de meest eerlijke en openhartige coureurs gevonden. Zover ik zijn 'gezeur' heb gelezen, is het vooral het feit dat het beter had gekund, een reden om niet blij te zijn. Ik heb hem ook vaak genoeg gezien/gehoord dat hij uiterst tevreden was met een 11e plaats.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Met zo'n goede kwalificatie voor McLaren verwacht je toch tenminste een lach. Hij rijdt nog steeds voor een plek bij McLaren. Het leek wel of hij net is verteld dat hij niet bij McLaren zal rijden volgend seizoen.
Plek 6, poh pohquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel vertrouwen in dit middelmatige coureurtje.
Ik waardeer Button zijn openheid heel erg en dat is een grote reden dat ik fan van 'm ben. Ik denk dat zijn geklaag vooral voortkomt uit het feit dat hij weet dat McLaren beter kan en (met hun resources) ook beter zou moeten doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb Button altijd als één van de meest eerlijke en openhartige coureurs gevonden. Zover ik zijn 'gezeur' heb gelezen, is het vooral het feit dat het beter had gekund, een reden om niet blij te zijn. Ik heb hem ook vaak genoeg gezien/gehoord dat hij uiterst tevreden was met een 11e plaats.
Als er niet méér in zit, dan is het al vaak oké bij hem en is hij happy chappy, nu zat er wél meer in en is hij aan het mopperkonten en in dit geval zegt dat ook wel iets dat hij graag mee had gevochten om het podium wat nu mogelijk niet meer lukt met de gewijzigde setup.
En ik zal het wel subjectief zien door mijn ButtonFanBril, maar imo is het gezeur van een kampioen en niet van een verwend achterhoede rijder.
Ik had dit interview alleen gelezen.. straks of morgen maar eens zien op YT. Vind het wel *** voor hem dat hij zo snel uit de F1 zou zijn als hij dit jaar nog bij McLaren heeft geraced, regelmatig in de top 10 met een auto die niet top 10 waardig is. Het is duidelijk niet zijn hoogtepunt dit jaar, maar stoppen bij McLaren klinkt toch heel wat beter dan aanmodderend eindigen in de achterhoede met een zeepkist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik waardeer Button zijn openheid heel erg en dat is een grote reden dat ik fan van 'm ben. Ik denk dat zijn geklaag vooral voortkomt uit het feit dat hij weet dat McLaren beter kan en (met hun resources) ook beter zou moeten doen.
Voor wat betreft zijn interview net: ik zag een gebroken man. Zo ken ik Button niet. Hij houdt van racen en kan ook op P10 zijn best doen. Nu kwalificeert hij op P4 en ik kreeg het gevoel dat het hem allemaal gestolen kan worden. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij inmiddels weet dat zijn tijd bij McLaren er op zit, of hij nou op P4 staat of P20.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:09 schreef twiFight het volgende:
Ik vind ze onder aan de streep minder partijdig dan Olav is, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:De inaugurele Grand Prix van Rusland op het Sotsji Autodrom krijgt met de komst van Vladimir Poetin morgen hoog bezoek. De veiligheidsmaatregelen die voor het presidentiële uitje worden genomen, zijn opmerkelijk. Zo mag er een klein kwartier lang geen radioverkeer op het circuit zijn, uit angst dat er een radiografisch gestuurde bom zal afgaan.
Vladimir Poetin vreest een aanslag op zijn persoon.
Gevechtshelikopters van het Russische leger verkennen 's ochtends vanuit de lucht standaard eerst de baan om te kijken of er geen verdachte bewegingen of auto's worden gesignaleerd. De beveiliging voor de Grand Prix is strenger dan tijdens de Winterspelen, toen De Krim nog niet was geannexeerd en het conflict met Oekraïne nog niet uitgebroken. Iedere bezoeker wordt gescand, elke tas binnenste buiten gekeerd. De angst voor een eventuele aanslag zit er goed in.
Vooral bij Poetin, buiten Rusland zeer omstreden vanwege zijn politieke keuzes. Om toch getuige te kunnen zijn van zijn tweede prestigeproject van 2014, wordt er op het gebeid van beveiliging helemaal niets aan het toeval overgelaten.
De opmerkelijkste maatregelen:
- Poetin zal met zijn gepantserde auto in een speciale, streng bewaakte tent op het circuit arriveren. Van daaruit kan hij via een trap zijn loge binnenwandelen. De ramen daarvan zullen volledig gespiegeld worden, zodat er geen pottenkijkers zullen zijn en een mogelijke sluipschutter niet weet waar de president zich in de loge bevindt.- Wanneer Poetin op het circuit arriveert, zal er tien tot vijftien minuten lang een volledig verbod gelden op radioverkeer. Ook voor tv-zenders, zo bevestigde de BBC. De maatregel wordt genomen om te voorkomen dat er op afstand een radiografisch gestuurde bom tot ontploffing gebracht zal worden. In die tijdspanne kunnen ook de teams geen contact hebben met hun coureurs. Alles gaat op stil.
- Poetin heeft geëist dat alle internationale tv-camera bij de startopstelling zullen verdwijnen, zodra hij met Formule 1's ringmeester Bernie Ecclestone voor de start een wandeling op de grid gaat maken. Allen Russische tv-ploegen mogen van de president het duo filmen.
- Om zijn uitgebreide gevolg (beveiliging) toegang te verschaffen tot alle plekken op het circuit, heeft Poetin 800 passen aangevraagd en ook gekregen. Doorgaans volstrekt onmogelijk. Bernie Ecclestone is bij de Russische GP voor het eerst van zijn leven niet de baas op de baan.
`quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:28 schreef Fiorano het volgende:
Bernie z'n macht is echt tanende... Ik denk dat Putin de rechten overkoopt van de cvc...
Dat issie toch ook? Niks mis mee met voelen wat je bent zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef k_man het volgende:
Wat, 800 man aan beveiliging? Wilders moet zich nu wel een miezerig, onbeduidend mannetje voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |