Ik had begrepen uit de interviews da te baan erg "glad" (egaal) is. Wellicht slijten de banden daarom zo weinig.quote:
Ja daarom hadden ze zachtere compounds moeten nemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik had begrepen uit de interviews da te baan erg "glad" (egaal) is. Wellicht slijten de banden daarom zo weinig.
Dan weten ze dat bij Pirelli voor volgend jaar, is altijd lastig te bepalen op een nieuwe natuurlijk. Bij de meeste nieuwe banen nemen ze (en Bridgestone deed dat ook) de setjes mee die harder zijn dan de meest optimale set banden. Zo staat me dat toch bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja daarom hadden ze zachtere compounds moeten nemen.
Ze zijn de schaamte helemaal voorbij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef Nober het volgende:
Word wel een beetje moe van die BBC commentator en zijn Hamilton geadoreer.
Yup, hij had zich als 3de kunnen kwalificeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd, maar 1 lap gedaan, was gelijkwaardig aan Bottas in Q2.
Pas haalde ze Q3 niet eens, wat hebben ze verbeterd?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yup, hij had zich als 3de kunnen kwalificeren.
Denk ik ook, maar hij moet toch 5 plekken terug dus het maakt niet veel uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
McLaren zelf heeft geen idee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Pas haalde ze Q3 niet eens, wat hebben ze verbeterd?
8 en 11 is toch een groot verschilquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar hij moet toch 5 plekken terug dus het maakt niet veel uit.
Misschien wel pole, gezien de fout van Bottas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak wel makkelijk temperatuur in de banden net als STR, dat speelt in hun voordeel met deze banden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
McLaren zelf heeft geen idee.
Mad?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Nober het volgende:
Same old story, Lewis op pole. In Japan was het nog Nico maar dat is al vergeten bij de BBC.
Juist niet, Button heeft het daardoor vaak moeilijk in de kwali'squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak wel makkelijk temperatuur in de banden net als STR, dat speelt in hun voordeel met deze banden.
Ze moeten gewoon neutraal commentaar geven en het liefst zo weinig mogelijk praten, we zien zelf immers ook wel wat er gebeurt het is namelijk live op televisie.quote:
Wel ruim voor zijn teamgenoot, die is nog in Japan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef opreis het volgende:
BBC moet is kappen met dat ophemelen van de britse coureurs.
"Chilton drove a great kwalifying'' hij is dus weer laatste, ze mogen de lat wel iets hoger leggen.
Het is nog niet zo erg als bij RTL en hun Duitsers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef opreis het volgende:
BBC moet eens kappen met dat ophemelen van de britse coureurs.
"Chilton drove a great kwalifying'' hij is dus weer laatste, ze mogen de lat wel iets hoger leggen.
Wat denk jij dat Olav met Verstappen gaat doen?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:08 schreef opreis het volgende:
BBC moet eens kappen met dat ophemelen van de britse coureurs.
Ze hadden enorme problemen met het oververhitten van de banden tijdens warme races net als STR, toevallig gaan beide auto's nu heel goed nu de banden moeilijk op te warmen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Juist niet, Button heeft het daardoor vaak moeilijk in de kwali's
Als Verstappen laatste wordt tijdens de kwalificatie dan denk ik dat hij kritisch op verstappen zou zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Olav met Verstappen gaat doen?!
Die heeft al een voorraad Kamagra opgekocht voor zijn stijfje te kunnen houden van donderdagavond tot zondagmiddagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar in Duitsland en VK hebben ze elk jaar meerdere coureurs, Nederland heeft er eindelijk weer eens een (Giedo bij Caterham telt voor mij niet eens). Dat is natuurlijk wel een verschil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |