Nee joh, Singapore is zo fel verlicht dat je amper doorhebt dat het donker isquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:52 schreef Meike26 het volgende:
Enige waar ik voor uit kom, is dat ik vandaag extreem lui ben![]()
Nu fp2 aan het kijken, straks de quali en vanavond pas in actie komen met een bezoekje aan Walibi Halloween nogwattes. In het donker de achtbanen in, dat moet denk ik beetje als f1 rijden in Singapore voelen?!
Jij maakt me nu al bangquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Haloween Freak Night?
Dan laten ze je echt de vinkentiefus schrikken![]()
Giedovandegarde nu op de BBC :-)
Holland bekt beter in het Engels dan the netherlandsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Giedo spreekt ook 1 op 1 Nederlands/Engels, moet er elke keer weer om ''''....
En elke keer met zijn ''Back in Holland''Waarom spreken die gasten toch altijd over die 2 provincies
![]()
Ja, jammer is dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Holland bekt beter in het Engels dan the netherlands
twitter:tgruener twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 09:38:44FIA installed 3 speed bumps at Turn 2 & reduced pitlane speed limit from 80 to 60 kph. AMuS. http://t.co/OEXORQ4sAJ http://t.co/Me3lcdzgjC
reageer retweet
Zit er dik in, gisteren in FP2 met Ricciardo ook al en die stond op 5 meter van een vlucht-gat af. Magnussen al wat verder trouwens, maar als je ziet waar ze hem nu heen brengen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Is deze rode vlag nou een gevolg van de toegenomen voorzichtigheid sinds vorige week?
Morgen een record aantal SC's? Zou met niks verbazen als ze daar erg snel mee gaan zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Is deze rode vlag nou een gevolg van de toegenomen voorzichtigheid sinds vorige week?
Of geen SC's meer, maar vaker rode vlaggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Morgen een record aantal SC's? Zou met niks verbazen als ze daar erg snel mee gaan zijn.
Dat denk ik niet, dan haal je nooit je raceafstand meer binnen de tijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of geen SC's meer, maar vaker rode vlaggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |