Dit weekend de race in Rusland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Syntix het volgende:
0108daniel, wat een mongool ben jij. Verkeerde OP en TT![]()
Anders blijf je even ontopic en schrijf je gewoon normaal ABN, zodat iedereen het begrijpt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit weekend de race in Rusland.
Ik heb gehoord dat er bij jou een onthoofding te wachten staat.
ABN Amroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Anders blijf je even ontopic en schrijf je gewoon normaal ABN, zodat iedereen het begrijpt.
Inderdaad de race in Rusland waar Bianchi niet van start gaat dus klopt de TT niet. Had dan Tilke goes Sotsji of Sochi weer een kutcircuit als TT gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
je verwacht teveelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad de race in Rusland waar Bianchi niet van start gaat dus klopt de TT niet. Had dan Tilke goes Sotsji of Sochi weer een kutcircuit als TT gedaan.
Slechte grap.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
je dikkedaniel account is gebant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als ik mij het goed herinner had Simtek twee auto's de volgende race na Imola 1994.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
Bianchi is dus dood?
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat een team een auto de race na een ongeval niet heeft laten rijden, behalve als de coureur was overleden.
Nee, Monaco '94 had 1 Williams en 1 Simtekquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik mij het goed herinner had Simtek twee auto's de volgende race na Imola 1994.
Nog niet maar scheelt niet veel meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
Bianchi is dus dood?
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat een team een auto de race na een ongeval niet heeft laten rijden, behalve als de coureur was overleden. Er is ook geen reden toe en ik vind 't ook geen goed signaal afgeven.
Ach ja er zijn mensen die het op prijs stellen, ik vind het ook onzinquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
Bianchi is dus dood?
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat een team een auto de race na een ongeval niet heeft laten rijden, behalve als de coureur was overleden. Er is ook geen reden toe en ik vind 't ook geen goed signaal afgeven.
14.20 op BBC 2.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef JohnB52 het volgende:
Gewoon negeren dus...
Ontopic: geen FP2 bij de BBC?
Zowel niet op 1 als 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |