SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 4-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Niet "van boven". Wel vanaf een (ietwat) punt hoger dan ze zelf staat idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:59 schreef JustinCase het volgende:
Kris is schuin van bovenaf gefotografeerd. Haar hoogte kan dus niet kloppen.
En voor je gaat steigeren: onder "van boven" versta ik "van een hoogte aanzienlijk hoger dan het onderwerp. Dus bijv. va een kerktoren als het onderwerp op de grond staat. Of va een bergtop. Of vanuit een vliegtuig(je). Dat soort hoogtes
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
En Agter heeft volgens mij ook gelijk. Dan lijkt ze op de foto (iets) kleiner dan dat ze is."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gokje: graad of 20. Zoals wel degelijk vanaf een kerktoren, maar dan van verafquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet "van boven". Wel vanaf een (ietwat) punt hoger dan ze zelf staat idd.
En voor je gaat steigeren: onder "van boven" versta ik "van een hoogte aanzienlijk hoger dan het onderwerp. Dus bijv. va een kerktoren als het onderwerp op de grond staat. Of va een bergtop. Of vanuit een vliegtuig(je). Dat soort hoogtes
En vanaf een keukenstoel kan ik jou fotograferen zodat je de helft korter lijkt.![]()
![]()
Welnee, degene die de foto maakt staat op de oever. Die kan best steil aflopen, maar zo hoog als een kerktoren écht nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Gokje: graad of 20. Zoals wel degelijk vanaf een kerktoren, maar dan van veraf
Bovendien zou Kris er dan ook heel anders uitzien. Je zou een kleiner deel van haar zien."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Of van heeeeeeeel veraf va een kerktoren wellicht jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
En vanaf een keukenstoel kan ik jou fotograferen zodat je de helft korter lijkt.
Als je je best doet. Dit is een vakantiekiekjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
En vanaf een keukenstoel kan ik jou fotograferen zodat je de helft korter lijkt.
FF serieus: de lens, hoeveel hoger is die, vlgs jouw schatting, dan Kris?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je je best doet. Dit is een vakantiekiekje![]()
![]()
Heeft iedereen - heel verstandig - besloten dat het einde va een topic bedtijd is? (iedereen behalve JIC en ik dan)
Owh, dan moet ik 1 de foto weer ff zien en 2 schatten al een leek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:11 schreef JustinCase het volgende:
[..]
FF serieus: de lens, hoeveel hoger is die, vlgs jouw schatting, dan Kris?
Maar ik gok ui men hoofd niet meer dan 2 a 3 meter. Minder kan ook."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De rest zit te DM'en. Roddels over jou en mij. Vooral over jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heet iedereen - heel verstandig - besloten dat het einde va een topic bedtijd is? (iedereen behalve JIC en ik)
![]()
![]()
Maar we weten dat ze 1,75 meter is. En dat ze iets kleiner lijkt op de foto ivm de vertekening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Agter heeft volgens mij ook gelijk. Dan lijkt ze op de foto (iets) kleiner dan dat ze is.
Dat is interessant om mee te nemen in je inschatting van de schaduw. Dus de foto is eerder eerder dan later gemaakt.Make my day!![]()
Owh, dan moet jij maar met mij gaan DM-en. Als infiltrant ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:13 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De rest zit te DM'en. Roddels over jou en mij. Vooral over jou.
Dacht ik ook. Afstand is met de beeldhoek redelijk goed te berekenen (geen zoomlens).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dan moet ik 1 de foto weer ff zien en 2 schatten al een leek.
Maar ik gok ui men hoofd niet meer dan 2 a 3 meter. Minder kan ook.![]()
Sorry, snothoofd. Iets meer uitleg graag! Dank alvastquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:14 schreef agter het volgende:
[..]
Maar we weten dat ze 1,75 meter is. En dat ze iets kleiner lijkt op de foto ivm de vertekening.
Dat is interessant om mee te nemen in je inschatting van de schaduw. Dus de foto is eerder eerder dan later gemaakt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:15 schreef agter het volgende:
Wil iemand die foto hier nog even neerzetten, met die lijn?![]()
![]()
Ik blijf bij max 3 meter. Als leek.quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De afstand is korter dan het lijkt. Telefoons hebben allemaal groothoeklenzen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf bij max 3 meter. Als leek.![]()
Volgend deze calculator heeft de schaduw van een object op die locatie om 13:55 een lengte van 38% van de lengte van het object.
Om 13:00 is dit 14%.
Om 15:00 is dit 74%.![]()
MAX schrijf ik. Onderstreept ook nog eens. En welbewust, want ik zocht een maximale hoogtequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De afstand is korter dan het lijkt. Telefoons hebben allemaal groothoeklenzen.Geen minimale
Zullen de ouders de tijdlijn niet gewoon zeker weten nav de eerdere foto's gemaakt in Bocas del Torro met deze camera?
Indien ze een foto maakten van een zonsondergang terwijl het 4 uur s 'middags was op de camera (Panamese tijd, teruggerekend vanuit NL tijd), dan weten ze toch genoeg.![]()
Dan klopt dat gezanik over de hoogte van de zon nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:
Volgend deze calculator heeft de schaduw van een object op die locatie om 13:55 een lengte van 38% van de lengte van het object.
Om 15:00 is dit 74%.Te groot verschil in 1 uur en nog urn verwijderd van zonsondergang. Of je hebt iets verkeerd ingevoerd.
Natuurlijk weten ze dat inmiddels zeker. Maar da mag je niet zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:22 schreef Za het volgende:
Zullen de ouders de tijdlijn niet gewoon zeker weten nav de eerdere foto's gemaakt in Bocas del Torro met deze camera?
Indien ze een foto maakten van een zonsondergang terwijl het 4 uur s 'middags was op de camera (Panamese tijd, teruggerekend vanuit NL tijd), dan weten ze toch genoeg.
EDIT en dat schreef ik ook eerder vandaag: nachtfoto's op dagtijden en vv zeggen genoeg."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: