Wat versta jij onder veel dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet veel, maar er zijn zelfs nog bejaarden die weigeren weg te gaan. Ook onder de strijders zitten gewoon huisvaders.
N.a.v. wat ik heb gelezen zeker wel ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat versta jij onder veel dan?
Denk dat er toch nog wel zeker duizend zitten?
Dat betekent dus dat verreweg de meeste Koerden uit Kobane nu in Turkije opgevangen en gevoed worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zitten daar nog behoorlijk veel burgers ja, nog zeker honderden zo niet duizenden.
Dat is toch niet weinig man?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
N.a.v. wat ik heb gelezen zeker wel ja.
De grenzen gingen open en dicht open en dicht, en dat terwijl de ISIS-ratten vrije doorgang hadden. Verder worden ISIS ratten verzorgt in ziekenhuizen en later niet opgepakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat verreweg de meeste Koerden uit Kobane nu in Turkije opgevangen en gevoed worden.
Inderdaad. Daarom snap ik de apathische houding van al die Turken op Fok! ook niet. Ik ben ook geen fan van gedragingen van elementen van bepaalde groeperingen hier, maar zou nooit en te nimmer juichen om een aanstaande massaslachting.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is toch niet weinig man?
Ja in verhouding misschien, maar het gaat hier over mensenlevens !
Het zijn nationalisten, overdreven trots zijn op een stuk grond......quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom snap ik de apathische houding van al die Turken op Fok! ook niet. Ik ben ook geen fan van gedragingen van elementen van bepaalde groeperingen hier, maar zou nooit en te nimmer juichen om een aanstaande massaslachting.
Voor een deel gevlucht omdat Turkije de grenzen dichthoud voor wapenleveranties.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat verreweg de meeste Koerden uit Kobane nu in Turkije opgevangen en gevoed worden.
Sowieso, 24/7 fok jeweet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben net uit geweest. Zitten jullie nog steeds hier te praten?
Verkapt kijk mij eens met mijn nichtje naar de McDonalds gaan post.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben net uit geweest. Zitten jullie nog steeds hier te praten?
Damn, bustedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens met mijn nichtje naar de McDonalds gaan post.
De afgelopen halve eeuw niet inderdaad. Net als Griekenland wat dat betreft, maar Turkije heeft het ongeluk tevens naast Syrië, Irak en Iran te liggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije is nooit echt stabiel geweest
Griekenland heeft het ongeluk naast Turkije te liggen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:53 schreef waht het volgende:
[..]
De afgelopen halve eeuw niet inderdaad. Net als Griekenland wat dat betreft, maar Turkije heeft het ongeluk tevens naast Syrië, Irak en Iran te liggen.
Correct.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Griekenland heeft het ongeluk naast Turkije te liggen.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27359475.aspquote:Olaylarda Diyarbakır'da 10, Mardin'de 6, Siirt'te 5, Adana'da 1, Van'da 1, Batman'da 1 ve Muş'ta 1 olmak üzere salı gecesi başlayan olaylarda toplam 25 kişi yaşamını yitirdi, onlarca kişi de yaralandı. Perşembe gecesi de Gaziantep, Bingöl'de yaşanan olaylarda da şehit olan polisler Atıf Şahin ve Hüseyin Hatipoğlu ile birlikte 10 kişi yaşamını yitirdi.
Pazartesi günü başlayan gösterilerde hayatını kaybedenlerin bulunduğu iller ve ölenlerin kimlikleri şöyle:
* DİYARBAKIR: (10 ölü) Turan Yavaş, Hasan Gökyüz, Riyat Güneş, Hüseyin Ahmet Dakak, Mahmut Enes, Süleyman Kale, Yusuf Tokar, Mahsun Çoban, Uğur Özbay (19), Baver Şeyhanlıoğulları (18).
* MARDİN (6 ölü): Sinan Toprak (18), Bilal Geze (29), Mehmet Erdoğan (22), Suudi vatandaşı Fehad İbrahim Elduveric (45), Suriye vatandaşı Abdullah Muhammed Latif (43), Abdülkerim Seyhan.
* SİİRT: (5 ölü) Yusuf Çelik (17), babası Necmettin Çelik (45), Mehdi Erdoğan (35), Davut Nas (19), Kamil Taş (28).
* ADANA (1 ölü): Ahmet Albay (65)
* MUŞ (1 ölü): Hasan Buksur (25)
* BATMAN (1 ölü): Emrah Demir (23).
* VAN (1 ölü): Hamit Caner (55)
* GAZİANTEP (4 ölü)
* BİNGÖL (4 ölü, polisleri şehit edip kaçarken operasyonda öldürülenler)
Huidig Turkije kunnen vergelijken met Nazi Duitslandquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:33 schreef Dven het volgende:
Huilen over turkenhaat
Beetje als een Duitser in 1943 die zich druk maakt over het geklaag over Duitsland.
Als je IS vrij doorgang geeft naar Syrië, IS verzorgt in je ziekenhuizen, de grens dichtgooit zodat Koerden Kobane niet in kunnen of uit kunnen en dat soort praktijken.. dan krijg je boze mensen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:31 schreef Eagle_99 het volgende:
Wel grappig hoor, Turken beschuldigen met een zwart-witte kijk op de situatie maar zelf geen haar beter zijn.
Turken zijn net zo objectief(of subjectief) als jullie dat zijn, niet meer of minder.
Even met statistieken spreken:
11 van de 35 doden zijn op naam van Turken(4 door Turkse nationalisten dus, 7 politie of leger): Turken zijn achterlijk, barbaren, honden, ongetwijfeld allemaal Koerdenhaters(goh hoe zouden 10 miljoen Turken en 4 miljoen Koerden in Istanbul samen kunnen leven zonder elkaar te moorden?), allemaal afschieten
24 mensen die door Koerden zelf zijn afgeslacht(een deel religieuze -Hudapar- Koerden, een deel nationalistische/PKK), daarnaast is het Selahattin Demirtas die het bloedvergieten heeft laten beginnen(wat mij betreft heeft de regering ook evenveel schuld): hoor je hier op fok niks over, PKK is waarschijnlijk geheel onschuldig, ze zijn natuurlijk vredesduifjesKoerden allemaal lieverdjes
Conclusie: Turken zij barbaren. Koerden? *zwijg*
Rot een eind op met je Turkenhaat als je zelf geen haar beter beter bent dan een gemiddelde Turk.
Nu ontopic:
Officieel 35 doden.
Zuid-Oost Turkije:
Diyarbakir 10, Mardin 6, Siirt 5, Van 1, Batman 1, Mus 1, 6 Bingol(2 agenten), Gaziantep 4
Middellandse zeegebied(nationalistische regio met grote Koerdische minderheden):
Adana 1
Bron:
[..]
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/27359475.asp
Beide hebben ze genocide gepleegd. Turkije erkent dit ook nog eens. 20 miljoen koerden geen rechten willen geven maar wel continu huilen over 200.000 Turken in Cyprusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Huidig Turkije kunnen vergelijken met Nazi Duitsland
Spreken over 'huillie huillie' als je met je neus op de feiten gedrukt wordt, mooie verdediging, zo lek als een mandje, lijkt de grenzen van Turkije wel.
Nou ja, voor de Turken hier op fok is het een ver-van-mijn-bed show. Die roepen gewoon populistische dingen waarmee ze hopen te scoren bij andere Turken in hun omgeving.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom snap ik de apathische houding van al die Turken op Fok! ook niet. Ik ben ook geen fan van gedragingen van elementen van bepaalde groeperingen hier, maar zou nooit en te nimmer juichen om een aanstaande massaslachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |