Resultaten uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk. Wat voor onrust was er in Nederland ten tijde van de balkanoorlog? Hell, zelfs hier in Bulgarije maakte niemand zich toen druk terwijl er in het buurland massamoorden plaatsvonden. Het ene land is simpelweg het andere niet.
Wat boeit jou dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij neemt het zekere voor het onzekere ja? wat heb je zoal in huis dan?
Nee. Logisch nadenken is dat wel. Vandaar dat niemand zich zo zinloos belachelijk druk aan het maken is. Nouja. Haast niemand dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst.
Call of Duty warriors.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je beter een Dragunov kopen
Zinloos ja. Terusten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Logisch nadenken is dat wel. Vandaar dat niemand zich zo zinloos belachelijk druk aan het maken is. Nouja. Haast niemand dan.
Niet zoveel als de beloning die het geeft om rellend tuig met een headshot van jouw mansion weg te houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Call of Duty warriors.![]()
Weet je wat zoiets kost?
Je moet wat over hebben voor je leven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Call of Duty warriors.![]()
Weet je wat zoiets kost?
Je weet niet eens hoe je zo'n ding vast moet houden, laat staan gebruiken en onderhouden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet zoveel als de beloning die het geeft om rellend tuig met een headshot van jouw mansion weg te houden.
Ja doeiquote:
Alleen de grote Jokkie weet allesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je zo'n ding vast moet houden, laat staan gebruiken en onderhouden.
Niet? Ken je mij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je zo'n ding vast moet houden, laat staan gebruiken en onderhouden.
Europa zit er vol mee, dus dat slaat wel op Europa over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:23 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel erg zorgwekkend dat gestoorde Turkse Nationalisten nu op Koerden-jacht zijn.
Zie post boven jouquote:
Quote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa zit er vol mee, dus dat slaat wel op Europa over.
Haha.. toch ben je best lollig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie post boven jou![]()
Enkel de doorgewinterde Doomsday Preppers hebben kennis van zaken.
Bron? +quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Een splintergroepering van PKK, de TAK heeft aangekondigd aanslagen te zullen plegen in (westelijke) grote steden. Winkelcentra en andere openbare plekken zijn doelwitten.
TAK is bekend met zijn aanslagen in badplaatsen waarbij ook toeristen zijn omgekomen.
Ik heb het over jouw nageslacht, hebben die ook nog wat te lachen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen vrouw die met zo'n roekeloos en onzorgvuldig persoon voor nageslacht wil gaan, gok ik.
De burger zoekt zijn eigen recht als de staat te passief blijft. Dit is wat er nu gebeurd, al 4 dagen wordt er als een gek gemoord en vernield. De nationalistische MHP houdt zijn achterban thuis, is eigenlijk de enige partij die tot nu toe zeer rustig is gebleven(van de AKpartij aanhang hoor je niks nu er serieuze problemen zijn) en iedereen tot kalmte roept.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:23 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel erg zorgwekkend dat gestoorde Turkse Nationalisten nu op Koerden-jacht zijn.
Een Ajax Feijenoord ontmoeting is altijd nog erger geweest dan die incidentele fistfights tussen Turken en Koerdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa zit er vol mee, dus dat slaat wel op Europa over.
Dikwijls wil men dat helemaal niet. Beetje angst aanjagen enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bron? +
Wat ik mij afvraag, waarom kondigen dit soort groeperingen dit soort zaken altijd aan? ze willen toch juist zoveel mogelijk slachtoffers maken dus dan lijkt het mij evident dat ze het op zo,n onverwachts mogelijk moment doen.
Je hebt wel door dat je het topic laat verneuken enkel en alleen om iemand die iets te ver is doorgedraaid in zijn paranoïde gedachtegang?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:30 schreef Dven het volgende:
Het schijnt dat ze hier in de stad de turkenwijk al hermetisch afgesloten hebben. Helaas droppen nationalistische Turken nu per luchtballon pamfletten om ze aan te moedigen hier op strooptocht te gaan
Had toxh een pijl en boog moeten kopen.
Om angst en paranoia te creëren. Dat is al terreur op zich. Dan hoeft er nog geen bom af te gaan. Dit raakt het toerisme wellicht al hard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bron? +
Wat ik mij afvraag, waarom kondigen dit soort groeperingen dit soort zaken altijd aan? ze willen toch juist zoveel mogelijk slachtoffers maken dus dan lijkt het mij evident dat ze het op zo,n onverwachts mogelijk moment doen.
Als je dat niet wil, dan is het bedreigen al genoeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dikwijls wil men dat helemaal niet. Beetje angst aanjagen enzo.
Jij snapt niets van mijn intenties.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je het topic laat verneuken enkel en alleen om iemand die iets te ver is doorgedraaid in zijn paranoïde gedachtegang?
Hoe kan dit niet verder escaleren eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
De burger zoekt zijn eigen recht als de staat te passief blijft. Dit is wat er nu gebeurd, al 4 dagen wordt er als een gek gemoord en vernield. De nationalistische MHP houdt zijn achterban thuis, is eigenlijk de enige partij die tot nu toe zeer rustig is gebleven(van de AKpartij aanhang hoor je niks nu er serieuze problemen zijn) en iedereen tot kalmte roept.
Maar ze kunnen niet alle jongeren thuis houden natuurlijk. Tot bu toe is het nog redelijk rustig wat betreft de Turkse kant, als er echt een burgeroorlog zou uitbreken zouden we nu niet van 35, maar 350(0) doden spreken. Ik denk niet dat het veel verder zal escaleren, maar wss zal er nog een tijdje doden vallen.
Het is half 3 s nachts. Maak je niet zo druk meidquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je het topic laat verneuken enkel en alleen om iemand die iets te ver is doorgedraaid in zijn paranoïde gedachtegang?
Misschien is het een soort emotionele chantage. Zo van als het Westen helpt worden er geen aanslagen gepleegd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je dat niet wil, dan is het bedreigen al genoeg.
Heel die aanslag is dan overbodig.
Waar heb ik gezegd dat Koerden bomaanslagen gaan plegen? Zoek het eens op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef Dven het volgende:
Wel overtuigend hoor, dat Koerden in westerse steden bomaanslagen gaan plegen terwijl de enige steun die ze nog een beetje krijgen vanuit het westen komt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien is het een soort emotionele chantage. Zo van als het Westen helpt worden er geen aanslagen gepleegd.
Voel je eens niet zo belangrijk man, ging niet over jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Koerden bomaanslagen gaan plegen? Zoek het eens op.
Zag het al een paar keer voorbij komen maar las het net hier: https://twitter.com/twitsondakika/status/520352871985205248quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bron? +
Snel pak je aluhoedje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe kan dit niet verder escaleren eigenlijk?
Want als je denkt dat dit niet verder zal escaleren dan ga je er dus vanuit dat het rellen ook stopt. Ik denk dat die pas stopt als Turkije de Koerden in Kobani helpt, en dat gaat niet gebeuren.
West Turkse steden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef Dven het volgende:
Wel overtuigend hoor, dat Koerden in westerse steden bomaanslagen gaan plegen terwijl de enige steun die ze nog een beetje krijgen vanuit het westen komt
Oh een twitterbericht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zag het al een paar keer voorbij komen maar las het net hier: https://twitter.com/twitsondakika/status/520352871985205248
Waarschijnlijk om angst in te boezemen, dat is uiteindelijk het hoofddoel van een terreuraanslag. Zo zal je extra nadenken om je huis uit te gaan als je naar het grootste winkelcentrum van istanbul wilt gaan bv.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:36 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
West Turkse steden natuurlijk.
Waarom heb jij Turken op je fb?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Ook turken op mn fb die de anti-koerd/pro-turkse videos en afbeeldingen aan het liken zijn. Kut volk.
Ah, politie die mensen doodslaat is passiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
De burger zoekt zijn eigen recht als de staat te passief blijft.
Ik bedoel westerse steden van Turkije natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef Dven het volgende:
Ik woon in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom heb jij Turken op je fb?
In Duitse steden zullen ze ook wel los op elkaar gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Ook turken op mn fb die de anti-koerd/pro-turkse videos en afbeeldingen aan het liken zijn. Kut volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |