Redelijk standaard voor die tijd toch? Volgens mij heet deze kleur "Beige Vomissure Pourri".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:13 schreef Twiitch het volgende:
Deze auto had m'n oma vroeger. Nostalgische kick.
Alleen......wat een walgelijke kleur.
Blast from the past, geweldig toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:13 schreef Twiitch het volgende:
Deze auto had m'n oma vroeger. Nostalgische kick.
Alleen......wat een walgelijke kleur.
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:59 schreef DonJames het volgende:
Volgens mij heet deze kleur "Beige Vomissure Pourri".
Omdat het een prima bod is voor een auto van bijna 30 jaar oud.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Blast from the past, geweldig toch?
[..]
Waarom?
Omg das zo dichtbijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:53 schreef L0we het volgende:
[..]
In Ede, maar kan hem ook makkelijk naar Gouda rijden.
Ja. Ik heb wel interesse maar moet er nog even goed over nadenken. Laatste auto was een 16 jaar oude nissan. Ruim 2000 euro in een jaar betaald aan onkosten.quote:
alsof je in Nederland veel betaalt voor dit type auto…quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jåbberwocky het volgende:
Ik wil hem wel mee nemen naar italie en bied 507,35 ¤
De wegenbelasting is hier een drol t.o.v Nederland
Staat genoteerd, maar daar gaat hij nog niet voor weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Jåbberwocky het volgende:
Ik wil hem wel mee nemen naar italie en bied 507,35 ¤
De wegenbelasting is hier een drol t.o.v Nederland
Ten opzichte van andere landen is het veel geld voor deze auto, punt uit!quote:
Zou kunnen. Hij zat bij deze auto toen ik hem kocht, hij komt volgens mij uit hetzelfde tijdperk, maar of het echt af fabriek zo geleverd is weet ik nietquote:
Ik denk niet dat je je een blauwtje eraan oploopt trouwens, en gaat het helemaal mis bouw of laat je hem ombouwen tot brommobiel en hij kon wel eens flink wat gaan waard worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:11 schreef Mark het volgende:
Tegen beter weten in heb ik hem toch nog niet uit mijn hoofd gezet.... Zal het thuisfront eens voorzichtig polsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |