Kloptquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij was die tekst die ze ontvangen heeft niet van de fokker.
Wel benieuwd wie het is nu
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zullen we samen op een terras gaan Fok!ken?"
ah, ok.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij was die tekst die ze ontvangen heeft niet van de fokker.
Wel benieuwd wie het is nu
Wil ze jou vast per DM influisterenquote:
Zal ze waarschijnlijk al gedaan hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wil ze jou vast per DM influisteren
Maar hij is nu wel kaal zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
Holleee eerste irritatie met mn date gehad... hij heeft het zowaar overleefd das al heel wat...
uhhm nee en t ging daar ook niet eens over....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal ze waarschijnlijk al gedaan hebben
[..]
Maar hij is nu wel kaal zeker
quote:
niet meegekregen? Ik hou niet van borsthaar.. wat mn date dus wel heeft...quote:
Jezus, dat was alweer 5 eeuwen geledenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet meegekregen? Ik hou niet van borsthaar.. wat mn date dus wel heeft...
Niet eens, dan zal het best mee vallenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm nee en t ging daar ook niet eens over....
Hoef ik niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus, dat was alweer 5 eeuwen geleden
Blijkbaar indruk gemaakt op Solique, wezen harsen jongen?
imo was t erger... Waarschijnlijk vinden jullie t een vrouwenkwaal en overdreven dus ik ga er niet eens aan beginnen om t te vertellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet eens, dan zal het best mee vallen
[..]
Hoef ik niet eens![]()
jij bent meer van " ik heb drie haren op mn borst ik ben een beer" variatie??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet eens, dan zal het best mee vallen
[..]
Hoef ik niet eens![]()
Misschien wil ik het niet eens weten, je hoeft hier niet alles kwijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
imo was t erger... Waarschijnlijk vinden jullie t een vrouwenkwaal en overdreven dus ik ga er niet eens aan beginnen om t te vertellen.
Dat laat ik aan vrouwen over om te bepalenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent meer van " ik heb drie haren op mn borst ik ben een beer" variatie??
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden jullie t een vrouwenkwaal en overdreven dus ik ga er niet eens aan beginnen om t te vertellen.
Nou, drop de DM bom maar bij Nikkie.quote:
negeren van iemands mening waardoor je je eigen zin doordrijft.. Daar komt t op neerquote:
achterhoek???? Ik kom uit Twente...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, drop de DM bom maar bij Nikkie.
Succes in de Achterhoek
1 pot natquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
achterhoek???? Ik kom uit Twente...
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
negeren van iemands mening waardoor je je eigen zin doordrijft.. Daar komt t op neer
Volgens mij heeft ze het over jouquote:
Doe ik haar niet aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, drop de DM bom maar bij Nikkie.
Succes in de Achterhoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |