SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 10-10-2014 14:32:13 ]
Mijn rondes mogen naar 42-84-44quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Voor wijzigingen: even quoten!
Yoghurt mijn nod dr maar uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
Dat, inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
Ik weet niet wat je begrijpt.quote:
Oh nee! Dan begrijp ik je wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je begrijpt.
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh nee! Dan begrijp ik je wel.ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
Blijf je gezellig lang hier!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen.
Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo.
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen!quote:
Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?
Precies waarom ik mijn NOD er niet wegplempquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je begrijpt.
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Ik denk ook dat je eerder naar de huisarts kunt. Je hebt geen "normaal" durende cyclussen en dan is het denk ik wel handig om niet te checken of je een duwtje nodig hebt. Uit goed je zorgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen!
Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
Ik denk dat het verstandig is om sowieso je spreekwoordelijke ei kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.
Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |