abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145377018
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

SPOILER: USERS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 10-10-2014 14:32:13 ]
pi_145377040
Of is het volgeyoghurt?

Voor wijzigingen: even quoten!
pi_145377311
Volgeyoghurdth, natuurlijk. Vanaf nu mijn lievelingswoord. O+
pi_145377325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
Of is het volgeyoghurt?

Mijn rondes mogen naar 42-84-44 :)
pi_145377368
quote:
Of is het volgeyoghurt?

Yoghurt mijn nod dr maar uit.
pi_145377418
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Yoghurt mijn nod dr maar uit.
Wil je er met een neue erin?
pi_145377815
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Mijn rondes mogen naar 42-84-44 :)
klinkt netjes sara!
pi_145379520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Wil je er met een neue erin?
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
pi_145379632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nein.
De bloeding heeft zich nog niet aangediend.
Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
pi_145379834
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh. Oh? Wil je er geen druk meer achter?
Dat, inderdaad. ;)
pi_145380008
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat, inderdaad. ;)
...of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_145380172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:58 schreef Limone het volgende:

[..]

...of begrijp ik je nu verkeerd?
Ik weet niet wat je begrijpt. :P
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
pi_145380209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Maar ik wil geen nod meer in de op omdat ik geen druk meer op mezelf probeer te leggen wat dat betreft.
Oh nee! Dan begrijp ik je wel. *O* ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
pi_145380341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh nee! Dan begrijp ik je wel. *O* ik dacht dat je heel omslachtig probeerde te vertellen dat je twee streepjes had.
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen. :P

Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo. _O-
pi_145380497
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh, haha! Dat zou ik wel iets directer zeggen. :P
Ik ga pas testen als ik drie jaar overtijd ben of zo. _O-
Blijf je gezellig lang hier! :P
pi_145384714
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
klinkt netjes sara!
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen! _O-

Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
pi_145385568
quote:
Of is het volgeyoghurt?

Mag ik uit het onderste lijstje users? Op hoop van zegen... *Aftellen naar eerste echo over 13 dagen
pi_145385892
Doeiiiiii Minarosa! Hopelijk tot snel O+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:43:48 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145388237
Sara.. mijn huisarts zei altijd 1 jaar.. maar als je boven de 30 bent 9 maanden.. en boven de 35 6 maanden.. Gewoon vanwege de psychische druk..

Je bent nu 32 (??) Dus 9 maanden proberen.. maar.. ook minstens een half jaar ontpillen. . Dus.. als dit het eerste half jaar is, dan heb je nog 9 maanden..

En je eitjes zijn geen fossielen jah! }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:44:36 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_145388253
Ohw en disclaimer Enzo ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_145390018
Nou even willekeurige bijleespost

Leuk Dottey, klussen in huis. Of het nou spannend is of niet, leuk blijft het! Zeker als je zo weet waarvoor je het doet, hetzij met nog een kleine omweg ;)

Deadly_kiss, raar, bloed en een ovulatiestreepje..

_Dizzy_ lastig dat je nou nog niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk kan de gyn je snel verder helpen en duurt t niet lang meer

Silversjois jammer ongesteld -O-

Majo heb je het testen kunnen laten? :D

Oh deadly_kiss 2 streepjes op je ovulatietest is normaal hoor, als ze lichter zijn. Dat kan ook per maand wisselen.

Volgeyoghurd *; Wordt dat het woord van het jaar?

Sara je kan t ook zien als een regelmatige cyclus van 43 dagen met een foutje er tussen ;) Positief blijven!

Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.

Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een -O-
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
pi_145390831
Goedemiddag O+

Gewoon omdat het kan :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145390855
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Precies waarom ik mijn NOD er niet wegplemp :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145391023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 02:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga als een speertje met een gemiddelde van ruim 56 dagen! _O-
Ga - als ik durf - toch binnenkort eens even langs de huisarts. Heb onderhand ook fossiele eieren, dus heb geen zin om zo een jaar aan te kloten.
maar ben bang dattie me toch weer wegstuurt, en dat ik gewoon te ongeduldig ben
Ik denk ook dat je eerder naar de huisarts kunt. Je hebt geen "normaal" durende cyclussen en dan is het denk ik wel handig om niet te checken of je een duwtje nodig hebt. Uit goed je zorgen.
Niet zomaar genoegen nemen met "wacht maar een jaartje"..

:*
pi_145391161
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik ga overigens ook eerder naar de ha voor een doorverwijzing hoor dan na een jaar. Bijna een jaar van de ac af, regelmatige cyclus, ik heb geen zin om door te hannessen met in mijn hoofd in het verleden ruim een jaar bezig en 3 vroege miskramen, en mijn ex die een wolk van een dochter heeft inmiddels dus aan hem lag het niet.. Maar ik hoop dat t niet zo ver komt.
Deze maand heeeel goed geklust, eisprong niet bij gehouden maar aangezien ik al maanden rond t zelfde tijdstip mn ei heb zal ie afgelopen weekend zijn gesprongen. Merk totaal niets. Behalve dat ik knetter chagrijnig ben en zeker van mijn vriend érg weinig kan hebben. En dat is dan wel weer uniek want we hebben nooit ruzie of discussies. Maar ik denk dat t verdriet van vroegâh gewoon nog steeds niet volledig verwerkt is en zal t volgend weekend de 6e keer zijn dat ik ongesteld word en alles wat ik hoor is een stemmetje, zie je wel, het zal je toch nooit lukken. En dat droomhuisje dat aan ons voorbij ging. Dan heb ik even een -O-
En het spijt me heel erg als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dat is absoluut niet mijn bedoeling..
Ik denk dat het verstandig is om sowieso je spreekwoordelijke ei kwijt te kunnen.
Het is erg vervelend als het even niet gaat zoals je had gehoopt of had gedroomd. Ik hoop dat jullie snel een nog mooier huisje tegen komen waar je bij kunt mijmeren en heeeeeeeeeeeul snel kunt kijken en actie ondernemen.

Dikke knuf :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')