er moet een kastje om heen komen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:39 schreef rebel-angel het volgende:
zelfs de intercom moet er aan geloven, ben benieuwd wat ze daar nou weer van gaan maken
In haar geval zoiets:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
er moet een kastje om heen komen..
[ afbeelding ]
ik heb zelf bij Action gewerkt en kan bevestigen dat wij idd ooit dat kastje met die lamp erin verkochten als een product 😭quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
ja dr staat echt een lamp in, kijk maar:
[ afbeelding ]
Ga jij nu maar even gauw ergens anders kwallen, doos.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:38 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb zelf bij Action gewerkt en kan bevestigen dat wij idd ooit dat kastje met die lamp erin verkochten als een product 😭
Alleen zijn er volgens mij nu op dat kastje stickers geplakt
Wat een pauper intercom. Woont ze in 1956 ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
er moet een kastje om heen komen..
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:23 schreef moussy het volgende:
[..]
roze maken, glitters er over heen en in een gemuurvullert vogelkooitje zetten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er hangt wel een foto waarvan ik vermoed dat het niet Ronnie Tober is![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DeTolk op 10-10-2014 19:42:02 ]
Dan is moord terechtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zal maar in de kroeg een lekker wijf versieren... jij met haar naar huis, krijg je dit als inrichting![]()
![]()
Ach als ze blauwgrijs zijn kan je ze zobizo beter niet meer gebruiken....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:51 schreef moussy het volgende:
een penis mag niet, maar mosselen in overvloed
[ afbeelding ]
Oh wauw, prachtige afwerking inderdaad. Daar kan ik nog wat van leren!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Gepimpt! Goeie afwerking ook
Fuck wat mooi! Die wil ik hebbon!quote:
Tering!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat ik lelijker vind... je hele huis in grijs/wit/zwart of dit
[ afbeelding ]
De stoelen hebben sokjes
Sowieso dit.... Hier kan echt geen man met werkende testikels in huis zijn...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
De stoelen hebben sokjes
Haha eigenlijk zou ik dit als grap mijn vriend aan moeten doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
De stoelen hebben sokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |