abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145394582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het artikel heeft alles te doen met ZP. Pietermans is zelfs de aanleiding. De toon van het artikel is namelijk: 'Kijk eens! Het gaat lekker slecht met die vuige ZP-haters!'
Zonder Zwarte Piet was dat artikel er nooit geweest.
Dat_is_niet_de_toon. :D Man, man, man.. wat een geestelijke armoede :D

En wederom herhaal je wat ik zeg: hema is in het nieuws, dus zijn managementleegloop en slechte cijfers ook nieuws. Ze hebben er een zwartepietsausje overheen gegoten en het werkt. Het had zo op De Speld kunnen staan. :D
pi_145394688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef IntensiveGary het volgende:
En dat het je niet uitmaakt dat jezelf voor paal zet wisten we reeds langer :D
KoosVogels is een journalist die niet begrijpend kan lezen én geen vooruitziende blik heeft.
Ik heb te doen met die jongen, echt.
pi_145394719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat_is_niet_de_toon. :D Man, man, man.. wat een geestelijke armoede :D
En wederom herhaal je wat ik zeg: hema is in het nieuws, dus zijn managementleegloop en slechte cijfers ook nieuws. Ze hebben er een zwartepietsausje overheen gegoten en het werkt. Het had zo op De Speld kunnen staan. :D
Het is alleen niet de Speld, het is GS aka de Zwarte Pietenridders.

Geloof mij nou maar, zonder dat hele Zwarte Piet-gedoe was er nooit een artikel op GS verschenen over de perikelen bij de Hema. GS is namelijk geen financieel-economische website.

En dat is niet de toon? Kerel, leer zelf eens lezen anders. Het hele stuk ademt 'lekker voor je, Hema'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145395071
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is alleen niet de Speld, het is GS aka de Zwarte Pietenridders.
Geloof mij nou maar, zonder dat hele Zwarte Piet-gedoe was er nooit een artikel op GS verschenen over de perikelen bij de Hema. GS is namelijk geen financieel-economische website.
En dat is niet de toon? Kerel, leer zelf eens lezen anders. Het hele stuk ademt 'lekker voor je, Hema'.
Je begrijpt satire echt niet. Geweldig :D

En nogmaals: je blijft mij herhalen en vergeet je eigen gedraai. Vervolgens nog even hooghartig over GS doen en je bent er weer :D

'opwinden over stukkie op GS - Oh kut, het is een backfire - Snel over iets anders hebben - Oh kut, lukt niet - Dan maar draaien - Oh kut, lukt ook al niet - Jamaar, GS is toch een baggersite - dan maar steeds de boel herhalen en pogen om te draaien - herhaal, herhaal, herhaal' :D

Overigens staan er op GS meer dan genoeg stukken over bedrijven. Ze hebben er zelfs een eigen site voor. Je blinde haat voor GS maakte dat je niet door het stukkie heen kon lezen. Geeft niets, Francisco :)
pi_145395234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je begrijpt satire echt niet. Geweldig :D
En nogmaals: je blijft mij herhalen en vergeet je eigen gedraai. Vervolgens nog even hooghartig over GS doen en je bent er weer :D
'opwinden over stukkie op GS - Oh kut, het is een backfire - Snel over iets anders hebben - Oh kut, lukt niet - Dan maar draaien - Oh kut, lukt ook al niet - Jamaar, GS is toch een baggersite - dan maar steeds de boel herhalen en pogen om te draaien - herhaal, herhaal, herhaal' :D
Overigens staan er op GS meer dan genoeg stukken over bedrijven. Ze hebben er zelfs een eigen site voor. Je blinde haat voor GS maakte dat je niet door het stukkie heen kon lezen. Geeft niets, Francisco :)
GS presenteert niet consequent financieel-economisch nieuws. Het is geen RTLZ, geen Financiële Telegraaf en ook geen FD.

Waarom is dit nieuws plots interessant voor de lezers van GS? Omdat Hema liep te fucken met Zwarte Pietermans.
pi_145395246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GS presenteert niet consequent financieel-economisch nieuws. Het is geen RTLZ, geen Financiële Telegraaf en ook geen FD.
Waarom is dit nieuws plots interessant voor de lezers van GS? Omdat Hema liep te fucken met Zwarte Pietermans.
Je draait :D
pi_145395327
En om er nog even op in te gaan: GS heeft DasKapital, een financieel-economische site, en heel regelmatig verschijnen er op GS artikelen die ze vanuit DasKapital overknallen. Dus ook dat punt houdt geen stand. Anders nog iets?

Maarreh, waar is je oorspronkelijke punt nou? :D
pi_145395386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef IntensiveGary het volgende:
En om er nog even op in te gaan: GS heeft DasKapital, een financieel-economische site, en heel regelmatig verschijnen er op GS artikelen die ze vanuit DasKapital overknallen. Dus ook dat punt houdt geen stand. Anders nog iets?
Maarreh, waar is je oorspronkelijke punt nou? :D
Wat snap je niet aan het woord 'consequent'? Voor het laatste financieel-economische nieuws en bedrijfsresultaten ga je niet naar GS. Selectie enzo.

Mijn punt was en is dat GS belachelijke verbanden legt en het nieuws enkel brengt omdat de Hema niet tof doet tegen ZP.
pi_145395555
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord 'consequent'? Voor het laatste financieel-economische nieuws en bedrijfsresultaten ga je niet naar GS. Selectie enzo.
Mijn punt was en is dat GS belachelijke verbanden legt en het nieuws enkel brengt omdat de Hema niet tof doet tegen ZP.
Nee, daarvoor kijk je op DasKapital... en als er dan een reden is om iets op GS te knallen omdat een bedrijf groter in het nieuw is dan slechts het financiële katern, dan komt het op GS.

En nee, jouw punt was iets heel anders, jokkebrokje van me :D

Jouw punt was: "GS zegt dat de boycot werrukt1!!11". En nee, dat zeggen ze niet.. al geloof je dat nog steeds niet :D

Nu heb je na heel wat draaien een lekker comfortabel plekje gevonden en doe je alsof je dat al de hele tijd bedoelde. Klasse hoor :D
pi_145395724
Je moet GS in het juiste perspectief weten te plaatsen. Natuurlijk roept GS dat "de boycot werrukt", dat is hun manier van smeuïge sensatiejournalistiek.

Maar waar het om gaat, in het geval van de HEMA, is dat het daar sowieso rommelt. Er zijn een boel mensen in topfuncties opgestapt, de omzet loopt terug en recent is een compleet nieuwe winkelformule gepresenteerd om het tij te keren.

Als je vervolgens uit politiek-correcte overwegingen als oer-Nederlandse winkel ook nog eens Zwarte Piet in de ban doet en snoeppieten met rode gezichten in je winkel zet, dan speel je echt met vuur.
pi_145395999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef UltraR het volgende:
Dat spreken over een verdeelde samenleving door Zwarte Piet is ook zo'n onzin. Zie onderstaand onderzoek van Eenvandaag. 83% wil Zwarte Piet onaangepast laten. 93%(!) vindt Zwarte Piet geen racistisch fenomeen.
Kan iemand mij ook maar 1 ander onderwerp noemen waar men zo eensgezind over is?
http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
En toch is het debat hierover al bijna een jaar ontspoord. Men blijft maar doorgaan . Hoezo is dat eensgezind ?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:33:36 #187
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145396046
Zwarte piet behouden :') Doe dan slavernij maar terug.
Zwarte piet wegdoen :') Doe dan alle tradities maar weg.
pi_145396903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En toch is het debat hierover al bijna een jaar ontspoord. Men blijft maar doorgaan . Hoezo is dat eensgezind ?
Schuld van de pc media en bedrijven
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_145398177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nee, daarvoor kijk je op DasKapital... en als er dan een reden is om iets op GS te knallen omdat een bedrijf groter in het nieuw is dan slechts het financiële katern, dan komt het op GS.

En nee, jouw punt was iets heel anders, jokkebrokje van me :D

Jouw punt was: "GS zegt dat de boycot werrukt1!!11". En nee, dat zeggen ze niet.. al geloof je dat nog steeds niet :D

Nu heb je na heel wat draaien een lekker comfortabel plekje gevonden en doe je alsof je dat al de hele tijd bedoelde. Klasse hoor :D
Gaat lekker met Koos.
pi_145402810
quote:
Pieten met roetvegen bij intocht in Amsterdam

Een 'substantieel' deel van de pieten zal tijdens de sinterklaasintocht dit jaar in Amsterdam naar verwachting niet met volledig zwart geschminkt gezicht, maar slechts met roetvegen op het verder 'ongeschminkte' gezicht meedoen aan het evenement.

Ook zullen alle pieten tijdens de intocht op 16 november ontdaan zijn van oorringen en dik rood geschminkte lippen en zullen ze geen rol van onderdanige knecht vervullen.

Dat schrijft burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam vrijdag in een toelichting op de vergunning die hij heeft afgegeven voor de sinterklaasintocht dit jaar.

De figuur van Zwarte Piet blijft volgens de burgemeester bestaan, ''maar zal over een periode van enkele jaren ontdaan zijn van mogelijk te ervaren negatieve stereotypering''.

Aanpassingen

Van der Laan heeft de afgelopen maanden gesprekken gevoerd met het intochtcomité over aanpassingen in het uiterlijk en de rol van Zwarte Piet. De burgemeester heeft de besproken wijzigingen niet opgenomen in het vergunningvoorschrift, maar laat de invulling over aan de honderden vrijwilligers die bij het kinderfeest zijn betrokken.

Amsterdam verleent de vergunning terwijl er nog steeds een zaak loopt over de intocht van vorig jaar, die op 16 oktober een vervolg krijgt bij de Raad van State.

De rechtbank oordeelde begin juli dat Van der Laan bij de verstrekking van de vergunning in 2013 beter naar de grieven van de tegenstanders van Zwarte Piet had moeten luisteren.

Amsterdam besloot in beroep te gaan, onder meer omdat de hoofdstad zich niet met de inhoud van evenementen wil bemoeien. De burgemeester schrijft dat hij de nu verstrekte vergunning kan aanpassen als de uitspraak van de Raad van State daar aanleiding toe geeft.
bron
pi_145403139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Gaan ze deze intocht nu ook boycotten ?
pi_145403711
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan ze deze intocht nu ook boycotten ?
Of gaan er nu ook relnegers met haatshirtjes staan? Want een groot deel blijft pikzwart ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145403908
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of gaan er nu ook relnegers met haatshirtjes staan? Want een groot deel blijft pikzwart ;)
Waarschijnlijk beide :P
pi_145403940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide :P
Zal gezellig worden. Wie weet gaan er wel een paar debielen rellen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:53:59 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_145404120
Pieten met roet vegen :? Dat ziet er toch niet uit ! :{w
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:55:51 #196
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_145404181
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet echt nodig, ze gaan het gefaseerd (en geforceerd) afbouwen.
pi_145404193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:53 schreef deedeetee het volgende:
Een slaaf die zich wit wilde schminken maar zijn werkt niet afmaakte want luie neger.
pi_145404212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef Iblardi het volgende:
[..]
In Amsterdam of ook in het beschaafde deel van Nederland? ;)
pi_145404345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:55 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Erg naïef. Hoe meer zij het geforceerd proberen af te bouwen hoe meer mensen die het in stand willen houden actief worden en het dan maar zelf gaan doen. De overheid bepaalt de cultuur niet hoe graag de overheid dat ook zou willen. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145404466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:53 schreef deedeetee het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')