De prijzen zijn gelukkig wat gedaald, ze lagen inderdaad veel te hoog dankzij het hyperige.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:02 schreef erodome het volgende:
Waarom zou je in godsnaam hennepzaad e.d. bij de AH kopen? Betaal je graag belachelijk veel geld voor dingen ofzo?
Wat ze daar vragen voor die zaken is gewoon ziek, ik kan je aanraden eens op het internet rond te kijken, want je kan het krijgen voor veel normalere prijzen.
Dat zou kunnen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat met name de media dit hele circus wel vermakelijk vindt en regelmatig het vuurtje aanwakkert door met name een platform te geven aan de anti-Pieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar denk toch echt dat als er minder heftig was gereageerd dit ook gewoon was overgewaaid.
Dan nog kost het daar belachelijk veel. Ik betaal voor het lijnzaad voor mijn paarden minder dan een tientje voor 3 kilo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De prijzen zijn gelukkig wat gedaald, ze lagen inderdaad veel te hoog dankzij het hyperige.
Zelf koop ik het puur voor de gezondheid en omwille van mijn dieet, niet omdat het een hype is.
Ik heb net wat gegoogled, de eerste de beste webshop die ik tegenkwam en die werd aangeraden door een derde blijkt niet goedkoper/minder duur te zijn. Waar koop jij het? Het in grote hoeveelheden kopen zal inderdaad veel schelen (verpakken en distributie kosten nu eenmaal ook veel geldquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan nog kost het daar belachelijk veel. Ik betaal voor het lijnzaad voor mijn paarden minder dan een tientje voor 3 kilo.
Kan je echt aanraden eens wat verder rond te kijken als je dat spul graag gebruikt, in de supermarkten is dat belachelijk duur.
Mja. Het is gewoon uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat met name de media dit hele circus wel vermakelijk vindt en regelmatig het vuurtje aanwakkert door met name een platform te geven aan de anti-Pieten.
Daarbij heeft de rechtsgang van Quincy en consorten de hele discussie ook naar een nieuw level gebracht.
Beide activiteiten leiden dan ook weer tot reacties. Niet iedereen kan dat allemaal gelaten over zich geen laten gaan.
Dus buiten niet kunnen lezen begrijp je ook al niet hoe nieuws werkt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft juist alles met Zwarte Piet te maken.
Want als er geen gezeik was geweest rondom de Hema en Zwarte Piet, had GS nooit aandacht besteed aan kwartaalcijfers en werknemers die opstappen.
Vervang hennepzaad even door alle 3 die ik noemde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je überhaupt hennepzaad kopen?
Kerel, natuurlijk is het nieuws, het is alleen geen GS-nieuws. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar GS maakt een selectie. Ze plempen niet zomaar alles op hun website. Per dag verschijnen er misschien 4/5 nieuwe artikelen op GS. Dat terwijl een beetje nieuwssite er tientallen uitschijt per dag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dus buiten niet kunnen lezen begrijp je ook al niet hoe nieuws werkt?Heel in het kort dan: Hema is groot in het nieuws. Als dat gebeurt bij een bedrijf, zijn de andere dingen ( met 'andere dingen' bedoel ik de rebranding, Koos. Die overigens ook al een tijdje best fors in het nieuws is) die bij dat bedrijf gebeuren ook nieuws. Sowieso zijn Hema en haar problemen elke paar jaar in het nieuws te vinden. Evenals V&D overigens.
Hier het stuk dat ze een tikje kleurrijker hebben overgetypt:
http://fd.nl/ondernemen/896487/hoofd-hr-hema-stapt-op
Gisteren waren het er veertien, Koos. En die 'Ik weet niet of het je is opgevallen' mag je ook houden. Vooralsnog valt mij een stuk meer op dan jou, geloof ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, natuurlijk is het nieuws, het is alleen geen GS-nieuws. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar GS maakt een selectie. Ze plempen niet zomaar alles op hun website. Per dag verschijnen er misschien 4/5 nieuwe artikelen op GS. Dat terwijl een beetje nieuwssite er tientallen uitschijt per dag.
Een bericht over de bedrijfsresultaten van een Hema zijn doorgaans niet bijster interessant voor een weblog als Geenstijl. Dus laten ze dat nieuws liggen. Nu is het echter een ander verhaal door dat hele gedoe met Zwarte Piet.
Waarop jij zegt:quote:Hema is groot in het nieuws. Als dat gebeurt bij een bedrijf, zijn de andere dingen ( met 'andere dingen' bedoel ik de rebranding, Koos. Die overigens ook al een tijdje best fors in het nieuws is) die bij dat bedrijf gebeuren ook nieuws.
Dat zeg ik. Uitstekend herhaald, Koos. Zie je wel, zo lang je tekst niet hoeft te interpreteren gaat het best wel.quote:Een bericht over de bedrijfsresultaten van een Hema zijn doorgaans niet bijster interessant voor een weblog als Geenstijl. Dus laten ze dat nieuws liggen. Nu is het echter een ander verhaal door dat hele gedoe met Zwarte Piet.
Als je het gewoon bij de rest van je boodschappen in je mandje kunt flikkeren en er niet speciaal naar een andere winkel voor hoeft wat boeit het dan dat het een paar euro te duur is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan nog kost het daar belachelijk veel. Ik betaal voor het lijnzaad voor mijn paarden minder dan een tientje voor 3 kilo.
Kan je echt aanraden eens wat verder rond te kijken als je dat spul graag gebruikt, in de supermarkten is dat belachelijk duur.
En we zijn weer terug bij het begin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:03 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gisteren waren het er veertien, Koos. En die 'Ik weet niet of het je is opgevallen' mag je ook houden. Vooralsnog valt mij een stuk meer op dan jou, geloof ik
Verder herhaal je wat ik je in mijn vorige post zei. Ik meldde:
[..]
Waarop jij zegt:
[..]
Dat zeg ik. Uitstekend herhaald, Koos. Zie je wel, zo lang je tekst niet hoeft te interpreteren gaat het best wel.
De rest van Nederland heeft er geen problemen mee anders, getuige dit topic. Je bent gewoon oud en seniel aan het worden Koossie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd.
Het probleem met GS is dat je niet waar de satire stopt en het serieuze verhaal begint.
Van de meeste stukken die ik lees op de site hoop ik dat ze satirisch zijn bedoeld, maar dat blijkt dan vaak weer niet het geval.
Het is gewoon een baggersite.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft er geen problemen mee anders, getuige dit topic. Je bent gewoon oud en seniel aan het worden Koossie.
Neeneenee, Koosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij het begin.
Jij stelde dat het artikeltje van GS niets met Zwarte Piet heeft te maken. Wel dus. Het gedoe rond Zwarte Pietermans was immers de reden dat de Hema de voorpagina's haalde.
Wat was voor GS aanleiding om een artikel te wijden aan de kwakkelende Hema? Juist: Zwarte Piet.
Oh, ik blijf bij m'n punt hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Neeneenee, KoosNiet gaan draaien nu!
Dat was jouw uitgangspunt niet! Jij ging van: "hahaha, kijk GS eens dom zijn!!1EINZ! Ze zeggen dat de boycot werkt en dat ze daardoor verlies maken en management wegloopt! Maar kijk - Hahaaa, sukkels bij GS - die cijfers zijn van begin 2014."
Daarmee jezelf onsterfelijk belachelijk makend - tot twee keer toe. Vervolgens ga je hier post na post op z'n van Jole's door. Zeer vermakelijk
De verdeeldheid is enorm opgeblazen, net zoals de hele hetze tegen Zwarte Piet natuurlijk een zorgvuldig opzetje is. Vooral de VARA heeft er een flinke had in gehad. Zo mocht Quinsy met z'n gedram aanschuiven bij Pauw & Witteman en kreeg hij via de website JOOP een uitgebreid podium.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef UltraR het volgende:
Dat spreken over een verdeelde samenleving door Zwarte Piet is ook zo'n onzin. Zie onderstaand onderzoek van Eenvandaag. 83% wil Zwarte Piet onaangepast laten. 93%(!) vindt Zwarte Piet geen racistisch fenomeen.
Kan iemand mij ook maar 1 ander onderwerp noemen waar men zo eensgezind over is?
http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
Vooral doen Koos. Vooral doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik blijf bij m'n punt hoor, maak je maar geen zorgen.
Maar ik wil voor de goede orde wel gezegd hebben dat jij beweerde dat het artikel niets te maken had met Zwarte Pietermans.
En belachelijk maken op een forum? Wie geeft een fuck?
True, sinds die opgezette aanval op Zwarte Piet vorig jaar ben ik ook gestopt met kijken naar DWDD en P&W.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verdeeldheid is enorm opgeblazen, net zoals de hele hetze tegen Zwarte Piet natuurlijk een zorgvuldig opzetje is. Vooral de VARA heeft er een flinke had in gehad. Zo mocht Quinsy met z'n gedram aanschuiven bij Pauw & Witteman en kreeg hij via de website JOOP een uitgebreid podium.
Dat 93 procent van de Nederlanders Zwarte Piet geen racistisch fenomeen vindt, heeft een extreem simpele verklaring: Zwarte Piet is namelijk ook geen racistisch fenomeen. Zo makkelijk kan het zijn.
Het artikel heeft alles te doen met ZP. Pietermans is zelfs de aanleiding. De toon van het artikel is namelijk: 'Kijk eens! Het gaat lekker slecht met die vuige ZP-haters!'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Vooral doen Koos. Vooral doen
Het artikel an sich heeft ook geen fuck met Piet van doen. Je bent nu echt strohalmen aan het vastklampen om nog een klein beetje gelijk te krijgen. Voor het gemak lees je over je eigen gedraai heen
En dat het je niet uitmaakt dat jezelf voor paal zet wisten we reeds langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |