Ik denk dat ik naast een borstel ook een wapen meeneem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.
Goh.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet Bijna is.
Heppie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast een borstel ook een wapen meeneem.
Niks meer van haar gehoord daarna?quote:
Je hebt mijn haren in je hand. Je weet hoeveel dat mij waard is. Ik durf echt niks te doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast een borstel ook een wapen meeneem.
Tot nog toe niet. Houden zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks meer van haar gehoord daarna?
Ik denk dat die er met LR vandoor gaat. Dat is iets te effectief.quote:
Haar is heilig. Ik weet er alles van. Ik zal zelf een muts opzetten zodat je me niet bij m'n goudlokjes terug kan pakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mijn haren in je hand. Je weet hoeveel dat mij waard is. Ik durf echt niks te doen
Ik raakte van dit liedje altijd een beetje opgewonden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studeren
Iedereen hoort in de keuken. Daar is eten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
Einde gesprek
Ik had niet moeten zeggen dat vrouwen in de keuken horen.
Vooral toen ze over haar bubbelbad begon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raakte van dit liedje altijd een beetje opgewonden.
Rare uitspraak is dat ook altijd. Als je uit ben op keiharde seks is het keukenblad toch niet direct de meest comfortabele/handige plek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
Einde gesprek
Ik werd opgewonden van de clip van Christina Aguilera-Dirtyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raakte van dit liedje altijd een beetje opgewonden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
Einde gesprek
Geen ervaring mee, jij wel dus?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare uitspraak is dat ook altijd. Als je uit ben op keiharde seks is het keukenblad toch niet direct de meest comfortabele/handige plek.
Het ging om een meisje, tenzij je iets raars probeert te insinuerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit soort dingen.
Is het Fylax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |