Ik heb het niet bijgehouden, maar op de site van Commie is alleen de eerste aflevering van Shingeki vindbaar op ´The Eotena Onslaught´ dat is overigens ook de enige aflevering die vindbaar is op ´Attack on Titan´.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:36 schreef Kyubey het volgende:
Ik was op zoek naar dat betoog inderdaad. Later hebben ze de torrents alsnog hernoemd tot Shingeki no Kyojin, of haal ik nu dingen door de war?
Begin je met Zero of Stay Night?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef PinkBlossom het volgende:
Ik mis de wekelijkse SAO![]()
Maar gelukkig Fate kijken nu
Of doe zoals ik en kijk het door elkaar, voor de ultieme mindfuck.quote:
Waarom Zwabber, waarom?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of doe zoals ik en kijk het door elkaar, voor de ultieme mindfuck.
Saber hier, Saber daar, Saber overal.
quote:
Volgens mij is het zeker geen slechte film.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, impulsaankoop. Geen idee of het wat is, maar het is een Satoshi Kon film dus ik was nieuwsgierig.
http://shop.alltheanime.c(...)u-ray-collectors-set
Ik ga hier in mee met de kanttekening dat de thema's die in deze film aangesneden worden op veel punten beter tot hun recht komen in Paranoia Agent en Paprika.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is het zeker geen slechte film.
En niet anime-gerelateerd, misschien zelfs in Black Swan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ga hier in mee met de kanttekening dat de thema's die in deze film aangesneden worden op veel punten beter tot hun recht komen in Paranoia Agent en Paprika.
Dat mag ik hopen, die film heeft heel veel geleend van Perfect Blue dat hij haast geen bestaansrecht heeft als het niet zo zou zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En niet anime-gerelateerd, misschien zelfs in Black Swan.
Daww, die is leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef robin007bond het volgende:
http://www.goodsmile.info/en/product/4659/Sakura+Saber.html
Cuteee
Woohoo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
EXTREEEEEEMEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |