Dat dollarteken in 'AIDS' is een leuk detail, maar dat kan natuurlijk stukken 'beter'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
polio, malaria, aid$, kanker, sars, h1n1, varkensgriep ... feitelijk alles
Anders loop je ook maar zo uit de pas met je mede kritische denkers.quote:polio, mal✡ria, aid$, k✡nker, s✡rs, h1n1, v✡rkensgriep ... feitelijk alles
Vroeger ook groot GTST fan, RLX / GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje, heeft een hekel aan entertainment voor de massa! (als het hem uitkomt....)
TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:
Lambiekje, heeft een hekel aan entertainment voor de massa! (als het hem uitkomt....)
TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
Oepsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vroeger ook groot GTST fan, RLX / GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
lambiekje toch !!!
Da's nog BigPharma ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef .SP. het volgende:
TV / [DVD]Zeg 'ns AAA
haha, die is nog beter!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vroeger ook groot GTST fan, RLX / GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
lambiekje toch !!!
.. dus omdat ik MSM nieuws rotzooi vind .. mag je niet naar entertainment kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
haha, die is nog beter!
Vanaf heden zal zijn naam Hypocrietje zijn.
Och jee, kort geheugen probleem. Ik zal je even quoten:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dus omdat ik MSM nieuws rotzooi vind .. mag je niet naar entertainment kijken.
Jullie zijn nog verknipter dan ik al dacht.
Haal even 11/12 jaar oude post aan.. ben jij lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och jee, kort geheugen probleem. Ik zal je even quoten:
"De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie."
En wat doe jij, je druk maken over GTST en Zeg 'ns AAA. Dat is hypocriet.
Dus jij was vroeger utterly stupid, maar door je goed te verdiepen ben je op het super-saiyan level of wisdom terecht gekomen? En nu heb je besloten om lekker je tijd spenderen aan het afzeiken van mensen die dit super-saiyan level niet bereikt hebben?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Haal even 11/12 jaar oude post aan.. ben jij lekker.
En daarnaast toen was ik nog niet eens met conspiracies bezig. Pas in het najaar 2004 met In Plane Site docu geen er een trigger af. Vanaf toen ben ik gaan verdiepen in de wereldcorruptie.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat de utterly stupid Nederlander zich volstrekt niet bezighoudt met of de media, wetenschap, overheid e.d. wel zo integer handelt.
ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.
Naast conspiracies heb ik ook nog een film kijk hobby.
ModePolitie niet te vergetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och jee, kort geheugen probleem. Ik zal je even quoten:
"De massa heeft geen notie en maakt zich meer druk over de nieuwe snuiter in Utopia of wie de nieuwe lelijke snol wordt in NextTopModel. Of dat De bondscoach wel capabel is. En de paniek dat Ranking the Stars van de buis gaat. En uiteraard de zwartepiet discussie."
En wat doe jij, je druk maken over GTST en Zeg 'ns AAA. Dat is hypocriet.
Natuurlijk als je van school afkomt ben je utterly stupid. Hersendood en totaal wereldonbekwaam.quote:
ik ben -edit-nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.quote:maar door je goed te verdiepen ben je op het super-saiyan level of wisdom terecht gekomen? En nu heb je besloten om lekker je tijd spenderen aan het afzeiken van mensen die dit super-saiyan level niet bereikt hebben af te zeiken?
met een zielig bedrag je monsterlijk gedrag afkopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ModePolitie niet te vergeten![]()
Als we dan toch aan het graven zijn![]()
Ik kijk ook GTST, mja dat komt omdat het al op de buis staat als ik thuis kom![]()
Maar goed even verder over Ebola
http://www.nationaljourna(...)ce-combined-20141014
Mark Zuckerberg doneert even $25 miljoen dollar![]()
Natuurlijk is hij lid van de illuminadie maar goed
Toch wel netjes van m!
Misschien een hele persoonlijke vraag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daarnaast toen was ik nog niet eens met conspiracies bezig. Pas in het najaar 2004 met In Plane Site docu geen er een trigger af. Vanaf toen ben ik gaan verdiepen in de wereldcorruptie.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat de utterly stupid Nederlander zich volstrekt niet bezighoudt met of de media, wetenschap, overheid e.d. wel zo integer handelt.
ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken (collectie van 3000 titels met een andere kijk naar de onze verrotteen failliete wereld. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.
Naast conspiracies heb ik ook nog een filmkijk hobby. En vind ik het grappig om naar TopChef te kijken.
Wow, alleen internet als bron van informatie gebruiken, da's wel een beetje sneu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk als je van school afkomt ben je utterly stupid. Hersendood en totaal wereldonbekwaam.
In mijn tijd was er nog geen internet... maar anders had de docent een leuke gehad.
Anno nu wordt je geschorst als je vragen stelt over 911/ebola of andere agenda21.
Of als je kanttekeningen plaatst bij indoctrinatiegeweld van je docent
[..]
ik ben misdadige nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.
Maar gelukkig lopen de wittejasklootzakken tegen de lamp
Hoe je nog wel tijd over om te eten, werken en slapen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik verdiep en kijk docus, kijk naar alternatieve nieuws, ja ook rtlnieuws af en toe en lees de zaterdag volkskrant. Lees nonfictie boeken (collectie van 3000 titels met een andere kijk naar de onze verrotteen failliete wereld. En houdt tientallen nieuwssites /blogs bij met rssfeeds.
Naast conspiracies heb ik ook nog een filmkijk hobby. En vind ik het grappig om naar TopChef te kijken.
Als een Neo in the Matrix heeft Lambiekje ons niveau ontstegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ModePolitie niet te vergeten![]()
Als we dan toch aan het graven zijn![]()
Ik kijk ook GTST, mja dat komt omdat het al op de buis staat als ik thuis kom![]()
Maar goed even verder over Ebola
http://www.nationaljourna(...)ce-combined-20141014
Mark Zuckerberg doneert even $25 miljoen dollar![]()
Natuurlijk is hij lid van de illuminadie maar goed
Toch wel netjes van m!
There is no spoon.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Als een Neo in the Matrix heeft Lambiekje ons niveau ontstegen.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk als je van school afkomt ben je utterly stupid. Hersendood en totaal wereldonbekwaam.
In mijn tijd was er nog geen internet... maar anders had de docent een leuke gehad.
Anno nu wordt je geschorst als je vragen stelt over 911/ebola of andere agenda21.
Of als je kanttekeningen plaatst bij indoctrinatiegeweld van je docent
[..]
ik ben -edit-nepartsen en nepwetenschappers aan het beschimpen en hun misselijke bedrog aan het blootleggen.
-edit, ho maar weer-
Aids bestond toch niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
polio, malaria, aid$, kanker, sars, h1n1, varkensgriep ... feitelijk alles
om weet van wandaden hoef je niet paranoia te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien een hele persoonlijke vraag.
Liever.
Ontwetend en happy!
Of wetend en zwaar paranoia!
ik heb gewoon een fulltime baan en onderhoudt vriendin en kijk films en series.quote:Het klinkt alsof je echt niks anders meer doet dan dat.
je kunt er wel wat aan doen. Geen vaccin nemen. Producten links laten liggen.quote:Zoals mijn vriendin zou zeggen , je kan je er volledig in gaan verdiepen en helemaal er aan stuk gaan! mooi voorbeeldje![]()
Of een beetje weten en ALS het gebeurt houd je er in je eentje toch niks aan, dus maak ik er een mooi leven van zolang het nog kan!
klopt. Maar de hype en medicatie e.d. wel. De zieke mensen worden doelbewust verkeerd behandeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aids bestond toch niet?
BNW / [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
.. .het is niet alleen internet legoman-from-helquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wow, alleen internet als bron van informatie gebruiken, da's wel een beetje sneu.
Je moet eens naar buiten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |