quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef jamesdeen het volgende:
hallo hallo
het is vandaag 1 okt 1999
Man, heb jij al ISDN, fantastisch zeg, een of twee collega's hebben dat ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef humorduck28 het volgende:
Hier zaten jullie, ik had al een nieuwe aangemaakt, zag het pas nadat mijn ISDN weer opgestart was.
Jah, bellen EN internet tegelijkertijd... wat een luxe he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Man, heb jij al ISDN, fantastisch zeg, een of twee collega's hebben dat ook.
Maar ik heb een computer met een 2GB harde schijf, dat hebben zij weer niet.
Ohhhh wat liefff.... bjutebjutebjutebjuttttt (trekt raar gezicht)quote:
Whaa wat gaaf, wat een unieke kans! Veel succes en plezier alvast in New York! :-)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef Dimens het volgende:
Voor mijn werk ga ik een jaar naar Amerika toe. Vanaf volgend jaar 1 oktober werk ik dan een jaar lang in het World Trade Center.
Inderdaad. Alsof Apple ook nog maar iets van innovatie op de markt weet te brengen. Die denken zeker dat ze te redden zijn nu Steve Jobs weer terug is bij het bedrijf. Apple is absoluut niet vernieuwend meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef Drankster het volgende:
Aandelen van Apple verkocht, die zijn over 5 jaar failliet
Nokia is de toekomst
Ik ga weer aan het einde van een maand verhuizen, mijn vader heeft een nieuwe baan gevonden in Caïro, we nemen vlucht 990 =)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof Apple ook nog maar iets van innovatie op de markt weet te brengen. Die denken zeker dat ze te redden zijn nu Steve Jobs weer terug is bij het bedrijf. Apple is absoluut niet vernieuwend meer.
Zeker weten... Applequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef Drankster het volgende:
Aandelen van Apple verkocht, die zijn over 5 jaar failliet
Nokia is de toekomst
Ik denk dat Feyenoord de titel prolongeert. Die gaan de komende jaren nog wel domineren in de Eredivisie, denk ik. Wellicht zit er zelfs Europees succes inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heeft een goede zet gedaan door Van Bommel binnen te halen denk ik. Kan nog wel eens een goede speler worden.
Wat gaat dit seizoen trouwens lekker, hopelijk wordt PSV kampioen
Die gaan dit seizoen wel door in de CL denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord de titel prolongeert. Die gaan de komende jaren nog wel domineren in de Eredivisie, denk ik. Wellicht zit er zelfs Europees succes in
Ik heb hier een slecht gevoel over.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef Dimens het volgende:
Voor mijn werk ga ik een jaar naar Amerika toe. Vanaf volgend jaar 1 oktober werk ik dan een jaar lang in het World Trade Center.
ik wens je explosief veel succes!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef Dimens het volgende:
#yoloquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik wens je explosief veel succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |